Dos detinguts per agredir i furtar a un taxista en València

Imagen del cartel de un taxi

Els xics no li volien pagar al taxista  | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut, en el districte d’Abastos de València, a dos xics per agredir i robar-li el mòbil a un taxista, després de negar-se a pagar-li els seus servicis. Els fets s’han produït la matinada d’este dilluns, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren al carrer de Sant Vicent Màrtir, a on pel que pareix acabaven d’agredir a un taxista.

 

Els policies s’han dirigit al lloc dels fets, a on han localitzat al taxista, que sagnava pel cap, alhora que els senyalava cap a on havien pegat a fugir els seus agressors. Els agents han pogut vore als dos xics corrent i girant en una cantonada del carrer de Sant Vicent Màrtir. La patrulla ha eixit darrere d’ells i els ha pillat. A demés, la víctima i alguns testimonis els han reconegut.

 

Els ara detinguts, juntament amb altres dos, havien fet un trajecte en el taxi i, en arribar al lloc, s’han baixat i s’han negat a pagar-li al taxista el seu servici, moment en el que el conductor ha avisat a la Policia. Mentres parlava amb el 091, dos dels xics han tornat i un d’ells li ha pegat un colp amb una botella en el cap i li ha provocat una bretxa. L’altre li ha pegat punyades, fins que li ha caigut el telèfon mòbil a la víctima. Després d’açò, els xics se l’han furtat i han pegat a fugir.

 

Finalment, els agents, després de fer les comprovacions oportunes, han detingut als dos xics com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i lesions. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

  

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.