17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Detinguts 4 menors per l’agressió sexual a dos xiquetes a Burjassot

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre menors com a presumptes autors de l’agressió sexual a dos menors: una de 12 anys i una altra de 13. Dilluns passat les víctimes van contactar amb dos xics a través de la xarxa social d’Instagram i van acordar tindre una cita, no obstant això quan elles van arribar hi havien més xics en el lloc.

La investigació de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) realitzada durant les últimes hores s’ha saldat amb la detenció de quatre menors d’entre 15 i 17 anys per un presumpte delicte d’abús sexual.

Els fets van succeir el dilluns a la vesprada. Un dels joves va forçar sexualment a una de les xiques i posteriorment van aparéixer quatre joves més que haurien agredit sexualment a l’altra en una estació de metro a Burjassot o Godella.

Es va produir un ràpid desplegament d’unitats de policia local de Burjassot, Godella i Rocafort que van pentinar la zona a la recerca de la xiqueta que no va aconseguir escapar dels agressors.

Un equip de Policia Científica va realitzar ahir una minuciosa inspecció a la casa abandonada on van ocórrer els fets, concretament un immoble en ruïnes situat al costat d’un col·legi i el parc del Mirador.

Últimes notícies

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.