Detinguts 4 menors per l’agressió sexual a dos xiquetes a Burjassot

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre menors com a presumptes autors de l’agressió sexual a dos menors: una de 12 anys i una altra de 13. Dilluns passat les víctimes van contactar amb dos xics a través de la xarxa social d’Instagram i van acordar tindre una cita, no obstant això quan elles van arribar hi havien més xics en el lloc.

La investigació de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) realitzada durant les últimes hores s’ha saldat amb la detenció de quatre menors d’entre 15 i 17 anys per un presumpte delicte d’abús sexual.

Els fets van succeir el dilluns a la vesprada. Un dels joves va forçar sexualment a una de les xiques i posteriorment van aparéixer quatre joves més que haurien agredit sexualment a l’altra en una estació de metro a Burjassot o Godella.

Es va produir un ràpid desplegament d’unitats de policia local de Burjassot, Godella i Rocafort que van pentinar la zona a la recerca de la xiqueta que no va aconseguir escapar dels agressors.

Un equip de Policia Científica va realitzar ahir una minuciosa inspecció a la casa abandonada on van ocórrer els fets, concretament un immoble en ruïnes situat al costat d’un col·legi i el parc del Mirador.

Últimes notícies

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.