Dos detinguts per una agressió sexual a una jove en una platja de València

 

Este diumenge, dos jóvens de 21 i 26 anys han sigut detinguts acusats presumptament agredir sexualment a una xica en la platja de la Malvarrosa de València. Els fets van ocórrer cap a les 05.00 hores de la matinada del diumenge quan dos joves van assaltar a una jove en el passeig de Neptú de la capital del Túria i se la van emportar per la força.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, després la van amenaçar a l’arena per a agredir-la sexualment. Un dels detinguts va amenaçar a la víctima amb un ganivet mentre que l’altre la subjectava fortament per a evitar que es resistirà. Posteriorment, els dos xics van pegar a fugir després que la xica va començar a demanar ajuda i uns testimonis van alertar al telèfon d’emergències. 

 

Un dels detinguts es va introduir en l’aigua tractant de fugir dels agents nadant. Per este motiu, en l’operatiu policial van haver d’intervenir l’equip de bombers amb una llanxa per atrapar-lo. Finalment un dels presumptes autors de l’agressió sexual va ser detingut en el passeig de Neptú, mentre que el segon, va ser agafat per dos agents de la Policia Local de València.

 

La intervenció de dues dones, peça clau en l’operació policial 

Dues dones que estaven en una terrassa pròxima al lloc dels fets, en sentir els crits de la jove, van alertar immediatament al telèfon d’emergències 112. Al lloc van acudir ràpidament agents de la Policia Local de València i de UCOS. En veure arribar les patrulles, els dos sospitosos van fugir, però un d’ells no va arribar molt lluny, ja que va ser atrapat per la unitat de platges en el passeig de Neptú.

 

D’altra banda, l’altre xic va oferir més resistència i va tractar d’escapar nadant. Després d’una persecució en la qual va ser necessari la col·laboració de la llanxa de bombers, el presumpte agressor sexual va ser reduït per dos agents que es van llançar a l’aigua per ell. Els agents van extremar les mesures de prevenció en observar que el sospitós portava un objecte platejat i que podria tractar-se de l‘arma blanca emprada per a intimidar a la seua víctima.

 

L’arma finalment no va poder ser localitzada i tots dos van ser detinguts acusats d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va ser traslladada a un hospital de la ciutat de València, on un forense va avaluar l’abast de les lesions. A aquestes hores es desconeix l’estat de salut de la jove. 

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.