16.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Dos detinguts per una agressió sexual a una jove en una platja de València

 

Este diumenge, dos jóvens de 21 i 26 anys han sigut detinguts acusats presumptament agredir sexualment a una xica en la platja de la Malvarrosa de València. Els fets van ocórrer cap a les 05.00 hores de la matinada del diumenge quan dos joves van assaltar a una jove en el passeig de Neptú de la capital del Túria i se la van emportar per la força.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, després la van amenaçar a l’arena per a agredir-la sexualment. Un dels detinguts va amenaçar a la víctima amb un ganivet mentre que l’altre la subjectava fortament per a evitar que es resistirà. Posteriorment, els dos xics van pegar a fugir després que la xica va començar a demanar ajuda i uns testimonis van alertar al telèfon d’emergències. 

 

Un dels detinguts es va introduir en l’aigua tractant de fugir dels agents nadant. Per este motiu, en l’operatiu policial van haver d’intervenir l’equip de bombers amb una llanxa per atrapar-lo. Finalment un dels presumptes autors de l’agressió sexual va ser detingut en el passeig de Neptú, mentre que el segon, va ser agafat per dos agents de la Policia Local de València.

 

La intervenció de dues dones, peça clau en l’operació policial 

Dues dones que estaven en una terrassa pròxima al lloc dels fets, en sentir els crits de la jove, van alertar immediatament al telèfon d’emergències 112. Al lloc van acudir ràpidament agents de la Policia Local de València i de UCOS. En veure arribar les patrulles, els dos sospitosos van fugir, però un d’ells no va arribar molt lluny, ja que va ser atrapat per la unitat de platges en el passeig de Neptú.

 

D’altra banda, l’altre xic va oferir més resistència i va tractar d’escapar nadant. Després d’una persecució en la qual va ser necessari la col·laboració de la llanxa de bombers, el presumpte agressor sexual va ser reduït per dos agents que es van llançar a l’aigua per ell. Els agents van extremar les mesures de prevenció en observar que el sospitós portava un objecte platejat i que podria tractar-se de l‘arma blanca emprada per a intimidar a la seua víctima.

 

L’arma finalment no va poder ser localitzada i tots dos van ser detinguts acusats d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va ser traslladada a un hospital de la ciutat de València, on un forense va avaluar l’abast de les lesions. A aquestes hores es desconeix l’estat de salut de la jove. 

Últimes notícies

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.