Dos detinguts per una agressió sexual a una jove en una platja de València

 

Este diumenge, dos jóvens de 21 i 26 anys han sigut detinguts acusats presumptament agredir sexualment a una xica en la platja de la Malvarrosa de València. Els fets van ocórrer cap a les 05.00 hores de la matinada del diumenge quan dos joves van assaltar a una jove en el passeig de Neptú de la capital del Túria i se la van emportar per la força.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, després la van amenaçar a l’arena per a agredir-la sexualment. Un dels detinguts va amenaçar a la víctima amb un ganivet mentre que l’altre la subjectava fortament per a evitar que es resistirà. Posteriorment, els dos xics van pegar a fugir després que la xica va començar a demanar ajuda i uns testimonis van alertar al telèfon d’emergències. 

 

Un dels detinguts es va introduir en l’aigua tractant de fugir dels agents nadant. Per este motiu, en l’operatiu policial van haver d’intervenir l’equip de bombers amb una llanxa per atrapar-lo. Finalment un dels presumptes autors de l’agressió sexual va ser detingut en el passeig de Neptú, mentre que el segon, va ser agafat per dos agents de la Policia Local de València.

 

La intervenció de dues dones, peça clau en l’operació policial 

Dues dones que estaven en una terrassa pròxima al lloc dels fets, en sentir els crits de la jove, van alertar immediatament al telèfon d’emergències 112. Al lloc van acudir ràpidament agents de la Policia Local de València i de UCOS. En veure arribar les patrulles, els dos sospitosos van fugir, però un d’ells no va arribar molt lluny, ja que va ser atrapat per la unitat de platges en el passeig de Neptú.

 

D’altra banda, l’altre xic va oferir més resistència i va tractar d’escapar nadant. Després d’una persecució en la qual va ser necessari la col·laboració de la llanxa de bombers, el presumpte agressor sexual va ser reduït per dos agents que es van llançar a l’aigua per ell. Els agents van extremar les mesures de prevenció en observar que el sospitós portava un objecte platejat i que podria tractar-se de l‘arma blanca emprada per a intimidar a la seua víctima.

 

L’arma finalment no va poder ser localitzada i tots dos van ser detinguts acusats d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va ser traslladada a un hospital de la ciutat de València, on un forense va avaluar l’abast de les lesions. A aquestes hores es desconeix l’estat de salut de la jove. 

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.