Dos detinguts per una agressió sexual a una jove en una platja de València

 

Este diumenge, dos jóvens de 21 i 26 anys han sigut detinguts acusats presumptament agredir sexualment a una xica en la platja de la Malvarrosa de València. Els fets van ocórrer cap a les 05.00 hores de la matinada del diumenge quan dos joves van assaltar a una jove en el passeig de Neptú de la capital del Túria i se la van emportar per la força.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, després la van amenaçar a l’arena per a agredir-la sexualment. Un dels detinguts va amenaçar a la víctima amb un ganivet mentre que l’altre la subjectava fortament per a evitar que es resistirà. Posteriorment, els dos xics van pegar a fugir després que la xica va començar a demanar ajuda i uns testimonis van alertar al telèfon d’emergències. 

 

Un dels detinguts es va introduir en l’aigua tractant de fugir dels agents nadant. Per este motiu, en l’operatiu policial van haver d’intervenir l’equip de bombers amb una llanxa per atrapar-lo. Finalment un dels presumptes autors de l’agressió sexual va ser detingut en el passeig de Neptú, mentre que el segon, va ser agafat per dos agents de la Policia Local de València.

 

La intervenció de dues dones, peça clau en l’operació policial 

Dues dones que estaven en una terrassa pròxima al lloc dels fets, en sentir els crits de la jove, van alertar immediatament al telèfon d’emergències 112. Al lloc van acudir ràpidament agents de la Policia Local de València i de UCOS. En veure arribar les patrulles, els dos sospitosos van fugir, però un d’ells no va arribar molt lluny, ja que va ser atrapat per la unitat de platges en el passeig de Neptú.

 

D’altra banda, l’altre xic va oferir més resistència i va tractar d’escapar nadant. Després d’una persecució en la qual va ser necessari la col·laboració de la llanxa de bombers, el presumpte agressor sexual va ser reduït per dos agents que es van llançar a l’aigua per ell. Els agents van extremar les mesures de prevenció en observar que el sospitós portava un objecte platejat i que podria tractar-se de l‘arma blanca emprada per a intimidar a la seua víctima.

 

L’arma finalment no va poder ser localitzada i tots dos van ser detinguts acusats d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va ser traslladada a un hospital de la ciutat de València, on un forense va avaluar l’abast de les lesions. A aquestes hores es desconeix l’estat de salut de la jove. 

Últimes notícies

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.