11 joves detinguts a Alacant per danyar un habitatge en una festa

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d'Alacant a onze joves acusats d'un delicte de danys després d'una festa celebrada en un domicili de la zona centre.

Els fets van ser coneguts al rebre una denúncia d'una empresa de lloguer d'habitatges turístics d'esta ciutat, en la qual s'adonaven que a finals del mes de març van llogar un habitatge per la zona centre, i al revisar-la l'endemà es van trobar amb nombroses destrosses, com ara el sofà i tovalloles cremades i tacades, vaixella trencada, taques de pintura a la taula de la sala, valorant els danys en més de 2.000 euros.

Agents del grup Operatiu de Policia Judicial de Districte Centre encarregats de la investigació, es van presentar a l'habitatge, podent comprovar que s'havia pogut realitzar una festa il·legal amb més de deu persones, segons les declaracions veïnals.

Després de la investigació es va poder identificar fins a onze joves d'entre ells set menors d'edat i quatre majors, els coles havien quedat prèviament per a fer una festa clandestina en l'habitatge, llogada per un d'ells, on van passar la nit consumint begudes alcohòliques.

Els detinguts després de ser escoltats en declaració en dependències policials van ser posats en llibertat, posant els fets en coneixement del Jutjat d'Instrucció i de la Fiscalia de Menors d'Alacant.

Per estos fets tots els detinguts van ser proposats per sanció per incompliment de la normativa sanitària.

La Policia Nacional segueix vigilant l'ús dels habitatges vacacionals per festes il·legals volent agrair als ciutadans el compliment de les mesures imposades i la col·laboració que realitzen a través dels comunicats rebuts per localitzar aquelles conductes no permeses.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.