11 joves detinguts a Alacant per danyar un habitatge en una festa

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d'Alacant a onze joves acusats d'un delicte de danys després d'una festa celebrada en un domicili de la zona centre.

Els fets van ser coneguts al rebre una denúncia d'una empresa de lloguer d'habitatges turístics d'esta ciutat, en la qual s'adonaven que a finals del mes de març van llogar un habitatge per la zona centre, i al revisar-la l'endemà es van trobar amb nombroses destrosses, com ara el sofà i tovalloles cremades i tacades, vaixella trencada, taques de pintura a la taula de la sala, valorant els danys en més de 2.000 euros.

Agents del grup Operatiu de Policia Judicial de Districte Centre encarregats de la investigació, es van presentar a l'habitatge, podent comprovar que s'havia pogut realitzar una festa il·legal amb més de deu persones, segons les declaracions veïnals.

Després de la investigació es va poder identificar fins a onze joves d'entre ells set menors d'edat i quatre majors, els coles havien quedat prèviament per a fer una festa clandestina en l'habitatge, llogada per un d'ells, on van passar la nit consumint begudes alcohòliques.

Els detinguts després de ser escoltats en declaració en dependències policials van ser posats en llibertat, posant els fets en coneixement del Jutjat d'Instrucció i de la Fiscalia de Menors d'Alacant.

Per estos fets tots els detinguts van ser proposats per sanció per incompliment de la normativa sanitària.

La Policia Nacional segueix vigilant l'ús dels habitatges vacacionals per festes il·legals volent agrair als ciutadans el compliment de les mesures imposades i la col·laboració que realitzen a través dels comunicats rebuts per localitzar aquelles conductes no permeses.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.