10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

11 joves detinguts a Alacant per danyar un habitatge en una festa

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d'Alacant a onze joves acusats d'un delicte de danys després d'una festa celebrada en un domicili de la zona centre.

Els fets van ser coneguts al rebre una denúncia d'una empresa de lloguer d'habitatges turístics d'esta ciutat, en la qual s'adonaven que a finals del mes de març van llogar un habitatge per la zona centre, i al revisar-la l'endemà es van trobar amb nombroses destrosses, com ara el sofà i tovalloles cremades i tacades, vaixella trencada, taques de pintura a la taula de la sala, valorant els danys en més de 2.000 euros.

Agents del grup Operatiu de Policia Judicial de Districte Centre encarregats de la investigació, es van presentar a l'habitatge, podent comprovar que s'havia pogut realitzar una festa il·legal amb més de deu persones, segons les declaracions veïnals.

Després de la investigació es va poder identificar fins a onze joves d'entre ells set menors d'edat i quatre majors, els coles havien quedat prèviament per a fer una festa clandestina en l'habitatge, llogada per un d'ells, on van passar la nit consumint begudes alcohòliques.

Els detinguts després de ser escoltats en declaració en dependències policials van ser posats en llibertat, posant els fets en coneixement del Jutjat d'Instrucció i de la Fiscalia de Menors d'Alacant.

Per estos fets tots els detinguts van ser proposats per sanció per incompliment de la normativa sanitària.

La Policia Nacional segueix vigilant l'ús dels habitatges vacacionals per festes il·legals volent agrair als ciutadans el compliment de les mesures imposades i la col·laboració que realitzen a través dels comunicats rebuts per localitzar aquelles conductes no permeses.

 

Últimes notícies

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.