11 joves detinguts a Alacant per danyar un habitatge en una festa

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d'Alacant a onze joves acusats d'un delicte de danys després d'una festa celebrada en un domicili de la zona centre.

Els fets van ser coneguts al rebre una denúncia d'una empresa de lloguer d'habitatges turístics d'esta ciutat, en la qual s'adonaven que a finals del mes de març van llogar un habitatge per la zona centre, i al revisar-la l'endemà es van trobar amb nombroses destrosses, com ara el sofà i tovalloles cremades i tacades, vaixella trencada, taques de pintura a la taula de la sala, valorant els danys en més de 2.000 euros.

Agents del grup Operatiu de Policia Judicial de Districte Centre encarregats de la investigació, es van presentar a l'habitatge, podent comprovar que s'havia pogut realitzar una festa il·legal amb més de deu persones, segons les declaracions veïnals.

Després de la investigació es va poder identificar fins a onze joves d'entre ells set menors d'edat i quatre majors, els coles havien quedat prèviament per a fer una festa clandestina en l'habitatge, llogada per un d'ells, on van passar la nit consumint begudes alcohòliques.

Els detinguts després de ser escoltats en declaració en dependències policials van ser posats en llibertat, posant els fets en coneixement del Jutjat d'Instrucció i de la Fiscalia de Menors d'Alacant.

Per estos fets tots els detinguts van ser proposats per sanció per incompliment de la normativa sanitària.

La Policia Nacional segueix vigilant l'ús dels habitatges vacacionals per festes il·legals volent agrair als ciutadans el compliment de les mesures imposades i la col·laboració que realitzen a través dels comunicats rebuts per localitzar aquelles conductes no permeses.

 

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.