11 joves detinguts a Alacant per danyar un habitatge en una festa

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d'Alacant a onze joves acusats d'un delicte de danys després d'una festa celebrada en un domicili de la zona centre.

Els fets van ser coneguts al rebre una denúncia d'una empresa de lloguer d'habitatges turístics d'esta ciutat, en la qual s'adonaven que a finals del mes de març van llogar un habitatge per la zona centre, i al revisar-la l'endemà es van trobar amb nombroses destrosses, com ara el sofà i tovalloles cremades i tacades, vaixella trencada, taques de pintura a la taula de la sala, valorant els danys en més de 2.000 euros.

Agents del grup Operatiu de Policia Judicial de Districte Centre encarregats de la investigació, es van presentar a l'habitatge, podent comprovar que s'havia pogut realitzar una festa il·legal amb més de deu persones, segons les declaracions veïnals.

Després de la investigació es va poder identificar fins a onze joves d'entre ells set menors d'edat i quatre majors, els coles havien quedat prèviament per a fer una festa clandestina en l'habitatge, llogada per un d'ells, on van passar la nit consumint begudes alcohòliques.

Els detinguts després de ser escoltats en declaració en dependències policials van ser posats en llibertat, posant els fets en coneixement del Jutjat d'Instrucció i de la Fiscalia de Menors d'Alacant.

Per estos fets tots els detinguts van ser proposats per sanció per incompliment de la normativa sanitària.

La Policia Nacional segueix vigilant l'ús dels habitatges vacacionals per festes il·legals volent agrair als ciutadans el compliment de les mesures imposades i la col·laboració que realitzen a través dels comunicats rebuts per localitzar aquelles conductes no permeses.

 

Últimes notícies

Acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València després d’una manifestació

Un grup de participants en la manifestació per la vivenda d’este dissabte a València ha iniciat una acampada espontània a la plaça de l’Ajuntament, recolzada pel Sindicat d’Inquilines, després d’una marxa que ha acabat amb incidents i detinguts al Palau de les Arts.

Copete torna als entrenaments amb el València set mesos després de la lesió

El central José Copete ha tornat a exercitar-se parcialment amb el València CF set mesos després d’una lesió meniscal i sota les ordres de Javier Aguirre, que prepara el seu debut a la banqueta valencianista.

Nikola Mirotic es converteix en el tercer màxim anotador de la Eurolliga

Nikola Mirotic, ala-pivot del Valencia Basket, ha avançat Vassilis Spanoulis i ja és el tercer màxim anotador històric de la Eurolliga després dels 22 punts sumats en la victòria a la pista de l'ASVEL Villeurbanne.

Una persona detinguda pels altercats després de la protesta per la vivenda a València

Una persona ha sigut detinguda a València després dels altercats registrats en acabar la manifestació pel dret a la vivenda, en què nou policies han resultat ferits.

Incidents a València en acabar la marxa per la vivenda que crida a la vaga de novembre

Milers de persones han eixit als carrers de València per reclamar el dret a una vivenda digna, denunciar l’especulació i cridar a sumar-se a una vaga general al novembre. La protesta ha acabat amb càrregues policials, agents ferits i moments de tensió davant del Palau de Les Arts.

Huit policies ferits en els aldarulls a València després d’una protesta per la vivenda

Huit agents de la Policia Nacional han resultat ferits en els aldarulls registrats davant del Palau de Les Arts, al final d’una manifestació pel dret a la vivenda a València.

Vivas rep la Medalla d’Honor de València i l’Alta Distinció de la Generalitat enmig del seu pols amb el Govern central

El president de Ceuta acumularà dos reconeixements institucionals en la jornada del 9 d'Octubre: el màxim honor de la Generalitat Valenciana i la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de València, després de mesos enfrontat a la gestió de Sánchez durant la crisi migratòria.

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.