Dos detinguts en Sant Joan d’Alacant per fer xantatge a un jove i apunyalar al seu gos

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant) i San Miguel de Salinas, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a dos ciutadans suecs de 34 i 37 anys acusats d’extorsionar a un xic de Caudete (Albacete), i ferir de gravetat al seu gos clavant-li un ganivet en el coll amb l’objectiu de cobrar un suposat deute

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, un tercer ciutadà suec, de 34 anys, va ser localitzat en la ciutat d’Estocolm després d’una ordre europea d’investigació i ha ingressat a la presó.

 

La Guàrdia Civil va iniciar les investigacions en el mes de juliol del passat any. Un xic de Caudete va començar a rebre telefonades i àudios en els que li amenaçaven a ell i als seus familiars si no pagava un presumpte deute l’origen del qual no ha transcendit.

 

Extorsionat per un deute que no volia pagar

Els investigadors van descobrir que la víctima estava sent extorsionada per uns ciutadans suecs establits a la província d’Alacant que li estaven exigint el pagament immediat d’una elevada quantitat de diners corresponents a un deute que no volia pagar.

 

Per esta raó, com que no va accedir a les seues pretensions, els sospitosos es van desplaçar fins a Caudete i es van presentar en la casa de la víctima, a on van causar lesions greus al seu gos, un pastor alemany que va salvar la vida gràcies a l’ajuda que li va prestar un veí.

 

El gos estava perdent molta sang

Esta persona va vore que l’animal estava perdent molta sang i el va traslladar a una clínica veterinària de Caudete, a on li van atendre d’urgència i van evitar la mort del pastor alemany.

 

D’altra banda, gràcies a la col·laboració internacional, les autoritats van descobrir que dos dels tres implicats en l’extorsió havien tornat a Espanya. Els investigadors els van localitzar i van detindre més tard en Sant Joan d’Alacant i San Miguel de Salinas. Després de l’arrest va poder ser localitzat i capturat el tercer sospitós, que havia fugit a Estocolm.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.