Dos detinguts en Sant Joan d’Alacant per fer xantatge a un jove i apunyalar al seu gos

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant) i San Miguel de Salinas, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a dos ciutadans suecs de 34 i 37 anys acusats d’extorsionar a un xic de Caudete (Albacete), i ferir de gravetat al seu gos clavant-li un ganivet en el coll amb l’objectiu de cobrar un suposat deute

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, un tercer ciutadà suec, de 34 anys, va ser localitzat en la ciutat d’Estocolm després d’una ordre europea d’investigació i ha ingressat a la presó.

 

La Guàrdia Civil va iniciar les investigacions en el mes de juliol del passat any. Un xic de Caudete va començar a rebre telefonades i àudios en els que li amenaçaven a ell i als seus familiars si no pagava un presumpte deute l’origen del qual no ha transcendit.

 

Extorsionat per un deute que no volia pagar

Els investigadors van descobrir que la víctima estava sent extorsionada per uns ciutadans suecs establits a la província d’Alacant que li estaven exigint el pagament immediat d’una elevada quantitat de diners corresponents a un deute que no volia pagar.

 

Per esta raó, com que no va accedir a les seues pretensions, els sospitosos es van desplaçar fins a Caudete i es van presentar en la casa de la víctima, a on van causar lesions greus al seu gos, un pastor alemany que va salvar la vida gràcies a l’ajuda que li va prestar un veí.

 

El gos estava perdent molta sang

Esta persona va vore que l’animal estava perdent molta sang i el va traslladar a una clínica veterinària de Caudete, a on li van atendre d’urgència i van evitar la mort del pastor alemany.

 

D’altra banda, gràcies a la col·laboració internacional, les autoritats van descobrir que dos dels tres implicats en l’extorsió havien tornat a Espanya. Els investigadors els van localitzar i van detindre més tard en Sant Joan d’Alacant i San Miguel de Salinas. Després de l’arrest va poder ser localitzat i capturat el tercer sospitós, que havia fugit a Estocolm.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.