Dos detinguts en Sant Joan d’Alacant per fer xantatge a un jove i apunyalar al seu gos

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant) i San Miguel de Salinas, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a dos ciutadans suecs de 34 i 37 anys acusats d’extorsionar a un xic de Caudete (Albacete), i ferir de gravetat al seu gos clavant-li un ganivet en el coll amb l’objectiu de cobrar un suposat deute

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, un tercer ciutadà suec, de 34 anys, va ser localitzat en la ciutat d’Estocolm després d’una ordre europea d’investigació i ha ingressat a la presó.

 

La Guàrdia Civil va iniciar les investigacions en el mes de juliol del passat any. Un xic de Caudete va començar a rebre telefonades i àudios en els que li amenaçaven a ell i als seus familiars si no pagava un presumpte deute l’origen del qual no ha transcendit.

 

Extorsionat per un deute que no volia pagar

Els investigadors van descobrir que la víctima estava sent extorsionada per uns ciutadans suecs establits a la província d’Alacant que li estaven exigint el pagament immediat d’una elevada quantitat de diners corresponents a un deute que no volia pagar.

 

Per esta raó, com que no va accedir a les seues pretensions, els sospitosos es van desplaçar fins a Caudete i es van presentar en la casa de la víctima, a on van causar lesions greus al seu gos, un pastor alemany que va salvar la vida gràcies a l’ajuda que li va prestar un veí.

 

El gos estava perdent molta sang

Esta persona va vore que l’animal estava perdent molta sang i el va traslladar a una clínica veterinària de Caudete, a on li van atendre d’urgència i van evitar la mort del pastor alemany.

 

D’altra banda, gràcies a la col·laboració internacional, les autoritats van descobrir que dos dels tres implicats en l’extorsió havien tornat a Espanya. Els investigadors els van localitzar i van detindre més tard en Sant Joan d’Alacant i San Miguel de Salinas. Després de l’arrest va poder ser localitzat i capturat el tercer sospitós, que havia fugit a Estocolm.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.