Dos detinguts en Sant Joan d’Alacant per fer xantatge a un jove i apunyalar al seu gos

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant) i San Miguel de Salinas, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a dos ciutadans suecs de 34 i 37 anys acusats d’extorsionar a un xic de Caudete (Albacete), i ferir de gravetat al seu gos clavant-li un ganivet en el coll amb l’objectiu de cobrar un suposat deute

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, un tercer ciutadà suec, de 34 anys, va ser localitzat en la ciutat d’Estocolm després d’una ordre europea d’investigació i ha ingressat a la presó.

 

La Guàrdia Civil va iniciar les investigacions en el mes de juliol del passat any. Un xic de Caudete va començar a rebre telefonades i àudios en els que li amenaçaven a ell i als seus familiars si no pagava un presumpte deute l’origen del qual no ha transcendit.

 

Extorsionat per un deute que no volia pagar

Els investigadors van descobrir que la víctima estava sent extorsionada per uns ciutadans suecs establits a la província d’Alacant que li estaven exigint el pagament immediat d’una elevada quantitat de diners corresponents a un deute que no volia pagar.

 

Per esta raó, com que no va accedir a les seues pretensions, els sospitosos es van desplaçar fins a Caudete i es van presentar en la casa de la víctima, a on van causar lesions greus al seu gos, un pastor alemany que va salvar la vida gràcies a l’ajuda que li va prestar un veí.

 

El gos estava perdent molta sang

Esta persona va vore que l’animal estava perdent molta sang i el va traslladar a una clínica veterinària de Caudete, a on li van atendre d’urgència i van evitar la mort del pastor alemany.

 

D’altra banda, gràcies a la col·laboració internacional, les autoritats van descobrir que dos dels tres implicats en l’extorsió havien tornat a Espanya. Els investigadors els van localitzar i van detindre més tard en Sant Joan d’Alacant i San Miguel de Salinas. Després de l’arrest va poder ser localitzat i capturat el tercer sospitós, que havia fugit a Estocolm.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.