Dos detinguts en Sant Joan d’Alacant per fer xantatge a un jove i apunyalar al seu gos

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant) i San Miguel de Salinas, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a dos ciutadans suecs de 34 i 37 anys acusats d’extorsionar a un xic de Caudete (Albacete), i ferir de gravetat al seu gos clavant-li un ganivet en el coll amb l’objectiu de cobrar un suposat deute

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, un tercer ciutadà suec, de 34 anys, va ser localitzat en la ciutat d’Estocolm després d’una ordre europea d’investigació i ha ingressat a la presó.

 

La Guàrdia Civil va iniciar les investigacions en el mes de juliol del passat any. Un xic de Caudete va començar a rebre telefonades i àudios en els que li amenaçaven a ell i als seus familiars si no pagava un presumpte deute l’origen del qual no ha transcendit.

 

Extorsionat per un deute que no volia pagar

Els investigadors van descobrir que la víctima estava sent extorsionada per uns ciutadans suecs establits a la província d’Alacant que li estaven exigint el pagament immediat d’una elevada quantitat de diners corresponents a un deute que no volia pagar.

 

Per esta raó, com que no va accedir a les seues pretensions, els sospitosos es van desplaçar fins a Caudete i es van presentar en la casa de la víctima, a on van causar lesions greus al seu gos, un pastor alemany que va salvar la vida gràcies a l’ajuda que li va prestar un veí.

 

El gos estava perdent molta sang

Esta persona va vore que l’animal estava perdent molta sang i el va traslladar a una clínica veterinària de Caudete, a on li van atendre d’urgència i van evitar la mort del pastor alemany.

 

D’altra banda, gràcies a la col·laboració internacional, les autoritats van descobrir que dos dels tres implicats en l’extorsió havien tornat a Espanya. Els investigadors els van localitzar i van detindre més tard en Sant Joan d’Alacant i San Miguel de Salinas. Després de l’arrest va poder ser localitzat i capturat el tercer sospitós, que havia fugit a Estocolm.

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.