Anuncios

Dos homes detinguts a Alacant per violar una menor als lavabos d’un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut dos homes acusats, presumptament, de la violació d’una menor de 14 anys als lavabos d’un supermercat d‘Alacant.

Els fets haurien passat cap a les 16 hores d’ahir dimarts, 21 de març quan els dos individus haurien amenaçat amb un ganivet i obligat la xiqueta a entrar als lavabos d’un supermercat on l’haurien violat.

Anuncios

Posteriorment, també l’haurien obligat a acompanyar-los a una altra zona de la ciutat on la van tornar a agredir sexualment. Bernabé no ha confirmat si el lloc ha estat un supermercat ni l’edat de la víctima en estar obert la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat, Pilar Bernabé, ha confirmat que els dos detinguts per la violació d’una menor a ple dia al barri del Plá, a Alacant, passaran a disposició judicial en les pròximes hores. Si bé, la delegada no ha pogut confirmar alguns dels detalls de la notícia en estar la investigació en curs sí que ha valorat l’eficàcia policial que va permetre identificar i aturar «immediatament» els dos sospitosos després del succés.

La delegada ha fet una crida pública a la ciutadania per denunciar en cas de sospitar agressions. «Cada un dels ciutadans i ciutadanes som i podem ser un punt violeta. Tots podem estar alerta i és molt important també que siguem conscients, que cada cop són més les persones i les dones i les joves que són conscients de les situacions que es puguen trobar de possibles agressions i per tant cada vegada són més les dones que denuncien situacions que anteriorment no es denunciaven».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.
Anuncios