Dos homes detinguts a Alacant per violar una menor als lavabos d’un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut dos homes acusats, presumptament, de la violació d’una menor de 14 anys als lavabos d’un supermercat d‘Alacant.

Els fets haurien passat cap a les 16 hores d’ahir dimarts, 21 de març quan els dos individus haurien amenaçat amb un ganivet i obligat la xiqueta a entrar als lavabos d’un supermercat on l’haurien violat.

Posteriorment, també l’haurien obligat a acompanyar-los a una altra zona de la ciutat on la van tornar a agredir sexualment. Bernabé no ha confirmat si el lloc ha estat un supermercat ni l’edat de la víctima en estar obert la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat, Pilar Bernabé, ha confirmat que els dos detinguts per la violació d’una menor a ple dia al barri del Plá, a Alacant, passaran a disposició judicial en les pròximes hores. Si bé, la delegada no ha pogut confirmar alguns dels detalls de la notícia en estar la investigació en curs sí que ha valorat l’eficàcia policial que va permetre identificar i aturar «immediatament» els dos sospitosos després del succés.

La delegada ha fet una crida pública a la ciutadania per denunciar en cas de sospitar agressions. «Cada un dels ciutadans i ciutadanes som i podem ser un punt violeta. Tots podem estar alerta i és molt important també que siguem conscients, que cada cop són més les persones i les dones i les joves que són conscients de les situacions que es puguen trobar de possibles agressions i per tant cada vegada són més les dones que denuncien situacions que anteriorment no es denunciaven».

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.