20.5 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Detinguts per amenaçar amb un ganivet a dos xics per vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics acusats d’amenaçar amb un ganivet a altres dos per, presumptament, vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), i per a reclamar els diners que havien pagat per ella, segons ha informat el cos de seguretat en un comunicat.

 

Els arrestats, de 27 i 29 anys, estan acusats d’un delicte d’amenaces greus. L’incident ha passat este dilluns per la vesprada, quan agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per dos xics en un carrer de Sagunt, ja que presumptament acabaven de ser amenaçats amb un ganivet per altres dos que havien eixit corrent en direcció cap a l’estació de tren.

 

Els policies es van dirigir fins a la direcció indicada, a on van trobar a dos xics que coincidien plenament amb les característiques facilitades. En aproximar-se, els agents van vore com de la butxaca dels pantalons d’un dels sospitosos eixia el mànec del que pareixia ser un ganivet.

 

Els van amenaçar en punxar-los amb el ganivet

Els agents van saber que, moments abans, els sospitosos havien tingut una discussió amb altres dos xics, que presumptament els haurien venut marihuana mullada, motiu pel que volien que els retornaren els diners que havien pagat per ella, arribant a amenaçar-los amb punxar-los amb el ganivet si no ho feien.

 

Després de registrar-los, els agents els van intervindre dos ganivets, una clau anglesa, dos pots de dissolvent i una botella de plàstic amb dissolvent, motius pels que els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’amenaces greus. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.

UGT de Ford exigix que el premi a Almussafes es traduïsca en càrrega de treball i ocupació

El sindicat ha valorat el reconeixement mundial a la factoria valenciana i ha reclamat que es concrete en producció suficient per a mantindre els 4.142 llocs. També ha sol·licitat una reunió amb el president de Ford Europa.

Quatre ferits, entre ells un bebé, en un xoc entre cotxe i furgoneta a València

Quatre persones han resultat ferides amb policontusiones després del xoc entre un cotxe i una furgoneta a València. L'avís va entrar a les 11.20 i els afectats van ser traslladats al Doctor Peset i al Clínic.

Huit ferits en un accident múltiple de set vehicles en l’A-7 al seu pas per Castalla

Un xoc en cadena en l'A-7 a Castalla ha deixat huit ferits, entre ells un motorista atropellat. SAMU, helicòpter i dos SVB van atendre i van traslladar a Elda i Alcoi.