Detinguts per amenaçar amb un ganivet a dos xics per vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics acusats d’amenaçar amb un ganivet a altres dos per, presumptament, vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), i per a reclamar els diners que havien pagat per ella, segons ha informat el cos de seguretat en un comunicat.

 

Els arrestats, de 27 i 29 anys, estan acusats d’un delicte d’amenaces greus. L’incident ha passat este dilluns per la vesprada, quan agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per dos xics en un carrer de Sagunt, ja que presumptament acabaven de ser amenaçats amb un ganivet per altres dos que havien eixit corrent en direcció cap a l’estació de tren.

 

Els policies es van dirigir fins a la direcció indicada, a on van trobar a dos xics que coincidien plenament amb les característiques facilitades. En aproximar-se, els agents van vore com de la butxaca dels pantalons d’un dels sospitosos eixia el mànec del que pareixia ser un ganivet.

 

Els van amenaçar en punxar-los amb el ganivet

Els agents van saber que, moments abans, els sospitosos havien tingut una discussió amb altres dos xics, que presumptament els haurien venut marihuana mullada, motiu pel que volien que els retornaren els diners que havien pagat per ella, arribant a amenaçar-los amb punxar-los amb el ganivet si no ho feien.

 

Després de registrar-los, els agents els van intervindre dos ganivets, una clau anglesa, dos pots de dissolvent i una botella de plàstic amb dissolvent, motius pels que els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’amenaces greus. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.