12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Detinguts per amenaçar amb un ganivet a dos xics per vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics acusats d’amenaçar amb un ganivet a altres dos per, presumptament, vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), i per a reclamar els diners que havien pagat per ella, segons ha informat el cos de seguretat en un comunicat.

 

Els arrestats, de 27 i 29 anys, estan acusats d’un delicte d’amenaces greus. L’incident ha passat este dilluns per la vesprada, quan agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per dos xics en un carrer de Sagunt, ja que presumptament acabaven de ser amenaçats amb un ganivet per altres dos que havien eixit corrent en direcció cap a l’estació de tren.

 

Els policies es van dirigir fins a la direcció indicada, a on van trobar a dos xics que coincidien plenament amb les característiques facilitades. En aproximar-se, els agents van vore com de la butxaca dels pantalons d’un dels sospitosos eixia el mànec del que pareixia ser un ganivet.

 

Els van amenaçar en punxar-los amb el ganivet

Els agents van saber que, moments abans, els sospitosos havien tingut una discussió amb altres dos xics, que presumptament els haurien venut marihuana mullada, motiu pel que volien que els retornaren els diners que havien pagat per ella, arribant a amenaçar-los amb punxar-los amb el ganivet si no ho feien.

 

Després de registrar-los, els agents els van intervindre dos ganivets, una clau anglesa, dos pots de dissolvent i una botella de plàstic amb dissolvent, motius pels que els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’amenaces greus. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.