10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Detinguts per amenaçar amb un ganivet a dos xics per vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics acusats d’amenaçar amb un ganivet a altres dos per, presumptament, vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), i per a reclamar els diners que havien pagat per ella, segons ha informat el cos de seguretat en un comunicat.

 

Els arrestats, de 27 i 29 anys, estan acusats d’un delicte d’amenaces greus. L’incident ha passat este dilluns per la vesprada, quan agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per dos xics en un carrer de Sagunt, ja que presumptament acabaven de ser amenaçats amb un ganivet per altres dos que havien eixit corrent en direcció cap a l’estació de tren.

 

Els policies es van dirigir fins a la direcció indicada, a on van trobar a dos xics que coincidien plenament amb les característiques facilitades. En aproximar-se, els agents van vore com de la butxaca dels pantalons d’un dels sospitosos eixia el mànec del que pareixia ser un ganivet.

 

Els van amenaçar en punxar-los amb el ganivet

Els agents van saber que, moments abans, els sospitosos havien tingut una discussió amb altres dos xics, que presumptament els haurien venut marihuana mullada, motiu pel que volien que els retornaren els diners que havien pagat per ella, arribant a amenaçar-los amb punxar-los amb el ganivet si no ho feien.

 

Després de registrar-los, els agents els van intervindre dos ganivets, una clau anglesa, dos pots de dissolvent i una botella de plàstic amb dissolvent, motius pels que els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’amenaces greus. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.