10.6 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Detinguts per amenaçar amb un ganivet a dos xics per vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics acusats d’amenaçar amb un ganivet a altres dos per, presumptament, vendre’ls marihuana en mal estat en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), i per a reclamar els diners que havien pagat per ella, segons ha informat el cos de seguretat en un comunicat.

 

Els arrestats, de 27 i 29 anys, estan acusats d’un delicte d’amenaces greus. L’incident ha passat este dilluns per la vesprada, quan agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per dos xics en un carrer de Sagunt, ja que presumptament acabaven de ser amenaçats amb un ganivet per altres dos que havien eixit corrent en direcció cap a l’estació de tren.

 

Els policies es van dirigir fins a la direcció indicada, a on van trobar a dos xics que coincidien plenament amb les característiques facilitades. En aproximar-se, els agents van vore com de la butxaca dels pantalons d’un dels sospitosos eixia el mànec del que pareixia ser un ganivet.

 

Els van amenaçar en punxar-los amb el ganivet

Els agents van saber que, moments abans, els sospitosos havien tingut una discussió amb altres dos xics, que presumptament els haurien venut marihuana mullada, motiu pel que volien que els retornaren els diners que havien pagat per ella, arribant a amenaçar-los amb punxar-los amb el ganivet si no ho feien.

 

Després de registrar-los, els agents els van intervindre dos ganivets, una clau anglesa, dos pots de dissolvent i una botella de plàstic amb dissolvent, motius pels que els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’amenaces greus. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.