Set detinguts per participar en una baralla amb pals i una pistola tàser en Santa Pola

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), als participants en una baralla tumultuària, en la que es van utilitzar pals de grans dimensions i una tàser, a demés de provocar gran alarma entre els veïns.

 

Es tracta de set persones (sis hòmens i una dona), tots espanyols, d’entre 17 i 45 anys, als qui se’ls ha detingut com a presumptes autors d’un delicte menys greu de baralla tumultuària, tinença il·lícita d’armes prohibides i lesions.

 

El passat dilluns 13 de juliol, cap a les set de la vesprada, agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Santa Pola van acudir fins a un carrer molt cèntric d’eixa localitat per a intervindre en una baralla en la que, segons testimonis, s’estaven utilitzant diverses armes.

 

A l’arribada dels agents, una de les parts implicades ja havia fugit, mentres que l’altra encara es trobava allí, ja que es tractava dels habitants de la casa a on va començar la baralla. En eixe moment, es va procedir a la identificació preventiva dels que estaven allà, fins que l’anàlisi del succés permetera conéixer el seu grau exacte de participació

 

D’altra banda, es van trobar amagades pels baixos dels vehicles, les armes utilitzades en la baralla –diversos pals de grans dimensions, de fusta i ferro, i una pistola elèctrica— que els agressors havien tirat, en sentir que s’arrimava el so de les sirenes. 

 

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Santa Pola es va fer càrrec de les investigacions i va conseguir identificar a totes les persones involucrades, en el breu termini de dos dies, gràcies a l’exhaustiva anàlisi dels vídeos difosos en xarxes socials. També es va localitzar al propietari d’un vehicle, que va resultar danyat en l’incident.

 

L’endemà, el dimarts 14, es va detindre a tres persones, entre elles un menor de 17 anys. El dimecres dia 15, es van donar per finalitzades les actuacions, amb la detenció de quatre persones més, entre elles el portador de la pistola táser, que a pesar d’haver-la accionat, no va arribar a impactar contra cap dels seus oponents. 

 

Tots han quedat en llibertat, una volta han prestat declaració, en les dependències de la Guàrdia Civil, en presència del seu advocat.

 

La ràpida actuació dels investigadors ha sigut clau per a restaurar la calma entre els habitants de Santa Pola, que van quedar impactats pels vídeos publicats en les xarxes socials.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.