Set detinguts per participar en una baralla amb pals i una pistola tàser en Santa Pola

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), als participants en una baralla tumultuària, en la que es van utilitzar pals de grans dimensions i una tàser, a demés de provocar gran alarma entre els veïns.

 

Es tracta de set persones (sis hòmens i una dona), tots espanyols, d’entre 17 i 45 anys, als qui se’ls ha detingut com a presumptes autors d’un delicte menys greu de baralla tumultuària, tinença il·lícita d’armes prohibides i lesions.

Anuncios

 

El passat dilluns 13 de juliol, cap a les set de la vesprada, agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Santa Pola van acudir fins a un carrer molt cèntric d’eixa localitat per a intervindre en una baralla en la que, segons testimonis, s’estaven utilitzant diverses armes.

 

A l’arribada dels agents, una de les parts implicades ja havia fugit, mentres que l’altra encara es trobava allí, ja que es tractava dels habitants de la casa a on va començar la baralla. En eixe moment, es va procedir a la identificació preventiva dels que estaven allà, fins que l’anàlisi del succés permetera conéixer el seu grau exacte de participació

 

D’altra banda, es van trobar amagades pels baixos dels vehicles, les armes utilitzades en la baralla –diversos pals de grans dimensions, de fusta i ferro, i una pistola elèctrica— que els agressors havien tirat, en sentir que s’arrimava el so de les sirenes. 

 

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Santa Pola es va fer càrrec de les investigacions i va conseguir identificar a totes les persones involucrades, en el breu termini de dos dies, gràcies a l’exhaustiva anàlisi dels vídeos difosos en xarxes socials. També es va localitzar al propietari d’un vehicle, que va resultar danyat en l’incident.

 

L’endemà, el dimarts 14, es va detindre a tres persones, entre elles un menor de 17 anys. El dimecres dia 15, es van donar per finalitzades les actuacions, amb la detenció de quatre persones més, entre elles el portador de la pistola táser, que a pesar d’haver-la accionat, no va arribar a impactar contra cap dels seus oponents. 

 

Tots han quedat en llibertat, una volta han prestat declaració, en les dependències de la Guàrdia Civil, en presència del seu advocat.

 

La ràpida actuació dels investigadors ha sigut clau per a restaurar la calma entre els habitants de Santa Pola, que van quedar impactats pels vídeos publicats en les xarxes socials.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.