Detinguts dos jóvens per 20 robatoris en màquines de Metrovalencia

Guàrdia Civil Metrovalencia

La Guàrida Civil inspeccionant una màquina expenedora de bitllets de Metro | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una jove de 19 anys i un home de 29 per presumptament cometre 20 robatoris amb força en màquines expenedores de bitllets de metro de diverses localitats de la comarca de l’Horta Nord, així com una d’elles en València capital, en el barri de Benimaclet.

 

L’operació ‘The same’ va arrancar per part d’agents de Massamagrell, en tindre coneixement d’una sèrie de fets delictius en instal·lacions de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), segons informa l’institut armat en un comunicat.

 

Estos robatoris es van cometre entre setembre de l’any passat i el passat mes de març, en les estacions d’Albalat de Sorells, Meliana, Foios, Massamagrell, Museros, Rafelbunyol, Almàssera, i la de Benimaclet en València ciutat.

 

Després de les investigacions, els investigadors van confirmar que els dos jóvens manipulaven les màquines expenedores de bitllets i es quedaven amb el canvi que havien de retornar als usuaris del metro, en obtindre el seu bitllet per a utilitzar-lo.

 

Als dos sospitosos, una jove de 19 anys i un altre de 29, els dos de nacionalitat espanyola, se’ls investiga per presumptes delictes de robatori amb força. Les diligències han passat a disposició dels jutjats d’instrucció de guàrdia de Massamagrell.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.