Anuncios

Detinguts dos jóvens per 20 robatoris en màquines de Metrovalencia

Guàrdia Civil Metrovalencia

La Guàrida Civil inspeccionant una màquina expenedora de bitllets de Metro | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una jove de 19 anys i un home de 29 per presumptament cometre 20 robatoris amb força en màquines expenedores de bitllets de metro de diverses localitats de la comarca de l’Horta Nord, així com una d’elles en València capital, en el barri de Benimaclet.

 

Anuncios

L’operació ‘The same’ va arrancar per part d’agents de Massamagrell, en tindre coneixement d’una sèrie de fets delictius en instal·lacions de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), segons informa l’institut armat en un comunicat.

 

Estos robatoris es van cometre entre setembre de l’any passat i el passat mes de març, en les estacions d’Albalat de Sorells, Meliana, Foios, Massamagrell, Museros, Rafelbunyol, Almàssera, i la de Benimaclet en València ciutat.

 

Després de les investigacions, els investigadors van confirmar que els dos jóvens manipulaven les màquines expenedores de bitllets i es quedaven amb el canvi que havien de retornar als usuaris del metro, en obtindre el seu bitllet per a utilitzar-lo.

 

Als dos sospitosos, una jove de 19 anys i un altre de 29, els dos de nacionalitat espanyola, se’ls investiga per presumptes delictes de robatori amb força. Les diligències han passat a disposició dels jutjats d’instrucció de guàrdia de Massamagrell.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios