Detinguts dos jóvens per 20 robatoris en màquines de Metrovalencia

Guàrdia Civil Metrovalencia

La Guàrida Civil inspeccionant una màquina expenedora de bitllets de Metro | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una jove de 19 anys i un home de 29 per presumptament cometre 20 robatoris amb força en màquines expenedores de bitllets de metro de diverses localitats de la comarca de l’Horta Nord, així com una d’elles en València capital, en el barri de Benimaclet.

 

L’operació ‘The same’ va arrancar per part d’agents de Massamagrell, en tindre coneixement d’una sèrie de fets delictius en instal·lacions de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), segons informa l’institut armat en un comunicat.

 

Estos robatoris es van cometre entre setembre de l’any passat i el passat mes de març, en les estacions d’Albalat de Sorells, Meliana, Foios, Massamagrell, Museros, Rafelbunyol, Almàssera, i la de Benimaclet en València ciutat.

 

Després de les investigacions, els investigadors van confirmar que els dos jóvens manipulaven les màquines expenedores de bitllets i es quedaven amb el canvi que havien de retornar als usuaris del metro, en obtindre el seu bitllet per a utilitzar-lo.

 

Als dos sospitosos, una jove de 19 anys i un altre de 29, els dos de nacionalitat espanyola, se’ls investiga per presumptes delictes de robatori amb força. Les diligències han passat a disposició dels jutjats d’instrucció de guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.