Detinguts dos jóvens per 20 robatoris en màquines de Metrovalencia

Guàrdia Civil Metrovalencia

La Guàrida Civil inspeccionant una màquina expenedora de bitllets de Metro | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una jove de 19 anys i un home de 29 per presumptament cometre 20 robatoris amb força en màquines expenedores de bitllets de metro de diverses localitats de la comarca de l’Horta Nord, així com una d’elles en València capital, en el barri de Benimaclet.

 

L’operació ‘The same’ va arrancar per part d’agents de Massamagrell, en tindre coneixement d’una sèrie de fets delictius en instal·lacions de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), segons informa l’institut armat en un comunicat.

 

Estos robatoris es van cometre entre setembre de l’any passat i el passat mes de març, en les estacions d’Albalat de Sorells, Meliana, Foios, Massamagrell, Museros, Rafelbunyol, Almàssera, i la de Benimaclet en València ciutat.

 

Després de les investigacions, els investigadors van confirmar que els dos jóvens manipulaven les màquines expenedores de bitllets i es quedaven amb el canvi que havien de retornar als usuaris del metro, en obtindre el seu bitllet per a utilitzar-lo.

 

Als dos sospitosos, una jove de 19 anys i un altre de 29, els dos de nacionalitat espanyola, se’ls investiga per presumptes delictes de robatori amb força. Les diligències han passat a disposició dels jutjats d’instrucció de guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.