Detinguts dos menors de 15 i 17 anys per robar en sis bars de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, a dos menors, de 15 i 17 anys, per assaltar i robar de matinada sis bars de la localitat. En una ocasió, es van arribar a apoderar de 1.000 euros.

 

Els joves accedien als locals forçant la persiana o porta i una vegada dins desvalisaven les màquines escurabutxaques i s’apoderaven de la recaptació, que en alguna ocasió arribava als 1.000 euros, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Les investigacions van arrancar quan els agents van tindre coneixement d’una sèrie de robatoris que s’havien produït en bars de Sagunt durant el mes de març. Van esbrinar, gràcies a la col·laboració ciutadana, que els sospitosos eren joves i que fugien en un ciclomotor.

 

Una de les nits, una patrulla de seguretat ciutadana va identificar a dos joves que circulaven en un ciclomotor i, en adonar-se de la presència policial, van llançar un objecte davall d’un cotxe. Aquest objecte va resultar ser un calcetí ple de monedes i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar més diners. El total ascendia a uns 330 euros.

 

Els agents tenien coneixement que eixa mateixa nit s’havia comés un robatori en un bar pròxim i que les característiques físiques dels joves podrien coincidir amb les aportades a la Sala del 091, per la qual cosa van transmetre la informació als companys de la policia judicial.

 

Fruit de les investigacions, els policies van identificar als sospitosos que després de presentar-se en dependències policials al costat dels seus pares, van ser detinguts com a presumptes autors de sis robatoris amb força en bars de Sagunt.

 

Els detinguts, després de ser escoltats en exploració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan foren requerits.

Últimes notícies

Detingut per violar una jove a la Malva-rosa i colpejar un agent a València

Un home de 25 anys ha sigut detingut a València acusat de violar una jove de 22 anys a la platja de la Malva-rosa i agredir un agent de la Policia Local quan intentava fugir.

Nova llei forestal amb menys tràmits i premis a qui ajude a previndre incendis

La Generalitat ha anunciat una nova llei forestal per a reduir burocràcia i incentivar qui col·labore en la prevenció d’incendis, mentre activa un pla de recuperació per a les 9.500 hectàrees cremades a La Vall d’Uixó.

Ratifiquen 15 dies de suspensió a un dermatòleg de Torrevella per negar assistència a pacients

El TSJCV ha confirmat una sanció de 15 dies de suspensió d’ocupació i sou a l’aleshores cap de Dermatologia de l’Hospital de Torrevieja per acumular desenes de queixes, incloses negatives injustificades a atendre pacients.

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.