Detinguts dos menors de 15 i 17 anys per robar en sis bars de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, a dos menors, de 15 i 17 anys, per assaltar i robar de matinada sis bars de la localitat. En una ocasió, es van arribar a apoderar de 1.000 euros.

 

Els joves accedien als locals forçant la persiana o porta i una vegada dins desvalisaven les màquines escurabutxaques i s’apoderaven de la recaptació, que en alguna ocasió arribava als 1.000 euros, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Les investigacions van arrancar quan els agents van tindre coneixement d’una sèrie de robatoris que s’havien produït en bars de Sagunt durant el mes de març. Van esbrinar, gràcies a la col·laboració ciutadana, que els sospitosos eren joves i que fugien en un ciclomotor.

 

Una de les nits, una patrulla de seguretat ciutadana va identificar a dos joves que circulaven en un ciclomotor i, en adonar-se de la presència policial, van llançar un objecte davall d’un cotxe. Aquest objecte va resultar ser un calcetí ple de monedes i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar més diners. El total ascendia a uns 330 euros.

 

Els agents tenien coneixement que eixa mateixa nit s’havia comés un robatori en un bar pròxim i que les característiques físiques dels joves podrien coincidir amb les aportades a la Sala del 091, per la qual cosa van transmetre la informació als companys de la policia judicial.

 

Fruit de les investigacions, els policies van identificar als sospitosos que després de presentar-se en dependències policials al costat dels seus pares, van ser detinguts com a presumptes autors de sis robatoris amb força en bars de Sagunt.

 

Els detinguts, després de ser escoltats en exploració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan foren requerits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.