Detinguts dos menors de 15 i 17 anys per robar en sis bars de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, a dos menors, de 15 i 17 anys, per assaltar i robar de matinada sis bars de la localitat. En una ocasió, es van arribar a apoderar de 1.000 euros.

 

Els joves accedien als locals forçant la persiana o porta i una vegada dins desvalisaven les màquines escurabutxaques i s’apoderaven de la recaptació, que en alguna ocasió arribava als 1.000 euros, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Les investigacions van arrancar quan els agents van tindre coneixement d’una sèrie de robatoris que s’havien produït en bars de Sagunt durant el mes de març. Van esbrinar, gràcies a la col·laboració ciutadana, que els sospitosos eren joves i que fugien en un ciclomotor.

 

Una de les nits, una patrulla de seguretat ciutadana va identificar a dos joves que circulaven en un ciclomotor i, en adonar-se de la presència policial, van llançar un objecte davall d’un cotxe. Aquest objecte va resultar ser un calcetí ple de monedes i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar més diners. El total ascendia a uns 330 euros.

 

Els agents tenien coneixement que eixa mateixa nit s’havia comés un robatori en un bar pròxim i que les característiques físiques dels joves podrien coincidir amb les aportades a la Sala del 091, per la qual cosa van transmetre la informació als companys de la policia judicial.

 

Fruit de les investigacions, els policies van identificar als sospitosos que després de presentar-se en dependències policials al costat dels seus pares, van ser detinguts com a presumptes autors de sis robatoris amb força en bars de Sagunt.

 

Els detinguts, després de ser escoltats en exploració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan foren requerits.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.