Detinguts dos menors de 15 i 17 anys per robar en sis bars de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, a dos menors, de 15 i 17 anys, per assaltar i robar de matinada sis bars de la localitat. En una ocasió, es van arribar a apoderar de 1.000 euros.

 

Els joves accedien als locals forçant la persiana o porta i una vegada dins desvalisaven les màquines escurabutxaques i s’apoderaven de la recaptació, que en alguna ocasió arribava als 1.000 euros, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Les investigacions van arrancar quan els agents van tindre coneixement d’una sèrie de robatoris que s’havien produït en bars de Sagunt durant el mes de març. Van esbrinar, gràcies a la col·laboració ciutadana, que els sospitosos eren joves i que fugien en un ciclomotor.

 

Una de les nits, una patrulla de seguretat ciutadana va identificar a dos joves que circulaven en un ciclomotor i, en adonar-se de la presència policial, van llançar un objecte davall d’un cotxe. Aquest objecte va resultar ser un calcetí ple de monedes i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar més diners. El total ascendia a uns 330 euros.

 

Els agents tenien coneixement que eixa mateixa nit s’havia comés un robatori en un bar pròxim i que les característiques físiques dels joves podrien coincidir amb les aportades a la Sala del 091, per la qual cosa van transmetre la informació als companys de la policia judicial.

 

Fruit de les investigacions, els policies van identificar als sospitosos que després de presentar-se en dependències policials al costat dels seus pares, van ser detinguts com a presumptes autors de sis robatoris amb força en bars de Sagunt.

 

Els detinguts, després de ser escoltats en exploració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan foren requerits.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.