Detinguts dos menors de 15 i 17 anys per robar en sis bars de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, a dos menors, de 15 i 17 anys, per assaltar i robar de matinada sis bars de la localitat. En una ocasió, es van arribar a apoderar de 1.000 euros.

 

Els joves accedien als locals forçant la persiana o porta i una vegada dins desvalisaven les màquines escurabutxaques i s’apoderaven de la recaptació, que en alguna ocasió arribava als 1.000 euros, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Les investigacions van arrancar quan els agents van tindre coneixement d’una sèrie de robatoris que s’havien produït en bars de Sagunt durant el mes de març. Van esbrinar, gràcies a la col·laboració ciutadana, que els sospitosos eren joves i que fugien en un ciclomotor.

 

Una de les nits, una patrulla de seguretat ciutadana va identificar a dos joves que circulaven en un ciclomotor i, en adonar-se de la presència policial, van llançar un objecte davall d’un cotxe. Aquest objecte va resultar ser un calcetí ple de monedes i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar més diners. El total ascendia a uns 330 euros.

 

Els agents tenien coneixement que eixa mateixa nit s’havia comés un robatori en un bar pròxim i que les característiques físiques dels joves podrien coincidir amb les aportades a la Sala del 091, per la qual cosa van transmetre la informació als companys de la policia judicial.

 

Fruit de les investigacions, els policies van identificar als sospitosos que després de presentar-se en dependències policials al costat dels seus pares, van ser detinguts com a presumptes autors de sis robatoris amb força en bars de Sagunt.

 

Els detinguts, després de ser escoltats en exploració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan foren requerits.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.