Detinguts dos xics per robar en comerços i cotxes en Silla

Dos detinguts per robar en comerços i cotxes en Silla, en la comarca de l'Horta Sud (València)

Objectes requisats per la policia | Policia de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics, de 19 i 27 anys, per la seua implicació en 5 robatoris. tres d’ells en diferents establiments i  altres dos en vehicles de la localitat de Silla, ubicat en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Els agents van començar la investigació amb la finalitat de poder identificar i detindre a l’autor o autors d’estos fets delictius i, gràcies a estos treballs, van conseguir esclarir estes actuacions i la conducta contra els presumptes autors dels delictes. 

 

La fase d’esta investigació va acabar el dia 6 de febrer amb la detenció dels dos xics per la seua presumpta implicació en delictes de robatoris amb força en establiments i vehicles.

 

Modus operandi

Els presumptes autors usaven diferents classes de ferramentes per a poder obrir els panys i d’eixa manera poder entrar dins dels comerços o cotxes. A demés, normalment actuaven de nit per a no ser vistos. Els objectes robats són diferents caixes registradores de 3 establiments. Dels dos cotxes i del camió frigorífic van furtar productes d’alimentació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.