Detinguts dos xics per robar en comerços i cotxes en Silla

Dos detinguts per robar en comerços i cotxes en Silla, en la comarca de l'Horta Sud (València)

Objectes requisats per la policia | Policia de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics, de 19 i 27 anys, per la seua implicació en 5 robatoris. tres d’ells en diferents establiments i  altres dos en vehicles de la localitat de Silla, ubicat en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Els agents van començar la investigació amb la finalitat de poder identificar i detindre a l’autor o autors d’estos fets delictius i, gràcies a estos treballs, van conseguir esclarir estes actuacions i la conducta contra els presumptes autors dels delictes. 

 

La fase d’esta investigació va acabar el dia 6 de febrer amb la detenció dels dos xics per la seua presumpta implicació en delictes de robatoris amb força en establiments i vehicles.

 

Modus operandi

Els presumptes autors usaven diferents classes de ferramentes per a poder obrir els panys i d’eixa manera poder entrar dins dels comerços o cotxes. A demés, normalment actuaven de nit per a no ser vistos. Els objectes robats són diferents caixes registradores de 3 establiments. Dels dos cotxes i del camió frigorífic van furtar productes d’alimentació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.