17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detinguts per intentar enviar marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar en València

Detinguts per intentar enviar marihuana a través d'una empresa de repartiment de menjar en València

La droga confiscada | Policia Nacional de València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a tres xics, d’entre 19 i 27 anys, quan estaven a punt d’enviar 220 grams de marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar. Els agents han interceptat l’enviament, un paquet embolicat en paper de regal i amb una targeta de felicitació i han intervingut 150 euros.

 

Els fets s’han produït quan els agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per un ciutadà, que els va informar que en una casa d’una urbanització s’observava diàriament un gran tràfec de gent que poguera anar a comprar alguna classe de substància estupefaent, a demés de què els xics usaven empreses de repartiment de menjar.

 

Els agents van anar a comprovar les instal·lacions de la urbanització i van observar a una persona amb la motxilla d’una empresa de repartiment de menjar, conversant amb dos xics amb un paquet embolicat en paper de regal. Atés que els fets encaixaven amb les informacions rebudes, els policies es van entrevistar tant amb el repartidor com amb els dos xics , que es van mostrar «molt nerviosos», explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els van pillar moments abans d’enviar-ho

Els policies van demanar als xics que obriren el paquet accedint i van comprovar que es tractava d’una bossa de plàstic amb marihuana que, posteriorment, va donar un pes de 220 grams. Els agents van detindre a dos d’estes persones i a una tercera que estava dins de la casa, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Els arrestats, només un amb antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.