Detinguts per intentar enviar marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar en València

Detinguts per intentar enviar marihuana a través d'una empresa de repartiment de menjar en València

La droga confiscada | Policia Nacional de València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a tres xics, d’entre 19 i 27 anys, quan estaven a punt d’enviar 220 grams de marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar. Els agents han interceptat l’enviament, un paquet embolicat en paper de regal i amb una targeta de felicitació i han intervingut 150 euros.

 

Els fets s’han produït quan els agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per un ciutadà, que els va informar que en una casa d’una urbanització s’observava diàriament un gran tràfec de gent que poguera anar a comprar alguna classe de substància estupefaent, a demés de què els xics usaven empreses de repartiment de menjar.

 

Els agents van anar a comprovar les instal·lacions de la urbanització i van observar a una persona amb la motxilla d’una empresa de repartiment de menjar, conversant amb dos xics amb un paquet embolicat en paper de regal. Atés que els fets encaixaven amb les informacions rebudes, els policies es van entrevistar tant amb el repartidor com amb els dos xics , que es van mostrar «molt nerviosos», explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els van pillar moments abans d’enviar-ho

Els policies van demanar als xics que obriren el paquet accedint i van comprovar que es tractava d’una bossa de plàstic amb marihuana que, posteriorment, va donar un pes de 220 grams. Els agents van detindre a dos d’estes persones i a una tercera que estava dins de la casa, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Els arrestats, només un amb antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.