Detinguts per intentar enviar marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar en València

Detinguts per intentar enviar marihuana a través d'una empresa de repartiment de menjar en València

La droga confiscada | Policia Nacional de València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a tres xics, d’entre 19 i 27 anys, quan estaven a punt d’enviar 220 grams de marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar. Els agents han interceptat l’enviament, un paquet embolicat en paper de regal i amb una targeta de felicitació i han intervingut 150 euros.

 

Els fets s’han produït quan els agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per un ciutadà, que els va informar que en una casa d’una urbanització s’observava diàriament un gran tràfec de gent que poguera anar a comprar alguna classe de substància estupefaent, a demés de què els xics usaven empreses de repartiment de menjar.

 

Els agents van anar a comprovar les instal·lacions de la urbanització i van observar a una persona amb la motxilla d’una empresa de repartiment de menjar, conversant amb dos xics amb un paquet embolicat en paper de regal. Atés que els fets encaixaven amb les informacions rebudes, els policies es van entrevistar tant amb el repartidor com amb els dos xics , que es van mostrar «molt nerviosos», explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els van pillar moments abans d’enviar-ho

Els policies van demanar als xics que obriren el paquet accedint i van comprovar que es tractava d’una bossa de plàstic amb marihuana que, posteriorment, va donar un pes de 220 grams. Els agents van detindre a dos d’estes persones i a una tercera que estava dins de la casa, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Els arrestats, només un amb antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.