11.8 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Detinguts per intentar enviar marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar en València

Detinguts per intentar enviar marihuana a través d'una empresa de repartiment de menjar en València

La droga confiscada | Policia Nacional de València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a tres xics, d’entre 19 i 27 anys, quan estaven a punt d’enviar 220 grams de marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar. Els agents han interceptat l’enviament, un paquet embolicat en paper de regal i amb una targeta de felicitació i han intervingut 150 euros.

 

Els fets s’han produït quan els agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per un ciutadà, que els va informar que en una casa d’una urbanització s’observava diàriament un gran tràfec de gent que poguera anar a comprar alguna classe de substància estupefaent, a demés de què els xics usaven empreses de repartiment de menjar.

 

Els agents van anar a comprovar les instal·lacions de la urbanització i van observar a una persona amb la motxilla d’una empresa de repartiment de menjar, conversant amb dos xics amb un paquet embolicat en paper de regal. Atés que els fets encaixaven amb les informacions rebudes, els policies es van entrevistar tant amb el repartidor com amb els dos xics , que es van mostrar «molt nerviosos», explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els van pillar moments abans d’enviar-ho

Els policies van demanar als xics que obriren el paquet accedint i van comprovar que es tractava d’una bossa de plàstic amb marihuana que, posteriorment, va donar un pes de 220 grams. Els agents van detindre a dos d’estes persones i a una tercera que estava dins de la casa, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Els arrestats, només un amb antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.