Detinguts per intentar enviar marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar en València

Detinguts per intentar enviar marihuana a través d'una empresa de repartiment de menjar en València

La droga confiscada | Policia Nacional de València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a tres xics, d’entre 19 i 27 anys, quan estaven a punt d’enviar 220 grams de marihuana a través d’una empresa de repartiment de menjar. Els agents han interceptat l’enviament, un paquet embolicat en paper de regal i amb una targeta de felicitació i han intervingut 150 euros.

 

Els fets s’han produït quan els agents que feien faenes de prevenció van ser requerits per un ciutadà, que els va informar que en una casa d’una urbanització s’observava diàriament un gran tràfec de gent que poguera anar a comprar alguna classe de substància estupefaent, a demés de què els xics usaven empreses de repartiment de menjar.

 

Els agents van anar a comprovar les instal·lacions de la urbanització i van observar a una persona amb la motxilla d’una empresa de repartiment de menjar, conversant amb dos xics amb un paquet embolicat en paper de regal. Atés que els fets encaixaven amb les informacions rebudes, els policies es van entrevistar tant amb el repartidor com amb els dos xics , que es van mostrar «molt nerviosos», explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els van pillar moments abans d’enviar-ho

Els policies van demanar als xics que obriren el paquet accedint i van comprovar que es tractava d’una bossa de plàstic amb marihuana que, posteriorment, va donar un pes de 220 grams. Els agents van detindre a dos d’estes persones i a una tercera que estava dins de la casa, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Els arrestats, només un amb antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.