Dos detinguts per robar en una gasolinera de Benifaió disfressats amb caretes i perruques

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per la seua implicació en dos robatoris amb violència i intimidació, usant armes blanques en Benifaió, en la comarca de la Ribera Alta (València)

 

Una treballadora d’una gasolinera de la localitat ha cridat als agents comunicant que dos persones havien entrat en la gasolinera, amb la cara coberta per una careta i perruques, portant un ganivet cadascuna d’elles i els havien robat la caixa registradora de l’establiment, una cartera amb diners i altres pertinences a una clienta.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Després del robatori amb violència els autors s’han dirigit cap al cotxe aparcat a pocs metres de la gasolinera i després de pujar, s’ha iniciat la fugida del lloc, conduint per una via de servici paral·lela a l’autopista A-7 en direcció a la població d’Alginet, en la mateixa comarca.

 

Els agents han localitzat el cotxe abandonat en l’entrada d’un camí de terra en Benifaio pel que s’ha fet una batuda per a localitzar als autors i recuperar els efectes robats. Més tard s’ha rebut un avís telefònic d’una persona que avisa que hi ha dos persones que diuen ser víctimes d’un robatori amb violència del seu cotxe.

 

Els autors dels fets anaven disfressats

Una volta allí, s’identifica a les suposades víctimes que manifesten que mentres circulaven pel camí de la séquia Real o del Rei, a l’altura d’un pont prop de l’empresa Chovi del polígon Font de Mussa, han sigut sorpresos per dos persones que els han assaltat i els han robat el cotxe.

 

Els autors portaven un matxet i un ganivet de grans dimensions i anaven disfressats amb caretes, coincidint amb el cotxe i les mateixes característiques dels sospitosos del robatori en la gasolinera. 

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la mateixa comarca, després de diferents investigacions i gestions ha localitzat i detingut a un home i una dona de 40 i 45 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. A demés, s’han intervingut una cartera, documentació i la caixa registradora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.