Dos detinguts per robar en una gasolinera de Benifaió disfressats amb caretes i perruques

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per la seua implicació en dos robatoris amb violència i intimidació, usant armes blanques en Benifaió, en la comarca de la Ribera Alta (València)

 

Una treballadora d’una gasolinera de la localitat ha cridat als agents comunicant que dos persones havien entrat en la gasolinera, amb la cara coberta per una careta i perruques, portant un ganivet cadascuna d’elles i els havien robat la caixa registradora de l’establiment, una cartera amb diners i altres pertinences a una clienta.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Després del robatori amb violència els autors s’han dirigit cap al cotxe aparcat a pocs metres de la gasolinera i després de pujar, s’ha iniciat la fugida del lloc, conduint per una via de servici paral·lela a l’autopista A-7 en direcció a la població d’Alginet, en la mateixa comarca.

 

Els agents han localitzat el cotxe abandonat en l’entrada d’un camí de terra en Benifaio pel que s’ha fet una batuda per a localitzar als autors i recuperar els efectes robats. Més tard s’ha rebut un avís telefònic d’una persona que avisa que hi ha dos persones que diuen ser víctimes d’un robatori amb violència del seu cotxe.

 

Els autors dels fets anaven disfressats

Una volta allí, s’identifica a les suposades víctimes que manifesten que mentres circulaven pel camí de la séquia Real o del Rei, a l’altura d’un pont prop de l’empresa Chovi del polígon Font de Mussa, han sigut sorpresos per dos persones que els han assaltat i els han robat el cotxe.

 

Els autors portaven un matxet i un ganivet de grans dimensions i anaven disfressats amb caretes, coincidint amb el cotxe i les mateixes característiques dels sospitosos del robatori en la gasolinera. 

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la mateixa comarca, després de diferents investigacions i gestions ha localitzat i detingut a un home i una dona de 40 i 45 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. A demés, s’han intervingut una cartera, documentació i la caixa registradora.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.