Dos detinguts per robar en una gasolinera de Benifaió disfressats amb caretes i perruques

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per la seua implicació en dos robatoris amb violència i intimidació, usant armes blanques en Benifaió, en la comarca de la Ribera Alta (València)

 

Una treballadora d’una gasolinera de la localitat ha cridat als agents comunicant que dos persones havien entrat en la gasolinera, amb la cara coberta per una careta i perruques, portant un ganivet cadascuna d’elles i els havien robat la caixa registradora de l’establiment, una cartera amb diners i altres pertinences a una clienta.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Després del robatori amb violència els autors s’han dirigit cap al cotxe aparcat a pocs metres de la gasolinera i després de pujar, s’ha iniciat la fugida del lloc, conduint per una via de servici paral·lela a l’autopista A-7 en direcció a la població d’Alginet, en la mateixa comarca.

 

Els agents han localitzat el cotxe abandonat en l’entrada d’un camí de terra en Benifaio pel que s’ha fet una batuda per a localitzar als autors i recuperar els efectes robats. Més tard s’ha rebut un avís telefònic d’una persona que avisa que hi ha dos persones que diuen ser víctimes d’un robatori amb violència del seu cotxe.

 

Els autors dels fets anaven disfressats

Una volta allí, s’identifica a les suposades víctimes que manifesten que mentres circulaven pel camí de la séquia Real o del Rei, a l’altura d’un pont prop de l’empresa Chovi del polígon Font de Mussa, han sigut sorpresos per dos persones que els han assaltat i els han robat el cotxe.

 

Els autors portaven un matxet i un ganivet de grans dimensions i anaven disfressats amb caretes, coincidint amb el cotxe i les mateixes característiques dels sospitosos del robatori en la gasolinera. 

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la mateixa comarca, després de diferents investigacions i gestions ha localitzat i detingut a un home i una dona de 40 i 45 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. A demés, s’han intervingut una cartera, documentació i la caixa registradora.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.