19.8 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Dos detinguts per robar en una gasolinera de Benifaió disfressats amb caretes i perruques

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per la seua implicació en dos robatoris amb violència i intimidació, usant armes blanques en Benifaió, en la comarca de la Ribera Alta (València)

 

Una treballadora d’una gasolinera de la localitat ha cridat als agents comunicant que dos persones havien entrat en la gasolinera, amb la cara coberta per una careta i perruques, portant un ganivet cadascuna d’elles i els havien robat la caixa registradora de l’establiment, una cartera amb diners i altres pertinences a una clienta.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Després del robatori amb violència els autors s’han dirigit cap al cotxe aparcat a pocs metres de la gasolinera i després de pujar, s’ha iniciat la fugida del lloc, conduint per una via de servici paral·lela a l’autopista A-7 en direcció a la població d’Alginet, en la mateixa comarca.

 

Els agents han localitzat el cotxe abandonat en l’entrada d’un camí de terra en Benifaio pel que s’ha fet una batuda per a localitzar als autors i recuperar els efectes robats. Més tard s’ha rebut un avís telefònic d’una persona que avisa que hi ha dos persones que diuen ser víctimes d’un robatori amb violència del seu cotxe.

 

Els autors dels fets anaven disfressats

Una volta allí, s’identifica a les suposades víctimes que manifesten que mentres circulaven pel camí de la séquia Real o del Rei, a l’altura d’un pont prop de l’empresa Chovi del polígon Font de Mussa, han sigut sorpresos per dos persones que els han assaltat i els han robat el cotxe.

 

Els autors portaven un matxet i un ganivet de grans dimensions i anaven disfressats amb caretes, coincidint amb el cotxe i les mateixes característiques dels sospitosos del robatori en la gasolinera. 

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la mateixa comarca, després de diferents investigacions i gestions ha localitzat i detingut a un home i una dona de 40 i 45 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. A demés, s’han intervingut una cartera, documentació i la caixa registradora.

Últimes notícies

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.

PLD Space accelera els assajos del Miura 5 a Terol amb 10 bancs de proves

PLD Space prova diàriament els subsistemes del Miura 5 a Terol amb 10 bancs i 155.000 m², validant components en menys de 24 hores. L'estratègia 'Test like you fly' busca retallar temps i assegurar la fiabilitat abans del llançament

El Govern nega una apagada informativa el dia de la dana i rebat a Mazón

Transició Ecològica ha negat de manera categòrica una apagada informativa el 29 d'octubre i manté que SAIH, CHJ i Aemet van operar i van difondre dades en obert.

Alacant-Algèria: el trànsit de passatgers creix un 36,74% i els vehicles pugen un 58%

L'enllaç marítim amb Orà i Alger ha aconseguit 163.618 passatgers i 69.251 vehicles en un any, secundat per la regularitat de les rutes i tres vaixells en servici

L’Hèrcules nomena a Beto Company com a nou entrenador

L'Hèrcules va oficialitzar el nomenament de Beto Company després de la destitució de Rubén Torrecilla. El tècnic valencià, de 46 anys, aporta experiència recent en Primera RFEF.