Dos detinguts per robar en una gasolinera de Benifaió disfressats amb caretes i perruques

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per la seua implicació en dos robatoris amb violència i intimidació, usant armes blanques en Benifaió, en la comarca de la Ribera Alta (València)

 

Una treballadora d’una gasolinera de la localitat ha cridat als agents comunicant que dos persones havien entrat en la gasolinera, amb la cara coberta per una careta i perruques, portant un ganivet cadascuna d’elles i els havien robat la caixa registradora de l’establiment, una cartera amb diners i altres pertinences a una clienta.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Després del robatori amb violència els autors s’han dirigit cap al cotxe aparcat a pocs metres de la gasolinera i després de pujar, s’ha iniciat la fugida del lloc, conduint per una via de servici paral·lela a l’autopista A-7 en direcció a la població d’Alginet, en la mateixa comarca.

 

Els agents han localitzat el cotxe abandonat en l’entrada d’un camí de terra en Benifaio pel que s’ha fet una batuda per a localitzar als autors i recuperar els efectes robats. Més tard s’ha rebut un avís telefònic d’una persona que avisa que hi ha dos persones que diuen ser víctimes d’un robatori amb violència del seu cotxe.

 

Els autors dels fets anaven disfressats

Una volta allí, s’identifica a les suposades víctimes que manifesten que mentres circulaven pel camí de la séquia Real o del Rei, a l’altura d’un pont prop de l’empresa Chovi del polígon Font de Mussa, han sigut sorpresos per dos persones que els han assaltat i els han robat el cotxe.

 

Els autors portaven un matxet i un ganivet de grans dimensions i anaven disfressats amb caretes, coincidint amb el cotxe i les mateixes característiques dels sospitosos del robatori en la gasolinera. 

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la mateixa comarca, després de diferents investigacions i gestions ha localitzat i detingut a un home i una dona de 40 i 45 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. A demés, s’han intervingut una cartera, documentació i la caixa registradora.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.