Tres detinguts per insultar, amenaçar i agredir a dos policies locals en Paterna

Cotxe de la Policia Nacional de València

Els policies han sigut víctimes d’insults, amenaces i agressions | Policia Nacional

 

Tres persones han sigut detingudes este dimarts en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, per insultar, amenaçar i agredir a dos agents de la Policia Local. Els detinguts són una dona, de 42 anys; la seua filla, de 17; i un altre xic de 18 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, tres xics estaven assentats en un banc sense respectar la distància de seguretat quan els agents han arribat i els han advertit que havien de separar-se, a demés de què no podien estar en el carrer si no és pels motius que permet el decret d’estat d’alarma.

 

Davant d’estes advertències, els jóvens només han afegit que «estem en el carrer perquè ens ix del piu» i els han dit als agents: «sou uns ‘maderos’ de merda». A demés, els han amenaçat amb agredir-los quan els vegen pel carrer amb els seus fills. Per este motiu, els agents han començat a arreplegar les dades dels jóvens per a imposar-los la corresponent denúncia i s’ha dirigit cap a la comissaria de la Policia Nacional, molt prop d’on estaven els jóvens.

 

Però abans d’arribar al lloc, els agents s’han tornat a trobar amb els jóvens, que han tornat a amenaçar-los i fins i tot un ha agredit a un policia en el muscle, cosa que ja ha acabat amb la paciència dels agents, que han decidit detindre’l. Durant esta detenció, la xica de 17 anys ha agredit per l’esquena a un dels agents, pel que també ha sigut detinguda.

 

En eixe moment s’han produït espentons entre els jóvens, els agents i la mare de la menor detinguda, pel que la dona també ha sigut detinguda. En eixe moment, han arribat reforços de la Policia Nacional en sentir els crits en ple carrer.

 

La menor ha quedat en llibertat cap a les 4 de la matinada de dimecres, i sa mare i l’altre xic han tornat a casa el dimecres a mig dia després de passar la nit en el calabós i prestar declaració davant del jutge.

 

La dona ha defensat que la Policia no els havia d’haver multat, perquè els dos xics viuen junts des de què es decretà l’estat d’alarma, i que ella havia acudit a la comissaria per a presentar una denúncia contra els agents, ja que s’havien negat a facilitar-li el número de placa davant de les seues protestes.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU