Tres detinguts per insultar, amenaçar i agredir a dos policies locals en Paterna

Cotxe de la Policia Nacional de València

Els policies han sigut víctimes d’insults, amenaces i agressions | Policia Nacional

 

Tres persones han sigut detingudes este dimarts en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, per insultar, amenaçar i agredir a dos agents de la Policia Local. Els detinguts són una dona, de 42 anys; la seua filla, de 17; i un altre xic de 18 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, tres xics estaven assentats en un banc sense respectar la distància de seguretat quan els agents han arribat i els han advertit que havien de separar-se, a demés de què no podien estar en el carrer si no és pels motius que permet el decret d’estat d’alarma.

 

Davant d’estes advertències, els jóvens només han afegit que «estem en el carrer perquè ens ix del piu» i els han dit als agents: «sou uns ‘maderos’ de merda». A demés, els han amenaçat amb agredir-los quan els vegen pel carrer amb els seus fills. Per este motiu, els agents han començat a arreplegar les dades dels jóvens per a imposar-los la corresponent denúncia i s’ha dirigit cap a la comissaria de la Policia Nacional, molt prop d’on estaven els jóvens.

 

Però abans d’arribar al lloc, els agents s’han tornat a trobar amb els jóvens, que han tornat a amenaçar-los i fins i tot un ha agredit a un policia en el muscle, cosa que ja ha acabat amb la paciència dels agents, que han decidit detindre’l. Durant esta detenció, la xica de 17 anys ha agredit per l’esquena a un dels agents, pel que també ha sigut detinguda.

 

En eixe moment s’han produït espentons entre els jóvens, els agents i la mare de la menor detinguda, pel que la dona també ha sigut detinguda. En eixe moment, han arribat reforços de la Policia Nacional en sentir els crits en ple carrer.

 

La menor ha quedat en llibertat cap a les 4 de la matinada de dimecres, i sa mare i l’altre xic han tornat a casa el dimecres a mig dia després de passar la nit en el calabós i prestar declaració davant del jutge.

 

La dona ha defensat que la Policia no els havia d’haver multat, perquè els dos xics viuen junts des de què es decretà l’estat d’alarma, i que ella havia acudit a la comissaria per a presentar una denúncia contra els agents, ja que s’havien negat a facilitar-li el número de placa davant de les seues protestes.

Últimes notícies

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.