Tres detinguts per insultar, amenaçar i agredir a dos policies locals en Paterna

Cotxe de la Policia Nacional de València

Els policies han sigut víctimes d’insults, amenaces i agressions | Policia Nacional

 

Tres persones han sigut detingudes este dimarts en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, per insultar, amenaçar i agredir a dos agents de la Policia Local. Els detinguts són una dona, de 42 anys; la seua filla, de 17; i un altre xic de 18 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, tres xics estaven assentats en un banc sense respectar la distància de seguretat quan els agents han arribat i els han advertit que havien de separar-se, a demés de què no podien estar en el carrer si no és pels motius que permet el decret d’estat d’alarma.

 

Davant d’estes advertències, els jóvens només han afegit que «estem en el carrer perquè ens ix del piu» i els han dit als agents: «sou uns ‘maderos’ de merda». A demés, els han amenaçat amb agredir-los quan els vegen pel carrer amb els seus fills. Per este motiu, els agents han començat a arreplegar les dades dels jóvens per a imposar-los la corresponent denúncia i s’ha dirigit cap a la comissaria de la Policia Nacional, molt prop d’on estaven els jóvens.

 

Però abans d’arribar al lloc, els agents s’han tornat a trobar amb els jóvens, que han tornat a amenaçar-los i fins i tot un ha agredit a un policia en el muscle, cosa que ja ha acabat amb la paciència dels agents, que han decidit detindre’l. Durant esta detenció, la xica de 17 anys ha agredit per l’esquena a un dels agents, pel que també ha sigut detinguda.

 

En eixe moment s’han produït espentons entre els jóvens, els agents i la mare de la menor detinguda, pel que la dona també ha sigut detinguda. En eixe moment, han arribat reforços de la Policia Nacional en sentir els crits en ple carrer.

 

La menor ha quedat en llibertat cap a les 4 de la matinada de dimecres, i sa mare i l’altre xic han tornat a casa el dimecres a mig dia després de passar la nit en el calabós i prestar declaració davant del jutge.

 

La dona ha defensat que la Policia no els havia d’haver multat, perquè els dos xics viuen junts des de què es decretà l’estat d’alarma, i que ella havia acudit a la comissaria per a presentar una denúncia contra els agents, ja que s’havien negat a facilitar-li el número de placa davant de les seues protestes.

Últimes notícies

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.