12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Tres detinguts per insultar, amenaçar i agredir a dos policies locals en Paterna

Cotxe de la Policia Nacional de València

Els policies han sigut víctimes d’insults, amenaces i agressions | Policia Nacional

 

Tres persones han sigut detingudes este dimarts en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, per insultar, amenaçar i agredir a dos agents de la Policia Local. Els detinguts són una dona, de 42 anys; la seua filla, de 17; i un altre xic de 18 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, tres xics estaven assentats en un banc sense respectar la distància de seguretat quan els agents han arribat i els han advertit que havien de separar-se, a demés de què no podien estar en el carrer si no és pels motius que permet el decret d’estat d’alarma.

 

Davant d’estes advertències, els jóvens només han afegit que «estem en el carrer perquè ens ix del piu» i els han dit als agents: «sou uns ‘maderos’ de merda». A demés, els han amenaçat amb agredir-los quan els vegen pel carrer amb els seus fills. Per este motiu, els agents han començat a arreplegar les dades dels jóvens per a imposar-los la corresponent denúncia i s’ha dirigit cap a la comissaria de la Policia Nacional, molt prop d’on estaven els jóvens.

 

Però abans d’arribar al lloc, els agents s’han tornat a trobar amb els jóvens, que han tornat a amenaçar-los i fins i tot un ha agredit a un policia en el muscle, cosa que ja ha acabat amb la paciència dels agents, que han decidit detindre’l. Durant esta detenció, la xica de 17 anys ha agredit per l’esquena a un dels agents, pel que també ha sigut detinguda.

 

En eixe moment s’han produït espentons entre els jóvens, els agents i la mare de la menor detinguda, pel que la dona també ha sigut detinguda. En eixe moment, han arribat reforços de la Policia Nacional en sentir els crits en ple carrer.

 

La menor ha quedat en llibertat cap a les 4 de la matinada de dimecres, i sa mare i l’altre xic han tornat a casa el dimecres a mig dia després de passar la nit en el calabós i prestar declaració davant del jutge.

 

La dona ha defensat que la Policia no els havia d’haver multat, perquè els dos xics viuen junts des de què es decretà l’estat d’alarma, i que ella havia acudit a la comissaria per a presentar una denúncia contra els agents, ja que s’havien negat a facilitar-li el número de placa davant de les seues protestes.

Últimes notícies

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.