11.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Tres detinguts per insultar, amenaçar i agredir a dos policies locals en Paterna

Cotxe de la Policia Nacional de València

Els policies han sigut víctimes d’insults, amenaces i agressions | Policia Nacional

 

Tres persones han sigut detingudes este dimarts en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, per insultar, amenaçar i agredir a dos agents de la Policia Local. Els detinguts són una dona, de 42 anys; la seua filla, de 17; i un altre xic de 18 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, tres xics estaven assentats en un banc sense respectar la distància de seguretat quan els agents han arribat i els han advertit que havien de separar-se, a demés de què no podien estar en el carrer si no és pels motius que permet el decret d’estat d’alarma.

 

Davant d’estes advertències, els jóvens només han afegit que «estem en el carrer perquè ens ix del piu» i els han dit als agents: «sou uns ‘maderos’ de merda». A demés, els han amenaçat amb agredir-los quan els vegen pel carrer amb els seus fills. Per este motiu, els agents han començat a arreplegar les dades dels jóvens per a imposar-los la corresponent denúncia i s’ha dirigit cap a la comissaria de la Policia Nacional, molt prop d’on estaven els jóvens.

 

Però abans d’arribar al lloc, els agents s’han tornat a trobar amb els jóvens, que han tornat a amenaçar-los i fins i tot un ha agredit a un policia en el muscle, cosa que ja ha acabat amb la paciència dels agents, que han decidit detindre’l. Durant esta detenció, la xica de 17 anys ha agredit per l’esquena a un dels agents, pel que també ha sigut detinguda.

 

En eixe moment s’han produït espentons entre els jóvens, els agents i la mare de la menor detinguda, pel que la dona també ha sigut detinguda. En eixe moment, han arribat reforços de la Policia Nacional en sentir els crits en ple carrer.

 

La menor ha quedat en llibertat cap a les 4 de la matinada de dimecres, i sa mare i l’altre xic han tornat a casa el dimecres a mig dia després de passar la nit en el calabós i prestar declaració davant del jutge.

 

La dona ha defensat que la Policia no els havia d’haver multat, perquè els dos xics viuen junts des de què es decretà l’estat d’alarma, i que ella havia acudit a la comissaria per a presentar una denúncia contra els agents, ja que s’havien negat a facilitar-li el número de placa davant de les seues protestes.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.