13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Dos detinguts per gravar a uns joves practicant sexe i difondre les imatges

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Gandia a dos homes, de 18 i 19 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat. Pel que sembla, els dos detinguts van gravar a dos joves mantenint relacions sexuals en el bany d’una sala de festes i van difondre les imatges.

Els fets van ocórrer la matinada del diumenge, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigissen a una sala de festes de la localitat, on el servei de seguretat tenia retinguts a dos joves per gravar a uns altres mantenint relacions sexuals i s’estaven passant el vídeo.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb els vigilants de seguretat, manifestant que tenien retinguts a dos homes, ja que una jove els havia requerit perquè, pel que sembla, l’havien gravat practicant sexe en el bany de la discoteca.

Posteriorment, es van entrevistar amb la víctima la qual va manifestar, que mentre practicava sexe en el bany amb un jove, va veure als dos amics d’aquest apuntar-se per la part superior del lavabo, un d’ells amb el mòbil a la mà, per la qual cosa va sortir i va avisar al personal de seguretat.

Després d’això van localitzar als joves i els va demanar veure les imatges, moment en el qual es va posar nerviosa en observar que efectivament l’havien gravat i ho havien enviat mitjançant missatgeria instantània a algun contacte, per la qual cosa va esborrar el vídeo per por que es difongués més.

Finalment, els agents van detenir als dos joves com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat i van confiscar els seus telèfons mòbils.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.