14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Dos detinguts per gravar a uns joves practicant sexe i difondre les imatges

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Gandia a dos homes, de 18 i 19 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat. Pel que sembla, els dos detinguts van gravar a dos joves mantenint relacions sexuals en el bany d’una sala de festes i van difondre les imatges.

Els fets van ocórrer la matinada del diumenge, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigissen a una sala de festes de la localitat, on el servei de seguretat tenia retinguts a dos joves per gravar a uns altres mantenint relacions sexuals i s’estaven passant el vídeo.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb els vigilants de seguretat, manifestant que tenien retinguts a dos homes, ja que una jove els havia requerit perquè, pel que sembla, l’havien gravat practicant sexe en el bany de la discoteca.

Posteriorment, es van entrevistar amb la víctima la qual va manifestar, que mentre practicava sexe en el bany amb un jove, va veure als dos amics d’aquest apuntar-se per la part superior del lavabo, un d’ells amb el mòbil a la mà, per la qual cosa va sortir i va avisar al personal de seguretat.

Després d’això van localitzar als joves i els va demanar veure les imatges, moment en el qual es va posar nerviosa en observar que efectivament l’havien gravat i ho havien enviat mitjançant missatgeria instantània a algun contacte, per la qual cosa va esborrar el vídeo per por que es difongués més.

Finalment, els agents van detenir als dos joves com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat i van confiscar els seus telèfons mòbils.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.