Dos detinguts per gravar a uns joves practicant sexe i difondre les imatges

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Gandia a dos homes, de 18 i 19 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat. Pel que sembla, els dos detinguts van gravar a dos joves mantenint relacions sexuals en el bany d’una sala de festes i van difondre les imatges.

Els fets van ocórrer la matinada del diumenge, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigissen a una sala de festes de la localitat, on el servei de seguretat tenia retinguts a dos joves per gravar a uns altres mantenint relacions sexuals i s’estaven passant el vídeo.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb els vigilants de seguretat, manifestant que tenien retinguts a dos homes, ja que una jove els havia requerit perquè, pel que sembla, l’havien gravat practicant sexe en el bany de la discoteca.

Posteriorment, es van entrevistar amb la víctima la qual va manifestar, que mentre practicava sexe en el bany amb un jove, va veure als dos amics d’aquest apuntar-se per la part superior del lavabo, un d’ells amb el mòbil a la mà, per la qual cosa va sortir i va avisar al personal de seguretat.

Després d’això van localitzar als joves i els va demanar veure les imatges, moment en el qual es va posar nerviosa en observar que efectivament l’havien gravat i ho havien enviat mitjançant missatgeria instantània a algun contacte, per la qual cosa va esborrar el vídeo per por que es difongués més.

Finalment, els agents van detenir als dos joves com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat i van confiscar els seus telèfons mòbils.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.