Dos detinguts per gravar a uns joves practicant sexe i difondre les imatges

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Gandia a dos homes, de 18 i 19 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat. Pel que sembla, els dos detinguts van gravar a dos joves mantenint relacions sexuals en el bany d’una sala de festes i van difondre les imatges.

Els fets van ocórrer la matinada del diumenge, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigissen a una sala de festes de la localitat, on el servei de seguretat tenia retinguts a dos joves per gravar a uns altres mantenint relacions sexuals i s’estaven passant el vídeo.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb els vigilants de seguretat, manifestant que tenien retinguts a dos homes, ja que una jove els havia requerit perquè, pel que sembla, l’havien gravat practicant sexe en el bany de la discoteca.

Posteriorment, es van entrevistar amb la víctima la qual va manifestar, que mentre practicava sexe en el bany amb un jove, va veure als dos amics d’aquest apuntar-se per la part superior del lavabo, un d’ells amb el mòbil a la mà, per la qual cosa va sortir i va avisar al personal de seguretat.

Després d’això van localitzar als joves i els va demanar veure les imatges, moment en el qual es va posar nerviosa en observar que efectivament l’havien gravat i ho havien enviat mitjançant missatgeria instantània a algun contacte, per la qual cosa va esborrar el vídeo per por que es difongués més.

Finalment, els agents van detenir als dos joves com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat i van confiscar els seus telèfons mòbils.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.