Dos detinguts per gravar a uns joves practicant sexe i difondre les imatges

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Gandia a dos homes, de 18 i 19 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat. Pel que sembla, els dos detinguts van gravar a dos joves mantenint relacions sexuals en el bany d’una sala de festes i van difondre les imatges.

Els fets van ocórrer la matinada del diumenge, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigissen a una sala de festes de la localitat, on el servei de seguretat tenia retinguts a dos joves per gravar a uns altres mantenint relacions sexuals i s’estaven passant el vídeo.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb els vigilants de seguretat, manifestant que tenien retinguts a dos homes, ja que una jove els havia requerit perquè, pel que sembla, l’havien gravat practicant sexe en el bany de la discoteca.

Posteriorment, es van entrevistar amb la víctima la qual va manifestar, que mentre practicava sexe en el bany amb un jove, va veure als dos amics d’aquest apuntar-se per la part superior del lavabo, un d’ells amb el mòbil a la mà, per la qual cosa va sortir i va avisar al personal de seguretat.

Després d’això van localitzar als joves i els va demanar veure les imatges, moment en el qual es va posar nerviosa en observar que efectivament l’havien gravat i ho havien enviat mitjançant missatgeria instantània a algun contacte, per la qual cosa va esborrar el vídeo per por que es difongués més.

Finalment, els agents van detenir als dos joves com a presumptes autors d’un delicte contra la intimitat i van confiscar els seus telèfons mòbils.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.