Detinguts 21 membres d’un grup que distribuïa cocaïna en cotxes amb dobles fons en la província de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), a 21 membres d’una organització de tràfic de cocaïna en diferents províncies que ocultaven la droga en dobles fons en cotxes.

 

Segons informa ‘ABC’, s’han fet 13 registres en diferents localitats de les províncies de València, Madrid i Palma i s’han intervingut 1.250 grams de cocaïna, 202.000 euros en metàl·lic, un laboratori per al processament de drogues, 9 cotxes, una arma de foc, 2 matxets, mòbils, elements informàtics, 18 comptes bancaris bloquejats i un cavall de competició.

 

Entre les persones que formaven el grup es troben 4 dones i 17 hòmens, d’entre 23 i 59 anys, de nacionalitat colombiana, marroquina i espanyola. A demés, cal destacar que l’operació es va iniciar el passat mes d’octubre de 2019. 

 

Els agents sabien de l’existència de diferents punts de venda de droga en diferents municipis de la província de València. En el transcurs de les investigacions es van detectar activitats sospitoses en la comarca de la Foia de Buñol, es van localitzar les cases i es van identificar a les persones implicades.

 

Finalment han pogtu trobar als proveïdors, que transportaven la droga amb cotxes amb doble fons, i als distribuïdors que traslladaven la droga a punts negres de venda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.