11.1 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Detinguts 21 membres d’un grup que distribuïa cocaïna en cotxes amb dobles fons en la província de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), a 21 membres d’una organització de tràfic de cocaïna en diferents províncies que ocultaven la droga en dobles fons en cotxes.

 

Segons informa ‘ABC’, s’han fet 13 registres en diferents localitats de les províncies de València, Madrid i Palma i s’han intervingut 1.250 grams de cocaïna, 202.000 euros en metàl·lic, un laboratori per al processament de drogues, 9 cotxes, una arma de foc, 2 matxets, mòbils, elements informàtics, 18 comptes bancaris bloquejats i un cavall de competició.

 

Entre les persones que formaven el grup es troben 4 dones i 17 hòmens, d’entre 23 i 59 anys, de nacionalitat colombiana, marroquina i espanyola. A demés, cal destacar que l’operació es va iniciar el passat mes d’octubre de 2019. 

 

Els agents sabien de l’existència de diferents punts de venda de droga en diferents municipis de la província de València. En el transcurs de les investigacions es van detectar activitats sospitoses en la comarca de la Foia de Buñol, es van localitzar les cases i es van identificar a les persones implicades.

 

Finalment han pogtu trobar als proveïdors, que transportaven la droga amb cotxes amb doble fons, i als distribuïdors que traslladaven la droga a punts negres de venda.

Últimes notícies

Cel buidat, temperatures en descens i vent fort en zones de Castelló i Alacant

Este dimecres hi haurà cel poc nuvolós o buidat, baixaran les temperatures i s'esperen ratxes molt fortes del nord-oest en el nord de Castelló i en el litoral d'Alacant, que amainaran a la vesprada. El dijous seguiran els cels buidats, amb mínimes més baixes i màximes en lleuger ascens.

Alerta groga per vent a Castelló i temporal marítim a Castelló i nord d’Alacant

S'ha establit l'alerta groga per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes de fins a 80 km/h, i per fenòmens costaners a Castelló i el nord d'Alacant.

Mor el policia agredit a Vinalesa quan va intentar impedir un robatori

L'agent de 41 anys, veí de Vinalesa, ha mort després de setmanes ingressat per l'agressió patida el 8 de novembre. Hi ha un detingut a la presó provisional i un menor en llibertat sense mesures.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.