Detinguts 21 membres d’un grup que distribuïa cocaïna en cotxes amb dobles fons en la província de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), a 21 membres d’una organització de tràfic de cocaïna en diferents províncies que ocultaven la droga en dobles fons en cotxes.

 

Segons informa ‘ABC’, s’han fet 13 registres en diferents localitats de les províncies de València, Madrid i Palma i s’han intervingut 1.250 grams de cocaïna, 202.000 euros en metàl·lic, un laboratori per al processament de drogues, 9 cotxes, una arma de foc, 2 matxets, mòbils, elements informàtics, 18 comptes bancaris bloquejats i un cavall de competició.

 

Entre les persones que formaven el grup es troben 4 dones i 17 hòmens, d’entre 23 i 59 anys, de nacionalitat colombiana, marroquina i espanyola. A demés, cal destacar que l’operació es va iniciar el passat mes d’octubre de 2019. 

 

Els agents sabien de l’existència de diferents punts de venda de droga en diferents municipis de la província de València. En el transcurs de les investigacions es van detectar activitats sospitoses en la comarca de la Foia de Buñol, es van localitzar les cases i es van identificar a les persones implicades.

 

Finalment han pogtu trobar als proveïdors, que transportaven la droga amb cotxes amb doble fons, i als distribuïdors que traslladaven la droga a punts negres de venda.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.