22.4 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

Detinguts 21 membres d’un grup que distribuïa cocaïna en cotxes amb dobles fons en la província de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), a 21 membres d’una organització de tràfic de cocaïna en diferents províncies que ocultaven la droga en dobles fons en cotxes.

 

Segons informa ‘ABC’, s’han fet 13 registres en diferents localitats de les províncies de València, Madrid i Palma i s’han intervingut 1.250 grams de cocaïna, 202.000 euros en metàl·lic, un laboratori per al processament de drogues, 9 cotxes, una arma de foc, 2 matxets, mòbils, elements informàtics, 18 comptes bancaris bloquejats i un cavall de competició.

 

Entre les persones que formaven el grup es troben 4 dones i 17 hòmens, d’entre 23 i 59 anys, de nacionalitat colombiana, marroquina i espanyola. A demés, cal destacar que l’operació es va iniciar el passat mes d’octubre de 2019. 

 

Els agents sabien de l’existència de diferents punts de venda de droga en diferents municipis de la província de València. En el transcurs de les investigacions es van detectar activitats sospitoses en la comarca de la Foia de Buñol, es van localitzar les cases i es van identificar a les persones implicades.

 

Finalment han pogtu trobar als proveïdors, que transportaven la droga amb cotxes amb doble fons, i als distribuïdors que traslladaven la droga a punts negres de venda.

Últimes notícies

0-0 en Mendizorroza: Agirrezabala evita la victòria de l’Alabés

L'Alabés va portar el pes del partit amb ocasions per a Boyé, Toni Martínez i Denis Suárez, però Agirrezabala i el pal van sostindre el 0-0. El València es va replegar i va donar per bo el punt després d'un arreón final local amb una falta de Denis al pal

L’Alabés domina sense premi davant el València: 0-0

L'Esportiu Alabés va portar la iniciativa de principi a fi, però no va poder trencar el 0-0 davant un València sostingut per Julen Aguirrezabala i la fusta. Repartiment de punts en el tancament de la novena jornada de LaLiga EA Sports.

La jutgessa de la DANA demana els vídeos en brut usats per a l’Instagram de Pradas

La instructora del cas per la gestió de la DANA reclama el material original d'un vídeo utilitzat en xarxes per la exconsellera Salomé Pradas i dicta noves actuacions que delimiten el focus de la investigació.

PP i Vox plantegen suprimir el llenguatge inclusiu en Les Corts i fusionar la comissió LGTBi

PP i Vox registren una reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu i reorganitza comissions, inclosa la LGTBi, que s'integra en un nou òrgan de Família i Igualtat.

Guardiola subratlla el creixement del City i apunta a demostrar-lo davant el Vila-real

En la vespra de la tercera jornada de la Lliga de Campions, Guardiola assegura que el Manchester City progressa i confia a traslladar-ho al partit davant el Vila-real.

Les màximes freguen els 30 graus en diverses zones de la Comunitat Valenciana

El termòmetre va aconseguir o va fregar els 30 graus en diferents localitats, amb ascensos generalitzats excepte en l'interior de València. Aemet preveu una setmana molt càlida, amb els pics el dimecres i el dijous i mínimes per damunt de 20.

Marcelino: el Vila-real s’ha guanyat estos partits i només pensa a guanyar

El tècnic del Vila-real reivindica que l'equip s'ha guanyat jugar davant un campió d'Europa i fixa l'objectiu a sumar la primera victòria del torneig.

Aagesen crida a frenar els atacs a meteorologos després de la dana i demana reforçar les alertes

Aagesen advertix de l'auge de la desinformacion i el negacionismo, sosté que el problema va estar a alertar a la poblacion i anuncia 5 milions al fons SOFF.