21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Detinguts els pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha detingut als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs (El Baix Maestrat) el cos de la qual va ser localitzat en la nit d’aquest diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona).

 

Els pares han sigut detinguts per a poder investigar la seua implicació en els fets, segons han informat a Europa Press fonts coneixedores del cas. Els dos es troben en dependències de la Guàrdia Civil a l’espera de passar a disposició judicial, la qual cosa probablement no es produirà en aquest dimarts.

 

El jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de Violència sobre la Dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut divendres passat per presumptament matar a la seua parella.

 

L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons va informar el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica, va detallar l’alt tribunal valencià. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

 

La desaparició de la jove va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs -localitat on residia- pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut divendres passat i, finalment, va confessar.

Últimes notícies

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.