Detinguts els pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha detingut als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs (El Baix Maestrat) el cos de la qual va ser localitzat en la nit d’aquest diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona).

 

Els pares han sigut detinguts per a poder investigar la seua implicació en els fets, segons han informat a Europa Press fonts coneixedores del cas. Els dos es troben en dependències de la Guàrdia Civil a l’espera de passar a disposició judicial, la qual cosa probablement no es produirà en aquest dimarts.

 

El jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de Violència sobre la Dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut divendres passat per presumptament matar a la seua parella.

 

L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons va informar el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica, va detallar l’alt tribunal valencià. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

 

La desaparició de la jove va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs -localitat on residia- pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut divendres passat i, finalment, va confessar.

Últimes notícies

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.