13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detinguts els pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha detingut als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs (El Baix Maestrat) el cos de la qual va ser localitzat en la nit d’aquest diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona).

 

Els pares han sigut detinguts per a poder investigar la seua implicació en els fets, segons han informat a Europa Press fonts coneixedores del cas. Els dos es troben en dependències de la Guàrdia Civil a l’espera de passar a disposició judicial, la qual cosa probablement no es produirà en aquest dimarts.

 

El jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de Violència sobre la Dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut divendres passat per presumptament matar a la seua parella.

 

L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons va informar el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica, va detallar l’alt tribunal valencià. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

 

La desaparició de la jove va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs -localitat on residia- pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut divendres passat i, finalment, va confessar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.