10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Detinguts els pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha detingut als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs (El Baix Maestrat) el cos de la qual va ser localitzat en la nit d’aquest diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona).

 

Els pares han sigut detinguts per a poder investigar la seua implicació en els fets, segons han informat a Europa Press fonts coneixedores del cas. Els dos es troben en dependències de la Guàrdia Civil a l’espera de passar a disposició judicial, la qual cosa probablement no es produirà en aquest dimarts.

 

El jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de Violència sobre la Dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut divendres passat per presumptament matar a la seua parella.

 

L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons va informar el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica, va detallar l’alt tribunal valencià. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

 

La desaparició de la jove va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs -localitat on residia- pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut divendres passat i, finalment, va confessar.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.