Tres detinguts després de dos persecucions policials per Alacant este cap de setmana

Dos xics fugint de la policia pels balcons

Els dos xics han amenaçat amb tirar-se pel balcó | PLA

 

Este cap de setmana, la Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones per un presumpte delicte de desobediència i furt. La detenció s’ha produït després de dos persecucions per la ciutat, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. 

 

Persecució pels balcons

Dos d’ells, de 18 anys, han sigut detinguts este divendres per un presumpte delicte de furt en el carrer del Senador José Vicente Bevia. Els fets s’han produït cap a les 16 hores, quan els ganets han rebut l’avís de la presència de dos jóvens que, presumptament, estaven forçant una furgoneta.

 

La Policia Local s’ha entrevistat amb l’amo del vehicle, qui ha denunciat que, quan estava fent el repartiment, dos xics li han demanat menjar i, en anar a comprar-los un entrepà i tornar, un d’ells li ha pegat una estirada a la cadena d’or, mentres l’altre ha eixit corrent amb unes caixes que estaven dins de la furgoneta.

 

Els agents han localitzat a estes dos persones, que han eixit corrent en vore’ls, i ha començat una persecució fins al carrer del Cononge Alemany. En eixe punt, els ara detinguts han entrat en un edifici, han pujat fins a un dels pisos i han eixit per la terrassa per a entrar en la casa del costat. En eixe moment, han amenaçat als agents amb saltar al carrer.

 

En eixe moment, els agents han començat a parlar amb ells per a que s’entregaren i han conseguit detindre a un d’ells. L’altre xic, molt nerviós, ha continuat amenaçant amb tirar-se pel balcó, pel que la Policia ha localitzat a una persona de la seua confiança per a que es tranquil·litzara i han conseguit detindre’l.

 

Un altre home ha pegat a fugir en dir-li que s’identificara

Per la seua part la tercera detenció s’ha produït este diumenge, en el carrer del Periodista Bas Mingot, sobre les 18 hores. Es tracta d’una persona, de 32 anys, acusada d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat.

 

Els agents l’han trobat en un local comercial amb la porta oberta i, en demanar-li que s’identificara, ha pegat a fugir desobeint les ordres dels agents, que li cridaven que parara. Finalment, ha pogut ser localitzat i els agents l’han detingut i l’han traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.