Tres detinguts després de dos persecucions policials per Alacant este cap de setmana

Dos xics fugint de la policia pels balcons

Els dos xics han amenaçat amb tirar-se pel balcó | PLA

 

Este cap de setmana, la Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones per un presumpte delicte de desobediència i furt. La detenció s’ha produït després de dos persecucions per la ciutat, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. 

 

Persecució pels balcons

Dos d’ells, de 18 anys, han sigut detinguts este divendres per un presumpte delicte de furt en el carrer del Senador José Vicente Bevia. Els fets s’han produït cap a les 16 hores, quan els ganets han rebut l’avís de la presència de dos jóvens que, presumptament, estaven forçant una furgoneta.

 

La Policia Local s’ha entrevistat amb l’amo del vehicle, qui ha denunciat que, quan estava fent el repartiment, dos xics li han demanat menjar i, en anar a comprar-los un entrepà i tornar, un d’ells li ha pegat una estirada a la cadena d’or, mentres l’altre ha eixit corrent amb unes caixes que estaven dins de la furgoneta.

 

Els agents han localitzat a estes dos persones, que han eixit corrent en vore’ls, i ha començat una persecució fins al carrer del Cononge Alemany. En eixe punt, els ara detinguts han entrat en un edifici, han pujat fins a un dels pisos i han eixit per la terrassa per a entrar en la casa del costat. En eixe moment, han amenaçat als agents amb saltar al carrer.

 

En eixe moment, els agents han començat a parlar amb ells per a que s’entregaren i han conseguit detindre a un d’ells. L’altre xic, molt nerviós, ha continuat amenaçant amb tirar-se pel balcó, pel que la Policia ha localitzat a una persona de la seua confiança per a que es tranquil·litzara i han conseguit detindre’l.

 

Un altre home ha pegat a fugir en dir-li que s’identificara

Per la seua part la tercera detenció s’ha produït este diumenge, en el carrer del Periodista Bas Mingot, sobre les 18 hores. Es tracta d’una persona, de 32 anys, acusada d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat.

 

Els agents l’han trobat en un local comercial amb la porta oberta i, en demanar-li que s’identificara, ha pegat a fugir desobeint les ordres dels agents, que li cridaven que parara. Finalment, ha pogut ser localitzat i els agents l’han detingut i l’han traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.