Tres detinguts després de dos persecucions policials per Alacant este cap de setmana

Dos xics fugint de la policia pels balcons

Els dos xics han amenaçat amb tirar-se pel balcó | PLA

 

Este cap de setmana, la Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones per un presumpte delicte de desobediència i furt. La detenció s’ha produït després de dos persecucions per la ciutat, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. 

 

Persecució pels balcons

Dos d’ells, de 18 anys, han sigut detinguts este divendres per un presumpte delicte de furt en el carrer del Senador José Vicente Bevia. Els fets s’han produït cap a les 16 hores, quan els ganets han rebut l’avís de la presència de dos jóvens que, presumptament, estaven forçant una furgoneta.

 

La Policia Local s’ha entrevistat amb l’amo del vehicle, qui ha denunciat que, quan estava fent el repartiment, dos xics li han demanat menjar i, en anar a comprar-los un entrepà i tornar, un d’ells li ha pegat una estirada a la cadena d’or, mentres l’altre ha eixit corrent amb unes caixes que estaven dins de la furgoneta.

 

Els agents han localitzat a estes dos persones, que han eixit corrent en vore’ls, i ha començat una persecució fins al carrer del Cononge Alemany. En eixe punt, els ara detinguts han entrat en un edifici, han pujat fins a un dels pisos i han eixit per la terrassa per a entrar en la casa del costat. En eixe moment, han amenaçat als agents amb saltar al carrer.

 

En eixe moment, els agents han començat a parlar amb ells per a que s’entregaren i han conseguit detindre a un d’ells. L’altre xic, molt nerviós, ha continuat amenaçant amb tirar-se pel balcó, pel que la Policia ha localitzat a una persona de la seua confiança per a que es tranquil·litzara i han conseguit detindre’l.

 

Un altre home ha pegat a fugir en dir-li que s’identificara

Per la seua part la tercera detenció s’ha produït este diumenge, en el carrer del Periodista Bas Mingot, sobre les 18 hores. Es tracta d’una persona, de 32 anys, acusada d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat.

 

Els agents l’han trobat en un local comercial amb la porta oberta i, en demanar-li que s’identificara, ha pegat a fugir desobeint les ordres dels agents, que li cridaven que parara. Finalment, ha pogut ser localitzat i els agents l’han detingut i l’han traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.