18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Tres detinguts després de dos persecucions policials per Alacant este cap de setmana

Dos xics fugint de la policia pels balcons

Els dos xics han amenaçat amb tirar-se pel balcó | PLA

 

Este cap de setmana, la Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones per un presumpte delicte de desobediència i furt. La detenció s’ha produït després de dos persecucions per la ciutat, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. 

 

Persecució pels balcons

Dos d’ells, de 18 anys, han sigut detinguts este divendres per un presumpte delicte de furt en el carrer del Senador José Vicente Bevia. Els fets s’han produït cap a les 16 hores, quan els ganets han rebut l’avís de la presència de dos jóvens que, presumptament, estaven forçant una furgoneta.

 

La Policia Local s’ha entrevistat amb l’amo del vehicle, qui ha denunciat que, quan estava fent el repartiment, dos xics li han demanat menjar i, en anar a comprar-los un entrepà i tornar, un d’ells li ha pegat una estirada a la cadena d’or, mentres l’altre ha eixit corrent amb unes caixes que estaven dins de la furgoneta.

 

Els agents han localitzat a estes dos persones, que han eixit corrent en vore’ls, i ha començat una persecució fins al carrer del Cononge Alemany. En eixe punt, els ara detinguts han entrat en un edifici, han pujat fins a un dels pisos i han eixit per la terrassa per a entrar en la casa del costat. En eixe moment, han amenaçat als agents amb saltar al carrer.

 

En eixe moment, els agents han començat a parlar amb ells per a que s’entregaren i han conseguit detindre a un d’ells. L’altre xic, molt nerviós, ha continuat amenaçant amb tirar-se pel balcó, pel que la Policia ha localitzat a una persona de la seua confiança per a que es tranquil·litzara i han conseguit detindre’l.

 

Un altre home ha pegat a fugir en dir-li que s’identificara

Per la seua part la tercera detenció s’ha produït este diumenge, en el carrer del Periodista Bas Mingot, sobre les 18 hores. Es tracta d’una persona, de 32 anys, acusada d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat.

 

Els agents l’han trobat en un local comercial amb la porta oberta i, en demanar-li que s’identificara, ha pegat a fugir desobeint les ordres dels agents, que li cridaven que parara. Finalment, ha pogut ser localitzat i els agents l’han detingut i l’han traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.

75-107: València Basket atropella al MoraBanc després d’un primer quart igualat

València Basket va véncer 75-107 en la pista del MoraBanc Andorra amb un vendaval de triples i un joc coral. Kameron Taylor va anotar 22 punts i Sergio de Larrea 17; Kyle Kuric va arribar a 25 en els locals.

Vent limita a 80 km/h l’AP-7 a Castelló i la pluja curta quatre vies principals

La DGT manté l'AP-7 limitada a 80 km/h entre Castelló i Vinaròs per ratxes de vent. Quatre carreteres de la xarxa principal seguixen tallades per pluja i hi ha desviament en l'A-6.

La interacció del públic desferma la guerra en l’obra de teamLab en el CAHH de València

La instal·lació 'The World of Irreversible Change' de teamLab, en el CAHH, replica el clima local i reacciona al tacte fins a escalar en una guerra irreversible. El centre obri en horari excepcional perquè el públic seguisca la seua evolució.