12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Tres detinguts després de dos persecucions policials per Alacant este cap de setmana

Dos xics fugint de la policia pels balcons

Els dos xics han amenaçat amb tirar-se pel balcó | PLA

 

Este cap de setmana, la Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones per un presumpte delicte de desobediència i furt. La detenció s’ha produït després de dos persecucions per la ciutat, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. 

 

Persecució pels balcons

Dos d’ells, de 18 anys, han sigut detinguts este divendres per un presumpte delicte de furt en el carrer del Senador José Vicente Bevia. Els fets s’han produït cap a les 16 hores, quan els ganets han rebut l’avís de la presència de dos jóvens que, presumptament, estaven forçant una furgoneta.

 

La Policia Local s’ha entrevistat amb l’amo del vehicle, qui ha denunciat que, quan estava fent el repartiment, dos xics li han demanat menjar i, en anar a comprar-los un entrepà i tornar, un d’ells li ha pegat una estirada a la cadena d’or, mentres l’altre ha eixit corrent amb unes caixes que estaven dins de la furgoneta.

 

Els agents han localitzat a estes dos persones, que han eixit corrent en vore’ls, i ha començat una persecució fins al carrer del Cononge Alemany. En eixe punt, els ara detinguts han entrat en un edifici, han pujat fins a un dels pisos i han eixit per la terrassa per a entrar en la casa del costat. En eixe moment, han amenaçat als agents amb saltar al carrer.

 

En eixe moment, els agents han començat a parlar amb ells per a que s’entregaren i han conseguit detindre a un d’ells. L’altre xic, molt nerviós, ha continuat amenaçant amb tirar-se pel balcó, pel que la Policia ha localitzat a una persona de la seua confiança per a que es tranquil·litzara i han conseguit detindre’l.

 

Un altre home ha pegat a fugir en dir-li que s’identificara

Per la seua part la tercera detenció s’ha produït este diumenge, en el carrer del Periodista Bas Mingot, sobre les 18 hores. Es tracta d’una persona, de 32 anys, acusada d’un presumpte delicte de desobediència i resistència a l’autoritat.

 

Els agents l’han trobat en un local comercial amb la porta oberta i, en demanar-li que s’identificara, ha pegat a fugir desobeint les ordres dels agents, que li cridaven que parara. Finalment, ha pogut ser localitzat i els agents l’han detingut i l’han traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.