Quatre detinguts per agredir i robar a un home en una casa en Serra

La Guàrdia Civil de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València), ha detingut a quatre persones per la seua presumpta implicació en un robatori amb violència en Serra, en la mateixa comarca. L’objectiu de la investigació en el marc de l’operació ‘Folendor‘ ha sigut poder identificar i detindre als autors d’este delicte.

Els implicats van entrar en una casa de Serra trencant la porta principal mentres el propietari de la vivenda dormia. Els delinqüents van apagar prèviament el quadre de llums per a impedir que la víctima encenguera la llum i d’esta forma no poguera identificar-los.

 

Els autors d’este robatori van donar moltes punyades al ferit i li van furtar el seu telèfon mòbil, documentació personal, targetes i la cartera amb diners en efectiu amb almenys 200 euros. Per estos fets, els agents van detindre el passat dia 24 d’agost, a quatre persones, dos xiques i dos xics, d’edats entre 20 i 22 anys de nacionalitat espanyola, per delictes de robatori amb violència, lesions i amenaces.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.