Quatre detinguts per agredir i robar a un home en una casa en Serra

La Guàrdia Civil de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València), ha detingut a quatre persones per la seua presumpta implicació en un robatori amb violència en Serra, en la mateixa comarca. L’objectiu de la investigació en el marc de l’operació ‘Folendor‘ ha sigut poder identificar i detindre als autors d’este delicte.

Els implicats van entrar en una casa de Serra trencant la porta principal mentres el propietari de la vivenda dormia. Els delinqüents van apagar prèviament el quadre de llums per a impedir que la víctima encenguera la llum i d’esta forma no poguera identificar-los.

 

Els autors d’este robatori van donar moltes punyades al ferit i li van furtar el seu telèfon mòbil, documentació personal, targetes i la cartera amb diners en efectiu amb almenys 200 euros. Per estos fets, els agents van detindre el passat dia 24 d’agost, a quatre persones, dos xiques i dos xics, d’edats entre 20 i 22 anys de nacionalitat espanyola, per delictes de robatori amb violència, lesions i amenaces.

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.