Dos detinguts per sostraure-li joies a una anciana a Gandia

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i […]

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i després vendre-les en companyia de la seua parella en diferents cases de compravenda, realitzant un total de 14 transaccions.

Els fets es van iniciar durant l’estiu en la localitat valenciana de Gandia, quan familiars d’una dona d’avançada edat es va adonar que li faltarien del seu domicili nombroses joies de la seua propietat. Els parents, després d’adonar-se de la desaparició de les pertinences, van començar a sospitar que li les podria haver sostret la treballadora que s’encarregava de les seues cures.

Després de tindre coneixement els investigadors de la desaparició de les joies, els agents van centrar la investigació en les persones pròximes de l’entorn de la víctima, especialment en la persona encarregada de les cures de la dona.

Els policies després de realitzar les indagacions necessàries van esbrinar que la cuidadora hauria furtat joies per valor d’uns 30.000 euros que aprofitant l’estat de vulnerabilitat de la víctima, hauria sostret les joies del domicili de l’anciana i després les hauria venudes en diferents establiments de compravenda en companyia de la seua parella.

Després de finalitzar les perquisicions, els agents van detenir a l’home i a la dona, un d’ells amb antecedents policials, com a presumptes autors d’un delicte de furt. Els arrestats, després de finalitzar les perquisicions han quedat en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació legal que tenen de comparéixer davant l’autoritat judicial si foren requerits per això.

Últimes notícies

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.