Dos detinguts per sostraure-li joies a una anciana a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i després vendre-les en companyia de la seua parella en diferents cases de compravenda, realitzant un total de 14 transaccions.

Els fets es van iniciar durant l’estiu en la localitat valenciana de Gandia, quan familiars d’una dona d’avançada edat es va adonar que li faltarien del seu domicili nombroses joies de la seua propietat. Els parents, després d’adonar-se de la desaparició de les pertinences, van començar a sospitar que li les podria haver sostret la treballadora que s’encarregava de les seues cures.

Després de tindre coneixement els investigadors de la desaparició de les joies, els agents van centrar la investigació en les persones pròximes de l’entorn de la víctima, especialment en la persona encarregada de les cures de la dona.

Els policies després de realitzar les indagacions necessàries van esbrinar que la cuidadora hauria furtat joies per valor d’uns 30.000 euros que aprofitant l’estat de vulnerabilitat de la víctima, hauria sostret les joies del domicili de l’anciana i després les hauria venudes en diferents establiments de compravenda en companyia de la seua parella.

Després de finalitzar les perquisicions, els agents van detenir a l’home i a la dona, un d’ells amb antecedents policials, com a presumptes autors d’un delicte de furt. Els arrestats, després de finalitzar les perquisicions han quedat en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació legal que tenen de comparéixer davant l’autoritat judicial si foren requerits per això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.