Dos detinguts per sostraure-li joies a una anciana a Gandia

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i […]

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i després vendre-les en companyia de la seua parella en diferents cases de compravenda, realitzant un total de 14 transaccions.

Els fets es van iniciar durant l’estiu en la localitat valenciana de Gandia, quan familiars d’una dona d’avançada edat es va adonar que li faltarien del seu domicili nombroses joies de la seua propietat. Els parents, després d’adonar-se de la desaparició de les pertinences, van començar a sospitar que li les podria haver sostret la treballadora que s’encarregava de les seues cures.

Després de tindre coneixement els investigadors de la desaparició de les joies, els agents van centrar la investigació en les persones pròximes de l’entorn de la víctima, especialment en la persona encarregada de les cures de la dona.

Els policies després de realitzar les indagacions necessàries van esbrinar que la cuidadora hauria furtat joies per valor d’uns 30.000 euros que aprofitant l’estat de vulnerabilitat de la víctima, hauria sostret les joies del domicili de l’anciana i després les hauria venudes en diferents establiments de compravenda en companyia de la seua parella.

Després de finalitzar les perquisicions, els agents van detenir a l’home i a la dona, un d’ells amb antecedents policials, com a presumptes autors d’un delicte de furt. Els arrestats, després de finalitzar les perquisicions han quedat en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació legal que tenen de comparéixer davant l’autoritat judicial si foren requerits per això.

Últimes notícies

Activada la preemergència per risc d’inundacions a la zona de Pego-Girona-Gorgos

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat la preemergència hidrològica nivell groc al sistema Pego-Girona-Gorgos per les intenses pluges associades a la dana Adam.

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.