Detinguts tres xics, dos d’ells menors d’edats, per violar i robar presumptament a una dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a tres xics, dos d’ells menors d’edat, acusats de violar a una dona de 43 anys i robar-li diners i joies en una casa del centre de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es produïren en la matinada del diumenge després que la víctima va conèixer als tres presumptes agressors sexuals en un pub de València i els invitarà a sa casa a passar la nit, ja que dos d’ells residixen en una localitat de l’interior de la província de València i faltava poc perquè començarà el toc de queda.

 

Hores més tard, la dona va denunciar la violació i el robatori. Segons la denúncia, la víctima va mantenir relacions sexuals amb un xic de 17 anys mentres els altres dos xics, de 17 i 19 anys, es trobaven en una altra planta del domicili. 

 

Un dels sospitosos la va forçar sense cap protecció

Tal com pareix, la dona no sabia que dos dels seus invitats eren menors d’edat perquè aparentaven més edat. En eixir de l’habitació, un dels adolescents la va forçar presumptament i la va penetrar sense preservatiu. La víctima va declarar que no va oferir una resistència activa, encara que va manifestar que en cap moment va donar el seu consentiment.

 

Després de violar a la dona, el xic de 19 anys va tancar a l’agredida en el bany, a on la va forçar segons consta en la denúncia. La víctima va explicar a les autoritats que es va negar a tindre relacions sexuals amb el tercer xic. A demés, també va afirmar que no va poder oferir resistència física perquè es va bloquejar després de la violació.

 

Quan va eixir del bany, la dona de 43 anys es va donar compte que els altres dos xics li havien robat 6.000 euros i joies després de registrar tots els calaixos i armaris.

 

Els acusats van gravar les relacions sexuals

La víctima va agarrar un ganivet de grans dimensions i va amenaçar als tres presumptes autors dels fets perquè li retornaren els diners i va telefonar a la policia.

 

L’agredida estava molt nerviosa i es va fer un tall a la mà en empunyar l’arma. Immediatament, dos patrulles de la Policia Local van detindre als tres sospitosos en el domicili de la víctima.

 

Els individus van reconèixer el robatori dels diners, però van negar haver violat a la víctima i van declarar que havien gravat amb els seus telèfons mòbils les relacions sexuals.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional