15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detinguts tres xics, dos d’ells menors d’edats, per violar i robar presumptament a una dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a tres xics, dos d’ells menors d’edat, acusats de violar a una dona de 43 anys i robar-li diners i joies en una casa del centre de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es produïren en la matinada del diumenge després que la víctima va conèixer als tres presumptes agressors sexuals en un pub de València i els invitarà a sa casa a passar la nit, ja que dos d’ells residixen en una localitat de l’interior de la província de València i faltava poc perquè començarà el toc de queda.

 

Hores més tard, la dona va denunciar la violació i el robatori. Segons la denúncia, la víctima va mantenir relacions sexuals amb un xic de 17 anys mentres els altres dos xics, de 17 i 19 anys, es trobaven en una altra planta del domicili. 

 

Un dels sospitosos la va forçar sense cap protecció

Tal com pareix, la dona no sabia que dos dels seus invitats eren menors d’edat perquè aparentaven més edat. En eixir de l’habitació, un dels adolescents la va forçar presumptament i la va penetrar sense preservatiu. La víctima va declarar que no va oferir una resistència activa, encara que va manifestar que en cap moment va donar el seu consentiment.

 

Després de violar a la dona, el xic de 19 anys va tancar a l’agredida en el bany, a on la va forçar segons consta en la denúncia. La víctima va explicar a les autoritats que es va negar a tindre relacions sexuals amb el tercer xic. A demés, també va afirmar que no va poder oferir resistència física perquè es va bloquejar després de la violació.

 

Quan va eixir del bany, la dona de 43 anys es va donar compte que els altres dos xics li havien robat 6.000 euros i joies després de registrar tots els calaixos i armaris.

 

Els acusats van gravar les relacions sexuals

La víctima va agarrar un ganivet de grans dimensions i va amenaçar als tres presumptes autors dels fets perquè li retornaren els diners i va telefonar a la policia.

 

L’agredida estava molt nerviosa i es va fer un tall a la mà en empunyar l’arma. Immediatament, dos patrulles de la Policia Local van detindre als tres sospitosos en el domicili de la víctima.

 

Els individus van reconèixer el robatori dels diners, però van negar haver violat a la víctima i van declarar que havien gravat amb els seus telèfons mòbils les relacions sexuals.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.