Detinguts tres xics, dos d’ells menors d’edats, per violar i robar presumptament a una dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a tres xics, dos d’ells menors d’edat, acusats de violar a una dona de 43 anys i robar-li diners i joies en una casa del centre de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es produïren en la matinada del diumenge després que la víctima va conèixer als tres presumptes agressors sexuals en un pub de València i els invitarà a sa casa a passar la nit, ja que dos d’ells residixen en una localitat de l’interior de la província de València i faltava poc perquè començarà el toc de queda.

 

Hores més tard, la dona va denunciar la violació i el robatori. Segons la denúncia, la víctima va mantenir relacions sexuals amb un xic de 17 anys mentres els altres dos xics, de 17 i 19 anys, es trobaven en una altra planta del domicili. 

 

Un dels sospitosos la va forçar sense cap protecció

Tal com pareix, la dona no sabia que dos dels seus invitats eren menors d’edat perquè aparentaven més edat. En eixir de l’habitació, un dels adolescents la va forçar presumptament i la va penetrar sense preservatiu. La víctima va declarar que no va oferir una resistència activa, encara que va manifestar que en cap moment va donar el seu consentiment.

 

Després de violar a la dona, el xic de 19 anys va tancar a l’agredida en el bany, a on la va forçar segons consta en la denúncia. La víctima va explicar a les autoritats que es va negar a tindre relacions sexuals amb el tercer xic. A demés, també va afirmar que no va poder oferir resistència física perquè es va bloquejar després de la violació.

 

Quan va eixir del bany, la dona de 43 anys es va donar compte que els altres dos xics li havien robat 6.000 euros i joies després de registrar tots els calaixos i armaris.

 

Els acusats van gravar les relacions sexuals

La víctima va agarrar un ganivet de grans dimensions i va amenaçar als tres presumptes autors dels fets perquè li retornaren els diners i va telefonar a la policia.

 

L’agredida estava molt nerviosa i es va fer un tall a la mà en empunyar l’arma. Immediatament, dos patrulles de la Policia Local van detindre als tres sospitosos en el domicili de la víctima.

 

Els individus van reconèixer el robatori dels diners, però van negar haver violat a la víctima i van declarar que havien gravat amb els seus telèfons mòbils les relacions sexuals.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.