Detinguts tres xics, dos d’ells menors d’edats, per violar i robar presumptament a una dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a tres xics, dos d’ells menors d’edat, acusats de violar a una dona de 43 anys i robar-li diners i joies en una casa del centre de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es produïren en la matinada del diumenge després que la víctima va conèixer als tres presumptes agressors sexuals en un pub de València i els invitarà a sa casa a passar la nit, ja que dos d’ells residixen en una localitat de l’interior de la província de València i faltava poc perquè començarà el toc de queda.

 

Hores més tard, la dona va denunciar la violació i el robatori. Segons la denúncia, la víctima va mantenir relacions sexuals amb un xic de 17 anys mentres els altres dos xics, de 17 i 19 anys, es trobaven en una altra planta del domicili. 

 

Un dels sospitosos la va forçar sense cap protecció

Tal com pareix, la dona no sabia que dos dels seus invitats eren menors d’edat perquè aparentaven més edat. En eixir de l’habitació, un dels adolescents la va forçar presumptament i la va penetrar sense preservatiu. La víctima va declarar que no va oferir una resistència activa, encara que va manifestar que en cap moment va donar el seu consentiment.

 

Després de violar a la dona, el xic de 19 anys va tancar a l’agredida en el bany, a on la va forçar segons consta en la denúncia. La víctima va explicar a les autoritats que es va negar a tindre relacions sexuals amb el tercer xic. A demés, també va afirmar que no va poder oferir resistència física perquè es va bloquejar després de la violació.

 

Quan va eixir del bany, la dona de 43 anys es va donar compte que els altres dos xics li havien robat 6.000 euros i joies després de registrar tots els calaixos i armaris.

 

Els acusats van gravar les relacions sexuals

La víctima va agarrar un ganivet de grans dimensions i va amenaçar als tres presumptes autors dels fets perquè li retornaren els diners i va telefonar a la policia.

 

L’agredida estava molt nerviosa i es va fer un tall a la mà en empunyar l’arma. Immediatament, dos patrulles de la Policia Local van detindre als tres sospitosos en el domicili de la víctima.

 

Els individus van reconèixer el robatori dels diners, però van negar haver violat a la víctima i van declarar que havien gravat amb els seus telèfons mòbils les relacions sexuals.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.