Detinguts tres xics, dos d’ells menors d’edats, per violar i robar presumptament a una dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a tres xics, dos d’ells menors d’edat, acusats de violar a una dona de 43 anys i robar-li diners i joies en una casa del centre de la capital del Túria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es produïren en la matinada del diumenge després que la víctima va conèixer als tres presumptes agressors sexuals en un pub de València i els invitarà a sa casa a passar la nit, ja que dos d’ells residixen en una localitat de l’interior de la província de València i faltava poc perquè començarà el toc de queda.

 

Hores més tard, la dona va denunciar la violació i el robatori. Segons la denúncia, la víctima va mantenir relacions sexuals amb un xic de 17 anys mentres els altres dos xics, de 17 i 19 anys, es trobaven en una altra planta del domicili. 

 

Un dels sospitosos la va forçar sense cap protecció

Tal com pareix, la dona no sabia que dos dels seus invitats eren menors d’edat perquè aparentaven més edat. En eixir de l’habitació, un dels adolescents la va forçar presumptament i la va penetrar sense preservatiu. La víctima va declarar que no va oferir una resistència activa, encara que va manifestar que en cap moment va donar el seu consentiment.

 

Després de violar a la dona, el xic de 19 anys va tancar a l’agredida en el bany, a on la va forçar segons consta en la denúncia. La víctima va explicar a les autoritats que es va negar a tindre relacions sexuals amb el tercer xic. A demés, també va afirmar que no va poder oferir resistència física perquè es va bloquejar després de la violació.

 

Quan va eixir del bany, la dona de 43 anys es va donar compte que els altres dos xics li havien robat 6.000 euros i joies després de registrar tots els calaixos i armaris.

 

Els acusats van gravar les relacions sexuals

La víctima va agarrar un ganivet de grans dimensions i va amenaçar als tres presumptes autors dels fets perquè li retornaren els diners i va telefonar a la policia.

 

L’agredida estava molt nerviosa i es va fer un tall a la mà en empunyar l’arma. Immediatament, dos patrulles de la Policia Local van detindre als tres sospitosos en el domicili de la víctima.

 

Els individus van reconèixer el robatori dels diners, però van negar haver violat a la víctima i van declarar que havien gravat amb els seus telèfons mòbils les relacions sexuals.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern inicia el procés per a retirar l’Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt per discriminar les dones

El Govern obri un expedient per a revocar la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt després de la negativa de la confraria organitzadora a permetre que les dones processionen.

Pérez Llorca encapçala el minut de silenci per l’assassinat de la xicoteta Ainhara

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, presidix un minut de silenci en la seu del Consell per a condemnar l'assassinat de Ainhara, de tres anys, víctima de violència vicària a Torrevieja.

La jutgessa cita a declarar a un càrrec i dos funcionaris autonòmics per les VPP de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha citat a declarar com a testimonis al director territorial de Vivenda a Alacant i a dos alts funcionaris autonòmics.

PSPV i Compromís exigixen recuperar la taxa turística que xifren en 100 milions

PSPV i Compromís reclamen reimplantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, derogada abans d'entrar en vigor, i calculen que hauria aportat 100 milions d'euros.

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per excloure a les dones per Setmana Santa

Pilar Bernabé considera que la decisió de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt de vetar a les dones en les processons de Setmana Santa té tints contraris a la igualtat i advertix de possibles conseqüències turisticas i legals.

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.