Tres detinguts en València per obligar a una dona a prostituir-se i entregar-los la mitat de la recaptació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de sers humans, per obligar a una dona a entregar la mitat dels diners que recaptava pels seus servicis sexuals. La víctima era controlada de manera exhaustiva: la duien i l’arreplegaven del lloc de treball i per a eixir de la casa a on s’han produït les detencions havia d’anar acompanyada d’algun d’ells.

 

Les investigacions van començar quan la Policia van saber que una dona, a causa de la seua precarietat econòmica, havia decidit vindre a Espanya a exercir la prostitució, a través d’un conegut d’un amic.

 

Durant les investigacions els agents van saber que este home li hauria facilitat els mitjans necessaris per a vindre, com diners a través d’enviaments per una empresa de diners, i li hauria dit el que havia de dir en cas de ser controlada per la Policia.

 

Una volta en Espanya, va ser traslladada a un pis d’una localitat valenciana a on vivien tots els ara detinguts i li van explicar les condicions laborals que consistien a entregar-los la mitat dels diners que recaptara exercint la prostitució. A banda d’això, els traficants la controlaven constantment.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat dels presumptes autors i la direcció d’un nou domicili situat en València. El resultat ha sigut la detenció com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de persones en eixa mateixa vivenda.

 

Dels detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres que un altre, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.