16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Tres detinguts en València per obligar a una dona a prostituir-se i entregar-los la mitat de la recaptació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de sers humans, per obligar a una dona a entregar la mitat dels diners que recaptava pels seus servicis sexuals. La víctima era controlada de manera exhaustiva: la duien i l’arreplegaven del lloc de treball i per a eixir de la casa a on s’han produït les detencions havia d’anar acompanyada d’algun d’ells.

 

Les investigacions van començar quan la Policia van saber que una dona, a causa de la seua precarietat econòmica, havia decidit vindre a Espanya a exercir la prostitució, a través d’un conegut d’un amic.

 

Durant les investigacions els agents van saber que este home li hauria facilitat els mitjans necessaris per a vindre, com diners a través d’enviaments per una empresa de diners, i li hauria dit el que havia de dir en cas de ser controlada per la Policia.

 

Una volta en Espanya, va ser traslladada a un pis d’una localitat valenciana a on vivien tots els ara detinguts i li van explicar les condicions laborals que consistien a entregar-los la mitat dels diners que recaptara exercint la prostitució. A banda d’això, els traficants la controlaven constantment.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat dels presumptes autors i la direcció d’un nou domicili situat en València. El resultat ha sigut la detenció com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de persones en eixa mateixa vivenda.

 

Dels detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres que un altre, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

  

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.