Tres detinguts en València per obligar a una dona a prostituir-se i entregar-los la mitat de la recaptació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de sers humans, per obligar a una dona a entregar la mitat dels diners que recaptava pels seus servicis sexuals. La víctima era controlada de manera exhaustiva: la duien i l’arreplegaven del lloc de treball i per a eixir de la casa a on s’han produït les detencions havia d’anar acompanyada d’algun d’ells.

 

Les investigacions van començar quan la Policia van saber que una dona, a causa de la seua precarietat econòmica, havia decidit vindre a Espanya a exercir la prostitució, a través d’un conegut d’un amic.

 

Durant les investigacions els agents van saber que este home li hauria facilitat els mitjans necessaris per a vindre, com diners a través d’enviaments per una empresa de diners, i li hauria dit el que havia de dir en cas de ser controlada per la Policia.

 

Una volta en Espanya, va ser traslladada a un pis d’una localitat valenciana a on vivien tots els ara detinguts i li van explicar les condicions laborals que consistien a entregar-los la mitat dels diners que recaptara exercint la prostitució. A banda d’això, els traficants la controlaven constantment.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat dels presumptes autors i la direcció d’un nou domicili situat en València. El resultat ha sigut la detenció com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de persones en eixa mateixa vivenda.

 

Dels detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres que un altre, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.