8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Tres detinguts en València per obligar a una dona a prostituir-se i entregar-los la mitat de la recaptació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de sers humans, per obligar a una dona a entregar la mitat dels diners que recaptava pels seus servicis sexuals. La víctima era controlada de manera exhaustiva: la duien i l’arreplegaven del lloc de treball i per a eixir de la casa a on s’han produït les detencions havia d’anar acompanyada d’algun d’ells.

 

Les investigacions van començar quan la Policia van saber que una dona, a causa de la seua precarietat econòmica, havia decidit vindre a Espanya a exercir la prostitució, a través d’un conegut d’un amic.

 

Durant les investigacions els agents van saber que este home li hauria facilitat els mitjans necessaris per a vindre, com diners a través d’enviaments per una empresa de diners, i li hauria dit el que havia de dir en cas de ser controlada per la Policia.

 

Una volta en Espanya, va ser traslladada a un pis d’una localitat valenciana a on vivien tots els ara detinguts i li van explicar les condicions laborals que consistien a entregar-los la mitat dels diners que recaptara exercint la prostitució. A banda d’això, els traficants la controlaven constantment.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat dels presumptes autors i la direcció d’un nou domicili situat en València. El resultat ha sigut la detenció com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de persones en eixa mateixa vivenda.

 

Dels detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres que un altre, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això siga requerit.

  

 

Últimes notícies

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.