Diferents persones es colen entre els xalets per a evitar els controls d’aforament en les cales de Xàbia

 

Amb l’arribada de l’estiu, són centenars de persones les que els cap de setmana volen disfrutar del bon temps en les diferents cales del territori valencià. Entre elles, destaquen les situades en la comarca de la Marina Alta, en localitats com Dénia o Xàbia.

 

De fet, és en este últim municipi a on este cap de setmana s’han comés infraccions. Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, els controladors de l’empresa Vectalia han tingut problemes per a controlar l’accés a les cales de la localitat, com la del Portitxol.

 

Entraven per una zona amagada

Esta empresa, contractada per l’ajuntament, és la que es fa càrrec de baixar la barrera i prohibir l’accés quan ja s’ha omplit l’aforo màxim. Davant d’este fet, són molts els visitants que aparcaven en altres zones, baixaven per la barrera a peu i després entraven per una escala que portava a la cala a través d’uns xalets situats en eixa zona.

 

Els controladors es van donar compte del que estava passant i van avisar ràpidament a la Policia Local, qui va anar fins al lloc dels fets i va precintar la zona per a evitar que la gent continuara saltant les normes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.