10.8 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Es disparen les execucions hipotecàries a Alacant

 

Prop de 700 famílies, 698, es van enfrontar a la província d’Alacant en el primer trimestre de 2021, a una execució hipotecària.

Segons estes dades extretes de l’informe “Efectes de la crisi econòmica en els òrgans judicials”, que la Secció d’Estadística del Consell General del Poder Judicial ha fet públic hui, això suposa un augment del 95,9% i converteix a esta província en el territori de la Comunitat on més execucions hipotecàries s’han produït.

La pujada en tota la Comunitat va ser d’un 36,9% respecte al mateix període de l’any anterior. Així en total van aconseguir els 1.253 procediments entre gener i març en els jutjats de Primera Instància i de Primera Instància i Instrucció.

A Espanya, on esta xifra s’ha incrementat un 56,3%, el major nombre d’execucions hipotecàries s’ha donat a Catalunya (1.767), seguida d’Andalusia (1.431) i Comunitat Valenciana.

Pel que respecta a la resta de províncies, estes van augmentar un 3,9% a Castelló, i un 6,3% a València.

En la primera d’estes províncies els llançaments practicats van ser 215, un 23,6% i a València van arribar a 640, un 14,5% més.

Últimes notícies

0-3: el Llevant s’exhibix en el camp del Sevilla en el debut de Luis Castro

El Llevant va firmar un 0-3 en el Sánchez-Pizjuán en l'estrena de Luis Castro, recolzat en orde defensiu i transicions ràpides. El Sevilla va fallar un penal i a penes va crear perill.

Alcoi manté la Cavalcada de Reis amb regals en interiors i patges sense escales

Alcoi manté el Bàndol Real i la Cavalcada amb canvis per la meteorologia: els patges no usaran escales i els regals s'entregaran dins dels edificis. Diverses ciutats veïnes modifiquen també els seus plans.

Luis Castro debuta amb un 0-3 en el camp del Sevilla

Els gols d'Iker Losada, Espí i Carlos Álvarez han donat al Llevant un 0-3 en el camp del Sevilla en l'estrena de Luis Castro. El resultat ha deixat en situació delicada a Matías Almeyda.

Losada avança al Llevant en l’última jugada del primer temps (0-1)

Iker Losada marca en l'última acció del descompte i el Llevant es va 0-1 al descans en el camp del Sevilla, que no aconseguix generar perill.

La família d’una de les xiquetes mortes al castell unflable de Mislata exigix avanços després de quatre anys

Quatre anys després de l'accident que va causar la mort de dos xiquetes a Mislata, la família d'una d'elles reclama avanços en una investigació encara oberta. El jutjat va prorrogar sis mesos la causa i els peritatges apunten a ratxes de més de 70 km/h, ancoratges deficients i fallades de supervisió.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges en el litoral nord d’Alacant

Aemet ha elevat a taronja el nivell d'avís per pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alerta groga per fenòmens costaners en tota la província. A València hi ha avisos grocs per pluja i onatge en el sud.

L’Elx cau davant el Vila-real i trenca la seua ratxa en el Martínez Valero deu partits després

L'Elx va perdre 1-3 davant el Vila-real i va encaixar la seua primera derrota en el Martínez Valero després de deu partits sense caure. L'anterior havia sigut al maig davant el Llevant, també 1-3.

Un any de Corberán al València: del miracle a la golejada i ‘números perillosos’

Es va complir un any del debut de Carlos Corberán en la banqueta del València: de salvar a un equip afonat a encadenar una mala ratxa culminada amb el 4-1 a Vigo i uns números que el tècnic qualifica com a perillosos.