Ampli dispositiu de busca d’un banyista en la platja del Postiguet d’Alacant

 

Durant la nit de dimarts, la unitat de busseig dels bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) i la Policia Local han organitzat un dispositiu de busca d’un nadador en la platja del Postiguet en el que ha participat  per primera volta el nou dron subaquàtic.

 

Segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat, l’ampli operatiu s’ha muntat després de la denúncia d’una dona que ha avisat als cossos de Seguretat que ha vist com una persona tenia problemes pel mal estat de la mar quan intentava eixir i l’ha perdut de vista.

 

Els bombers han començat la busca cap a les deu de la nit. Primer, han rastrejat per terra la zona de l’espigó i tota la costa, juntament amb efectius de Policia Local, i després els sis bussos de bombers han continuat el rescat des de l’aigua, des del punt a on s’havia vist a esta persona en superfície amb batudes per a conseguir localitzar-lo.

 

Els bombers del SPEIS també han submergit el nou dron subaquàtic per a continuar la busca en un ampli perímetre de la mar en la zona pròxima a l’espigó, ja que compta amb llums i càmeres incorporades que han transmés les imàtgens d’alta qualitat del fons de la mar en directe al Lloc de Comandament situat en terra per a explorar i continuar amb la busca. A pesar d’això, no s’ha conseguit trobar a cap persona.

 

L’operatiu es reprendrà este matí

Segons fonts del SPEIS, el mal estat de la mar i el gran onatge de la zona pròxima a l’escullera han dificultat molt les faenes nocturnes de la busca.

 

En el dispositiu han participat també l’embarcació de Salvament Marítim i l’helicòpter que han estat buscant i rastrejant la làmina d’aigua fins a passades les 00.40 hores de la matinada .

 

Els bombers del SPEIS i Policia Local han continuat l’operatiu durant tres hores i, una volta revisada tota la zona de la platja i de les roques de l’espigó de la platja del Postiguet sense trobar a cap persona ofegada, han decidit suspendre les faenes de rescat passades les 1.30 hores i reprendre-les al matí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.