Una distracció podria haver causat l’accident de José Antonio Reyes

 

Seguixen les especulacions al voltant del cas de José Antonio Reyes, l’exfutbolista de l’Espanyol que va perdre la vida en un accident de trànsit este cap de setmana. Després de fer-se públic que el sevillà circulava a una velocitat de 237 km/h en un tram a on la màxima velocitat permesa és de 120 km/h, ara algunes informacions apunten que l’origen de la pèrdua del control del vehicle hauria pogut ser un descuit o una distracció. Com a mínim, això és el que arrepleguen les conclusions de l’informe preliminar que ha dut a terme la policia, avançat per ‘El Periódico’.

 

Segons pareix, el descuit hauria provocat que el vehicle es desviara, si bé l’excés de velocitat amb què circulaven l’exfutbolista i dos dels seus familiars hauria influït de manera directa en la dificultat a l’hora de corregir la situació.

 

Les associacions de víctimes d’accidents es pronuncien

Els fets han servit per a que diferents associacions de víctimes d’accidents hagen intentat extraure alguna lliçó del succés, i confien que servisca per a conscienciar tots els conductors. I és que, tal com declarava el president de l’entitat DIA de Víctimes d’Accidents, «esta tragèdia hauria de servir per a donar-nos compte de què l’excés de velocitat mata».

 

No només això sinó que, des del seu punt de vista, «és un cas absolutament temerari que ens ha de fer estar alerta i recordar-nos que no ens desplacem a soles per la via, i que tot el que fem té les seues conseqüències no només en nosaltres mateixos i en aquells que ens acompanyen, sinó en tots els qui circulen per les carreteres».

 

Esperen que l’accident servisca de lliçó per a altres persones

En eixe sentit, la presidenta honorífica de Stop Accidentes, Ana María Campo, explica que «ens agradaria que la mort de José Antonio Reyes servisca per a que la gent respecte els límits de velocitat, perquè quan no es respecten es perd la vida, com li ha passat al futbolista».

 

Per la seua banda, la Direcció General de Trànsit demana tractar el succés amb especial atenció, i fa un èmfasi especial en el fet que tots els actes que s’estan celebrant en honor al sevillà es configuren com «un homenatge a la persona, no al que va passar».

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.