Una distracció podria haver causat l’accident de José Antonio Reyes

 

Seguixen les especulacions al voltant del cas de José Antonio Reyes, l’exfutbolista de l’Espanyol que va perdre la vida en un accident de trànsit este cap de setmana. Després de fer-se públic que el sevillà circulava a una velocitat de 237 km/h en un tram a on la màxima velocitat permesa és de 120 km/h, ara algunes informacions apunten que l’origen de la pèrdua del control del vehicle hauria pogut ser un descuit o una distracció. Com a mínim, això és el que arrepleguen les conclusions de l’informe preliminar que ha dut a terme la policia, avançat per ‘El Periódico’.

 

Segons pareix, el descuit hauria provocat que el vehicle es desviara, si bé l’excés de velocitat amb què circulaven l’exfutbolista i dos dels seus familiars hauria influït de manera directa en la dificultat a l’hora de corregir la situació.

 

Les associacions de víctimes d’accidents es pronuncien

Els fets han servit per a que diferents associacions de víctimes d’accidents hagen intentat extraure alguna lliçó del succés, i confien que servisca per a conscienciar tots els conductors. I és que, tal com declarava el president de l’entitat DIA de Víctimes d’Accidents, «esta tragèdia hauria de servir per a donar-nos compte de què l’excés de velocitat mata».

 

No només això sinó que, des del seu punt de vista, «és un cas absolutament temerari que ens ha de fer estar alerta i recordar-nos que no ens desplacem a soles per la via, i que tot el que fem té les seues conseqüències no només en nosaltres mateixos i en aquells que ens acompanyen, sinó en tots els qui circulen per les carreteres».

 

Esperen que l’accident servisca de lliçó per a altres persones

En eixe sentit, la presidenta honorífica de Stop Accidentes, Ana María Campo, explica que «ens agradaria que la mort de José Antonio Reyes servisca per a que la gent respecte els límits de velocitat, perquè quan no es respecten es perd la vida, com li ha passat al futbolista».

 

Per la seua banda, la Direcció General de Trànsit demana tractar el succés amb especial atenció, i fa un èmfasi especial en el fet que tots els actes que s’estan celebrant en honor al sevillà es configuren com «un homenatge a la persona, no al que va passar».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.