Una distracció podria haver causat l’accident de José Antonio Reyes

 

Seguixen les especulacions al voltant del cas de José Antonio Reyes, l’exfutbolista de l’Espanyol que va perdre la vida en un accident de trànsit este cap de setmana. Després de fer-se públic que el sevillà circulava a una velocitat de 237 km/h en un tram a on la màxima velocitat permesa és de 120 km/h, ara algunes informacions apunten que l’origen de la pèrdua del control del vehicle hauria pogut ser un descuit o una distracció. Com a mínim, això és el que arrepleguen les conclusions de l’informe preliminar que ha dut a terme la policia, avançat per ‘El Periódico’.

 

Segons pareix, el descuit hauria provocat que el vehicle es desviara, si bé l’excés de velocitat amb què circulaven l’exfutbolista i dos dels seus familiars hauria influït de manera directa en la dificultat a l’hora de corregir la situació.

 

Les associacions de víctimes d’accidents es pronuncien

Els fets han servit per a que diferents associacions de víctimes d’accidents hagen intentat extraure alguna lliçó del succés, i confien que servisca per a conscienciar tots els conductors. I és que, tal com declarava el president de l’entitat DIA de Víctimes d’Accidents, «esta tragèdia hauria de servir per a donar-nos compte de què l’excés de velocitat mata».

 

No només això sinó que, des del seu punt de vista, «és un cas absolutament temerari que ens ha de fer estar alerta i recordar-nos que no ens desplacem a soles per la via, i que tot el que fem té les seues conseqüències no només en nosaltres mateixos i en aquells que ens acompanyen, sinó en tots els qui circulen per les carreteres».

 

Esperen que l’accident servisca de lliçó per a altres persones

En eixe sentit, la presidenta honorífica de Stop Accidentes, Ana María Campo, explica que «ens agradaria que la mort de José Antonio Reyes servisca per a que la gent respecte els límits de velocitat, perquè quan no es respecten es perd la vida, com li ha passat al futbolista».

 

Per la seua banda, la Direcció General de Trànsit demana tractar el succés amb especial atenció, i fa un èmfasi especial en el fet que tots els actes que s’estan celebrant en honor al sevillà es configuren com «un homenatge a la persona, no al que va passar».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.