Una distracció podria haver causat l’accident de José Antonio Reyes

 

Seguixen les especulacions al voltant del cas de José Antonio Reyes, l’exfutbolista de l’Espanyol que va perdre la vida en un accident de trànsit este cap de setmana. Després de fer-se públic que el sevillà circulava a una velocitat de 237 km/h en un tram a on la màxima velocitat permesa és de 120 km/h, ara algunes informacions apunten que l’origen de la pèrdua del control del vehicle hauria pogut ser un descuit o una distracció. Com a mínim, això és el que arrepleguen les conclusions de l’informe preliminar que ha dut a terme la policia, avançat per ‘El Periódico’.

 

Segons pareix, el descuit hauria provocat que el vehicle es desviara, si bé l’excés de velocitat amb què circulaven l’exfutbolista i dos dels seus familiars hauria influït de manera directa en la dificultat a l’hora de corregir la situació.

 

Les associacions de víctimes d’accidents es pronuncien

Els fets han servit per a que diferents associacions de víctimes d’accidents hagen intentat extraure alguna lliçó del succés, i confien que servisca per a conscienciar tots els conductors. I és que, tal com declarava el president de l’entitat DIA de Víctimes d’Accidents, «esta tragèdia hauria de servir per a donar-nos compte de què l’excés de velocitat mata».

 

No només això sinó que, des del seu punt de vista, «és un cas absolutament temerari que ens ha de fer estar alerta i recordar-nos que no ens desplacem a soles per la via, i que tot el que fem té les seues conseqüències no només en nosaltres mateixos i en aquells que ens acompanyen, sinó en tots els qui circulen per les carreteres».

 

Esperen que l’accident servisca de lliçó per a altres persones

En eixe sentit, la presidenta honorífica de Stop Accidentes, Ana María Campo, explica que «ens agradaria que la mort de José Antonio Reyes servisca per a que la gent respecte els límits de velocitat, perquè quan no es respecten es perd la vida, com li ha passat al futbolista».

 

Per la seua banda, la Direcció General de Trànsit demana tractar el succés amb especial atenció, i fa un èmfasi especial en el fet que tots els actes que s’estan celebrant en honor al sevillà es configuren com «un homenatge a la persona, no al que va passar».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.