José Antonio Reyes circulava a 237 km/h en el moment de l’accident

Imatge cotxe

El vehicle va quedar totalment calcinat després de l’accident | EFE

 

La investigació de la Guàrdia Civil comença a donar llum sobre les causes que van provocar el tràgic accident que va provocar la mort del futbolista José Antonio Reyes i un cosí seu. L’atestat policial, segons publicava ‘Mundo Deportivo’, assenyalava que en el moment del succés el cotxe del jugador sevillà anava a 237 km/h. A més, Reyes, hauria perdut el control del seu Mercedes Brabus S550 de 380 CV per culpa d’una punxada d’un pneumàtic.

 

Tot apunta que eixe problema amb una roda i la gran velocitat van causar l’eixida del vehicle de l’autovia per a on circulava. El cotxe va topar contra uns blocs d’obra, va bolcar i es va incendiar. Va ser localitzar a uns 200 metres d’on s’havia produït l’eixida de la via. 

 

Feia temps que no utilitzava el vehicle

El Mercedes Brabus no era el mitjà de transport del jugador. Segons pareix, feia prou mesos que no l’agarrava i optava per agarrar uns altres de la seua flota de cotxes de gran cilindrada, entre ells un Ferrari. Els investigadors treballen amb la teoria que les rodes no tingueren la pressió adequada i que, per eixe motiu, va patir una punxada. 

 

Reyes, en arxiu

Reyes, exjugador entre altres equips del Madrid i de l’Espanyol, va morir molt prop del seu poble, Utrera | València Diari

 

El futbolista sevillà va patir el greu accident este dissabte cap a les 11.40 hores del matí en l’autovia A-376. Concretament, es trobava en el quilòmetre 18 en sentit Utrera, la seua localitat natal. Reyes i dos cosins es dirigien a eixa població sevillana des d’Almendralejo, en Badajoz, a on el jugador havia fet el seu últim entrenament amb l’Extremadura i després de ser descartat per al partit d’aquell mateix dia amb el Cadis. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.