7.4 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

José Antonio Reyes circulava a 237 km/h en el moment de l’accident

Imatge cotxe

El vehicle va quedar totalment calcinat després de l’accident | EFE

 

La investigació de la Guàrdia Civil comença a donar llum sobre les causes que van provocar el tràgic accident que va provocar la mort del futbolista José Antonio Reyes i un cosí seu. L’atestat policial, segons publicava ‘Mundo Deportivo’, assenyalava que en el moment del succés el cotxe del jugador sevillà anava a 237 km/h. A més, Reyes, hauria perdut el control del seu Mercedes Brabus S550 de 380 CV per culpa d’una punxada d’un pneumàtic.

 

Tot apunta que eixe problema amb una roda i la gran velocitat van causar l’eixida del vehicle de l’autovia per a on circulava. El cotxe va topar contra uns blocs d’obra, va bolcar i es va incendiar. Va ser localitzar a uns 200 metres d’on s’havia produït l’eixida de la via. 

 

Feia temps que no utilitzava el vehicle

El Mercedes Brabus no era el mitjà de transport del jugador. Segons pareix, feia prou mesos que no l’agarrava i optava per agarrar uns altres de la seua flota de cotxes de gran cilindrada, entre ells un Ferrari. Els investigadors treballen amb la teoria que les rodes no tingueren la pressió adequada i que, per eixe motiu, va patir una punxada. 

 

Reyes, en arxiu

Reyes, exjugador entre altres equips del Madrid i de l’Espanyol, va morir molt prop del seu poble, Utrera | València Diari

 

El futbolista sevillà va patir el greu accident este dissabte cap a les 11.40 hores del matí en l’autovia A-376. Concretament, es trobava en el quilòmetre 18 en sentit Utrera, la seua localitat natal. Reyes i dos cosins es dirigien a eixa població sevillana des d’Almendralejo, en Badajoz, a on el jugador havia fet el seu últim entrenament amb l’Extremadura i després de ser descartat per al partit d’aquell mateix dia amb el Cadis. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.