Una dona de 52 anys va morir este dijous a la nit en l'Hospital Universitari Virgen de la Arrixaca de Múrcia, on estava ingressada des de dissabte passat, 2 de desembre, després de ser agredida al costat de la seua parella en l'assalt que els dos van patir en el seu domicili familiar, situat en la pedania murciana de la Albatalía. El Grup d'Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Nacional s'ha fet càrrec de la investigació per a tractar d'aclarir els motius de l'assalt i, de moment, no es descarta cap hipòtesi, segons han informat a Europa Press fonts del citat Cos.
Últimes notícies
                                        Comunitat Valenciana
                    
            Els mitjans digitals valencians col·laboraran amb Club Abierto de Editores per a reforçar la seua activitat
L’associació AMDComVal i el col·lectiu editorial han signat un acord de col·laboració que també té com a objectiu potenciar el reconeixement dels mitjans natius digitals
                    
                                    
                                        Successos
                    
            Mazón avança una reflexió més profunda després del funeral per les víctimes de la DANA
El president ha assumit l'ocorregut en el funeral d'Estat per les 237 víctimes de la DANA i ha avançat que en els pròxims dies farà una reflexió més profunda. També ha assenyalat que rebrà hui a una família d'afectats i que acudirà a comissions d'investigació.
                    
                                    
                                        Local
                    
            Mompó acusa Moncloa d’orquestrar el funeral d’Estat i lamenta l’ús de les víctimes
El president de la Diputació de València ha atribuït a Moncloa l'organització del funeral per la DANA i ha demanat que el focus es mantinga en les víctimes. També ha qüestionat el protocol i ha defés millorar coordinació i formació davant emergències.
                    
                                    
                                        Política
                    
            El vicepresident de la comissió de la DANA creu que Mazón no seguirà en el càrrec quan comparega
IU sosté que Carlos Mazón podria no continuar com a president abans de la seua cita del dia 17 en la comissió de la DANA. Exigixen la seua dimissió i respecte a les víctimes.
                    
                                    
                                        Salut
                    
            La dana dispara la preocupació climàtica i la ecoansiedad en la Comunitat Valenciana
Un estudi liderat des de la UCV constata que la dana d'octubre intensifica la preocupació pel canvi climàtic i eleva la ecoansiedad, sobretot en dones i jóvens.
                    
                                    
                                        Successos
                    
            El PSPV denuncia violència institucional de Mazón amb les víctimes de la DANA
El síndic José Muñoz ha acusat a Carlos Mazón de violència institucional amb les víctimes de la DANA després del funeral d'Estat. El PSPV ha demanat eleccions anticipades i ha assenyalat a PP i Vox com a responsables de sostindre-ho en el càrrec.
                    
                                    
                                        Economia
                    
            La plantilla de Mahle vota el preacord del ERE: 506 acomiadaments, 40 a Paterna
El preacord entre la direcció i CCOO i UGT fixa 506 acomiadaments, millores d'indemnització i una borsa d'ocupació. La votació en assemblees pot tancar la negociació.
                    
                                    
                                        Successos
                    
            Vox: el funeral per la DANA no va honrar a les víctimes i va blanquejar a Sánchez
Vox ha sostingut que el funeral per les víctimes de la DANA va servir per a blanquejar a Pedro Sánchez i no per a honrar als morts. José María Llanos ha denunciat que un any després no s'han iniciat obres i ha qüestionat el Pacte Verd.
                    
                                    


