Una dona afectada per inhalació de fum en un incendi d’una casa en Paterna

 

Esta vesprada de dilluns, cap a les 15.00 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer de Ginebra de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), en el que una dona s’ha vist afectada pel fum.

 

El Consorci Provincial de Bombers i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’incendi una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a la dona de 50 anys per inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzada, la víctima ha sigut traslladada a l’Hopsital Arnau de Villanova de València. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual de la dona.

Últimes notícies

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.