9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detenen a València a una dona després d’apunyalar al seu marit a l’esquena

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 24 anys, d’origen hondureny, com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a la seua parella a l’esquena amb una arma blanca.

 

Els fets van succeir al voltant de les quatre de la matinada del diumenge, en el districte de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili, on pel que sembla una dona hauria apunyalat a la seua parella.

 

Ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a una dona asseguda en el sofà que els va referir que la seua parella es trobava al balcó. Quan els agents es van dirigir a aqueixa estada, van localitzar a un home amb una ferida d’uns cinc centímetres a l’esquena que sagnava profusament.

 

Els policies van col·locar al ferit en posició decúbit pron per a minimitzar l’hemorràgia fins a l’arribada dels serveis sanitaris. Mentrestant, els agents van realitzar les primeres perquisicions i van esbrinar que pel que sembla, la parella hauria discutit i en un moment donat, quan l’home marxava de la cuina, la dona hauria agafat un ganivet i li ho hauria clavat a l’esquena.

 

L’home va notar un fort dolor a l’esquena i en girar-se va veure a la seua dona amb un ganivet de grans dimensions a la mà del qual degotava sang. Posteriorment, els agents van localitzar l’arma blanca de 30 centímetres de longitud amb el qual hauria agredit a la víctima. Per tals fets, la jove de 24 anys ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi. L‘arrestada ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.

Set detinguts per robatori de coure en polígons de la Vall d’Albaida valorat en 231.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a set persones per una sèrie de robatoris de cablejat a Montaverner, L'Olleria i Ontinyent, amb un perjuí de 231.000 euros. Se'ls atribuïxen cinc delictes de robatori amb força i un de pertinença a organització criminal.

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.