Detenen a València a una dona després d’apunyalar al seu marit a l’esquena

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 24 anys, d’origen hondureny, com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a la seua parella a l’esquena amb una arma blanca.

 

Els fets van succeir al voltant de les quatre de la matinada del diumenge, en el districte de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili, on pel que sembla una dona hauria apunyalat a la seua parella.

 

Ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a una dona asseguda en el sofà que els va referir que la seua parella es trobava al balcó. Quan els agents es van dirigir a aqueixa estada, van localitzar a un home amb una ferida d’uns cinc centímetres a l’esquena que sagnava profusament.

 

Els policies van col·locar al ferit en posició decúbit pron per a minimitzar l’hemorràgia fins a l’arribada dels serveis sanitaris. Mentrestant, els agents van realitzar les primeres perquisicions i van esbrinar que pel que sembla, la parella hauria discutit i en un moment donat, quan l’home marxava de la cuina, la dona hauria agafat un ganivet i li ho hauria clavat a l’esquena.

 

L’home va notar un fort dolor a l’esquena i en girar-se va veure a la seua dona amb un ganivet de grans dimensions a la mà del qual degotava sang. Posteriorment, els agents van localitzar l’arma blanca de 30 centímetres de longitud amb el qual hauria agredit a la víctima. Per tals fets, la jove de 24 anys ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi. L‘arrestada ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.