Detenen a València a una dona després d’apunyalar al seu marit a l’esquena

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 24 anys, d’origen hondureny, com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a la seua parella a l’esquena amb una arma blanca.

 

Els fets van succeir al voltant de les quatre de la matinada del diumenge, en el districte de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili, on pel que sembla una dona hauria apunyalat a la seua parella.

 

Ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a una dona asseguda en el sofà que els va referir que la seua parella es trobava al balcó. Quan els agents es van dirigir a aqueixa estada, van localitzar a un home amb una ferida d’uns cinc centímetres a l’esquena que sagnava profusament.

 

Els policies van col·locar al ferit en posició decúbit pron per a minimitzar l’hemorràgia fins a l’arribada dels serveis sanitaris. Mentrestant, els agents van realitzar les primeres perquisicions i van esbrinar que pel que sembla, la parella hauria discutit i en un moment donat, quan l’home marxava de la cuina, la dona hauria agafat un ganivet i li ho hauria clavat a l’esquena.

 

L’home va notar un fort dolor a l’esquena i en girar-se va veure a la seua dona amb un ganivet de grans dimensions a la mà del qual degotava sang. Posteriorment, els agents van localitzar l’arma blanca de 30 centímetres de longitud amb el qual hauria agredit a la víctima. Per tals fets, la jove de 24 anys ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi. L‘arrestada ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.

Un Camí de Santiago sense mòbils per a ajudar adolescents a desconnectar

Huit adolescents recorreran cinc dies del Camí de Santiago sense telèfons ni xarxes socials en un programa terapèutic que busca reduir l'addicció al mòbil i recuperar les relacions cara a cara.

Més de 4.600 persones usen els punts violeta municipals durant les Falles de València

Els sis punts violeta municipals instal·lats a València durant les Falles han atés 4.676 persones, totes per a labors d'informació i sensibilització, sense necessitat d'intervencions per agressions.

El València Basket busca reaccionar davant el cuer Granada per a frenar la seua mala ratxa

El València Basket rep al Granada després de tres derrotes seguides amb la necessitat de guanyar i retrobar-se amb el seu estil davant un rival cuer però perillós.

Gerard Moreno firma la seua millor mitjana golejadora per partit en les últimes cinc temporades amb el Vila-real

Gerard Moreno suma huit gols en quinze partits de Lliga i aconseguix la seua millor mitjana anotadora per partit de les últimes cinc campanyes amb el Vila-real, malgrat els seus problemes físics recents.

El Llevant firma la seua millor ratxa del curs amb huit punts en quatre jornades

El Llevant encadena quatre jornades sense perdre per primera vegada en la temporada, suma huit punts i s'aferra a la lluita per la permanència en LaLiga EA Sports.

Una concentració a València contra el racisme reclama l’empadronament com a dret bàsic

Una concentració a València contra el racisme denuncia la discriminació en lloguers, controls policials i accés a l'empadronament, i reclama servicis públics sense exclusions.