Detenen a València a una dona després d’apunyalar al seu marit a l’esquena

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 24 anys, d’origen hondureny, com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a la seua parella a l’esquena amb una arma blanca.

 

Els fets van succeir al voltant de les quatre de la matinada del diumenge, en el districte de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili, on pel que sembla una dona hauria apunyalat a la seua parella.

 

Ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a una dona asseguda en el sofà que els va referir que la seua parella es trobava al balcó. Quan els agents es van dirigir a aqueixa estada, van localitzar a un home amb una ferida d’uns cinc centímetres a l’esquena que sagnava profusament.

 

Els policies van col·locar al ferit en posició decúbit pron per a minimitzar l’hemorràgia fins a l’arribada dels serveis sanitaris. Mentrestant, els agents van realitzar les primeres perquisicions i van esbrinar que pel que sembla, la parella hauria discutit i en un moment donat, quan l’home marxava de la cuina, la dona hauria agafat un ganivet i li ho hauria clavat a l’esquena.

 

L’home va notar un fort dolor a l’esquena i en girar-se va veure a la seua dona amb un ganivet de grans dimensions a la mà del qual degotava sang. Posteriorment, els agents van localitzar l’arma blanca de 30 centímetres de longitud amb el qual hauria agredit a la víctima. Per tals fets, la jove de 24 anys ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi. L‘arrestada ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.

La UA reclama un pacte d’Estat en educació arran de l’últim informe PISA

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, ha exigit un pacte d’Estat en educació després de l’últim informe PISA de l’OCDE i ha reivindicat més finançament i beques en l’acte d’obertura del curs 2026-2027. La consellera d’Educació ha defensat l’acord plurianual 2026-2029 i ha posat en valor l’augment històric del pressupost universitari valencià.

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.