Detenen a València a una dona després d’apunyalar al seu marit a l’esquena

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 24 anys, d’origen hondureny, com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a la seua parella a l’esquena amb una arma blanca.

 

Els fets van succeir al voltant de les quatre de la matinada del diumenge, en el districte de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili, on pel que sembla una dona hauria apunyalat a la seua parella.

 

Ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a una dona asseguda en el sofà que els va referir que la seua parella es trobava al balcó. Quan els agents es van dirigir a aqueixa estada, van localitzar a un home amb una ferida d’uns cinc centímetres a l’esquena que sagnava profusament.

 

Els policies van col·locar al ferit en posició decúbit pron per a minimitzar l’hemorràgia fins a l’arribada dels serveis sanitaris. Mentrestant, els agents van realitzar les primeres perquisicions i van esbrinar que pel que sembla, la parella hauria discutit i en un moment donat, quan l’home marxava de la cuina, la dona hauria agafat un ganivet i li ho hauria clavat a l’esquena.

 

L’home va notar un fort dolor a l’esquena i en girar-se va veure a la seua dona amb un ganivet de grans dimensions a la mà del qual degotava sang. Posteriorment, els agents van localitzar l’arma blanca de 30 centímetres de longitud amb el qual hauria agredit a la víctima. Per tals fets, la jove de 24 anys ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de temptativa d’homicidi. L‘arrestada ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.