Una dona mata al seu marit i després es lleva la vida

 

Males notícies. Una dona de 65 anys s’ha llevat la vida llançant-se des de l’alt d’un terrat després d’assassinar al seu marit a la seua casa de Barbate, Cadis. L’home va ser trobat a l’interior del seu domicili encara amb vida i hores més tard va morir en un hospital de Cadis a causa de les ferides greus que presentava.

 

Els fets es van produir cap a les 23.00 hores d’aquest passat diumenge, quan la Guàrdia Civil va rebre avís que una dona s’havia precipitat al buit des del terrat de la seua casa. En arribar, els propis agents van comprovar que la dona havia mort en l’acte a conseqüència del fort impacte contra el sòl.

 

Els agents de l’Institut Armat van entrar en l’habitatge i en pujar al terrat van observar que la dona havia tancat per dins i havia deixat unes claus posades en el pany. Després d’obrir la porta, les autoritats van sentir crits d’auxili en un dels pisos inferiors.

 

No constaven denúncies per violència domèstica

Tot seguit, els propis agents van baixar al lloc d’on procedien els crits i allí van trobar a un home de 73 anys tirat en el sòl i greument ferit amb lesions en el seu cos, algunes al cap. Immediatament, la Guàrdia Civil va sol·licitar ajuda als sanitaris que es trobaven en el lloc dels fets al costat del cos sense vida de la dona

 

L’equip mèdic va aconseguir estabilitzar a l’home fins que va arribar una ambulància medicalitzada que el va traslladar al centre sanitari Porta de la Mar. Allí va morir passades les 3 de la matinada. 

 

Consternació a Barbate

Fonts de l’Institut Armat han explicat que tant l’home com la dona eren professors jubilats i que el marit tenia una discapacitat i necessitava una cadira de rodes i de respirador manual. Així mateix, no constaven denúncies prèvies per violència de gènere.

 

Els veïns de les dues víctimes de Barbate estan consternats, ja que asseguren que era un matrimoni molt volgut en la localitat. Reconeixen que la dona «no es trobava bé últimament». El consistori municipal gadità ha decretat un dia de dol oficial.

Últimes notícies

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.