11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Una dona mata al seu marit i després es lleva la vida

 

Males notícies. Una dona de 65 anys s’ha llevat la vida llançant-se des de l’alt d’un terrat després d’assassinar al seu marit a la seua casa de Barbate, Cadis. L’home va ser trobat a l’interior del seu domicili encara amb vida i hores més tard va morir en un hospital de Cadis a causa de les ferides greus que presentava.

 

Els fets es van produir cap a les 23.00 hores d’aquest passat diumenge, quan la Guàrdia Civil va rebre avís que una dona s’havia precipitat al buit des del terrat de la seua casa. En arribar, els propis agents van comprovar que la dona havia mort en l’acte a conseqüència del fort impacte contra el sòl.

 

Els agents de l’Institut Armat van entrar en l’habitatge i en pujar al terrat van observar que la dona havia tancat per dins i havia deixat unes claus posades en el pany. Després d’obrir la porta, les autoritats van sentir crits d’auxili en un dels pisos inferiors.

 

No constaven denúncies per violència domèstica

Tot seguit, els propis agents van baixar al lloc d’on procedien els crits i allí van trobar a un home de 73 anys tirat en el sòl i greument ferit amb lesions en el seu cos, algunes al cap. Immediatament, la Guàrdia Civil va sol·licitar ajuda als sanitaris que es trobaven en el lloc dels fets al costat del cos sense vida de la dona

 

L’equip mèdic va aconseguir estabilitzar a l’home fins que va arribar una ambulància medicalitzada que el va traslladar al centre sanitari Porta de la Mar. Allí va morir passades les 3 de la matinada. 

 

Consternació a Barbate

Fonts de l’Institut Armat han explicat que tant l’home com la dona eren professors jubilats i que el marit tenia una discapacitat i necessitava una cadira de rodes i de respirador manual. Així mateix, no constaven denúncies prèvies per violència de gènere.

 

Els veïns de les dues víctimes de Barbate estan consternats, ja que asseguren que era un matrimoni molt volgut en la localitat. Reconeixen que la dona “no es trobava bé últimament”. El consistori municipal gadità ha decretat un dia de dol oficial.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.