Una dona mata al seu marit i després es lleva la vida

 

Males notícies. Una dona de 65 anys s’ha llevat la vida llançant-se des de l’alt d’un terrat després d’assassinar al seu marit a la seua casa de Barbate, Cadis. L’home va ser trobat a l’interior del seu domicili encara amb vida i hores més tard va morir en un hospital de Cadis a causa de les ferides greus que presentava.

 

Els fets es van produir cap a les 23.00 hores d’aquest passat diumenge, quan la Guàrdia Civil va rebre avís que una dona s’havia precipitat al buit des del terrat de la seua casa. En arribar, els propis agents van comprovar que la dona havia mort en l’acte a conseqüència del fort impacte contra el sòl.

 

Els agents de l’Institut Armat van entrar en l’habitatge i en pujar al terrat van observar que la dona havia tancat per dins i havia deixat unes claus posades en el pany. Després d’obrir la porta, les autoritats van sentir crits d’auxili en un dels pisos inferiors.

 

No constaven denúncies per violència domèstica

Tot seguit, els propis agents van baixar al lloc d’on procedien els crits i allí van trobar a un home de 73 anys tirat en el sòl i greument ferit amb lesions en el seu cos, algunes al cap. Immediatament, la Guàrdia Civil va sol·licitar ajuda als sanitaris que es trobaven en el lloc dels fets al costat del cos sense vida de la dona

 

L’equip mèdic va aconseguir estabilitzar a l’home fins que va arribar una ambulància medicalitzada que el va traslladar al centre sanitari Porta de la Mar. Allí va morir passades les 3 de la matinada. 

 

Consternació a Barbate

Fonts de l’Institut Armat han explicat que tant l’home com la dona eren professors jubilats i que el marit tenia una discapacitat i necessitava una cadira de rodes i de respirador manual. Així mateix, no constaven denúncies prèvies per violència de gènere.

 

Els veïns de les dues víctimes de Barbate estan consternats, ja que asseguren que era un matrimoni molt volgut en la localitat. Reconeixen que la dona «no es trobava bé últimament». El consistori municipal gadità ha decretat un dia de dol oficial.

Últimes notícies

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.