Una dona mata al seu marit i després es lleva la vida

 

Males notícies. Una dona de 65 anys s’ha llevat la vida llançant-se des de l’alt d’un terrat després d’assassinar al seu marit a la seua casa de Barbate, Cadis. L’home va ser trobat a l’interior del seu domicili encara amb vida i hores més tard va morir en un hospital de Cadis a causa de les ferides greus que presentava.

 

Els fets es van produir cap a les 23.00 hores d’aquest passat diumenge, quan la Guàrdia Civil va rebre avís que una dona s’havia precipitat al buit des del terrat de la seua casa. En arribar, els propis agents van comprovar que la dona havia mort en l’acte a conseqüència del fort impacte contra el sòl.

 

Els agents de l’Institut Armat van entrar en l’habitatge i en pujar al terrat van observar que la dona havia tancat per dins i havia deixat unes claus posades en el pany. Després d’obrir la porta, les autoritats van sentir crits d’auxili en un dels pisos inferiors.

 

No constaven denúncies per violència domèstica

Tot seguit, els propis agents van baixar al lloc d’on procedien els crits i allí van trobar a un home de 73 anys tirat en el sòl i greument ferit amb lesions en el seu cos, algunes al cap. Immediatament, la Guàrdia Civil va sol·licitar ajuda als sanitaris que es trobaven en el lloc dels fets al costat del cos sense vida de la dona

 

L’equip mèdic va aconseguir estabilitzar a l’home fins que va arribar una ambulància medicalitzada que el va traslladar al centre sanitari Porta de la Mar. Allí va morir passades les 3 de la matinada. 

 

Consternació a Barbate

Fonts de l’Institut Armat han explicat que tant l’home com la dona eren professors jubilats i que el marit tenia una discapacitat i necessitava una cadira de rodes i de respirador manual. Així mateix, no constaven denúncies prèvies per violència de gènere.

 

Els veïns de les dues víctimes de Barbate estan consternats, ja que asseguren que era un matrimoni molt volgut en la localitat. Reconeixen que la dona “no es trobava bé últimament”. El consistori municipal gadità ha decretat un dia de dol oficial.

Últimes notícies

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.