Una dona colpeja a un home de 78 anys per a sostreure-li de nou la cartera en el seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 40 anys, d’origen paraguaià, com a presumpta autora d’un delicte de furt i un altre de robatori amb violència, els dos a la mateixa persona, un home de 78 anys, al qual va acompanyar al seu domicili.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que un home de 78 anys denunciava ser víctima per part d’una dona que li hauria sostret del seu domicili una cartera, un telèfon mòbil i un moneder. Pel que sembla, esta dona li va abordar a la sortida del banc i li va acompanyar fins al seu domicili on es va apoderar de la cartera, el mòbil i el moneder.

Posteriorment gairebé un mes més tard, la sospitosa es va posar en contacte de nou amb l’home manifestant que li retornaria les seues coses, per la qual cosa va acudir novament a la casa, intentant en este moment emportar-se la cartera que portava l’home, que en impedir-l’hi, li va colpejar diverses vegades deixant-lo tirat en el sòl.

A conseqüència de les recerques realitzades els agents van iniciar les gestions van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada i detinguda com a presumpta autora dels delictes de furt i robatori amb violència.

La detinguda, amb nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.