Una dona colpeja a un home de 78 anys per a sostreure-li de nou la cartera en el seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 40 anys, d’origen paraguaià, com a presumpta autora d’un delicte de furt i un altre de robatori amb violència, els dos a la mateixa persona, un home de 78 anys, al qual va acompanyar al seu domicili.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que un home de 78 anys denunciava ser víctima per part d’una dona que li hauria sostret del seu domicili una cartera, un telèfon mòbil i un moneder. Pel que sembla, esta dona li va abordar a la sortida del banc i li va acompanyar fins al seu domicili on es va apoderar de la cartera, el mòbil i el moneder.

Posteriorment gairebé un mes més tard, la sospitosa es va posar en contacte de nou amb l’home manifestant que li retornaria les seues coses, per la qual cosa va acudir novament a la casa, intentant en este moment emportar-se la cartera que portava l’home, que en impedir-l’hi, li va colpejar diverses vegades deixant-lo tirat en el sòl.

A conseqüència de les recerques realitzades els agents van iniciar les gestions van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada i detinguda com a presumpta autora dels delictes de furt i robatori amb violència.

La detinguda, amb nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.