Una dona colpeja a un home de 78 anys per a sostreure-li de nou la cartera en el seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 40 anys, d’origen paraguaià, com a presumpta autora d’un delicte de furt i un altre de robatori amb violència, els dos a la mateixa persona, un home de 78 anys, al qual va acompanyar al seu domicili.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que un home de 78 anys denunciava ser víctima per part d’una dona que li hauria sostret del seu domicili una cartera, un telèfon mòbil i un moneder. Pel que sembla, esta dona li va abordar a la sortida del banc i li va acompanyar fins al seu domicili on es va apoderar de la cartera, el mòbil i el moneder.

Posteriorment gairebé un mes més tard, la sospitosa es va posar en contacte de nou amb l’home manifestant que li retornaria les seues coses, per la qual cosa va acudir novament a la casa, intentant en este moment emportar-se la cartera que portava l’home, que en impedir-l’hi, li va colpejar diverses vegades deixant-lo tirat en el sòl.

A conseqüència de les recerques realitzades els agents van iniciar les gestions van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada i detinguda com a presumpta autora dels delictes de furt i robatori amb violència.

La detinguda, amb nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.