14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Una dona colpeja a un home de 78 anys per a sostreure-li de nou la cartera en el seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 40 anys, d’origen paraguaià, com a presumpta autora d’un delicte de furt i un altre de robatori amb violència, els dos a la mateixa persona, un home de 78 anys, al qual va acompanyar al seu domicili.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que un home de 78 anys denunciava ser víctima per part d’una dona que li hauria sostret del seu domicili una cartera, un telèfon mòbil i un moneder. Pel que sembla, esta dona li va abordar a la sortida del banc i li va acompanyar fins al seu domicili on es va apoderar de la cartera, el mòbil i el moneder.

Posteriorment gairebé un mes més tard, la sospitosa es va posar en contacte de nou amb l’home manifestant que li retornaria les seues coses, per la qual cosa va acudir novament a la casa, intentant en este moment emportar-se la cartera que portava l’home, que en impedir-l’hi, li va colpejar diverses vegades deixant-lo tirat en el sòl.

A conseqüència de les recerques realitzades els agents van iniciar les gestions van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada i detinguda com a presumpta autora dels delictes de furt i robatori amb violència.

La detinguda, amb nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.