14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Una dona colpeja a un home de 78 anys per a sostreure-li de nou la cartera en el seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 40 anys, d’origen paraguaià, com a presumpta autora d’un delicte de furt i un altre de robatori amb violència, els dos a la mateixa persona, un home de 78 anys, al qual va acompanyar al seu domicili.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que un home de 78 anys denunciava ser víctima per part d’una dona que li hauria sostret del seu domicili una cartera, un telèfon mòbil i un moneder. Pel que sembla, esta dona li va abordar a la sortida del banc i li va acompanyar fins al seu domicili on es va apoderar de la cartera, el mòbil i el moneder.

Posteriorment gairebé un mes més tard, la sospitosa es va posar en contacte de nou amb l’home manifestant que li retornaria les seues coses, per la qual cosa va acudir novament a la casa, intentant en este moment emportar-se la cartera que portava l’home, que en impedir-l’hi, li va colpejar diverses vegades deixant-lo tirat en el sòl.

A conseqüència de les recerques realitzades els agents van iniciar les gestions van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada i detinguda com a presumpta autora dels delictes de furt i robatori amb violència.

La detinguda, amb nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.