10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una dona conviu 20 dies amb el cadàver de la seua germana perquè “no pensava” que haguera mort

 

La Policia Local i els Bombers d’Alacant han trobat en una casa el cadàver d’una dona que havia mort feia 20 dies i es trobava en un estat avançat de descomposició. En el mateix habitatge residia la seua germana, que patix una patologia psicològica, i que va assegurar als agents que “no pensava” que la seua germana haguera mort.

  

Pel que sembla, els veïns havien alertat que feia dies que no veien a les dos germanes, d’uns 50 anys d’edat, i que la casa desprenia una forta olor, segons han informat Europa Press fonts pròximes a la recerca.

  

Els bombers es van personar en el lloc i van veure des de l’exterior a una persona que es trobava en el sòl. En la mateixa casa, es trobava la germana de la morta i els efectius li van demanar que li obrira la porta, però la dona al principi no va voler fer cas.

  

Finalment ho va fer i els va explicar que la seua germana “es trobava molt feble i que havia caigut feia uns 20 dies”. “Ella li havia portat aigua, però no pensava que s’estiguera morta”, han detallat les mateixes fonts.

  

Aquesta dona, d’uns 50 anys, va ser traslladada a l’Hospital de Sant Joan d’Alacant on a més de la patologia psicològica que patix, li van diagnosticar amnèsia i un possible estat de xoc. La dona va ser donada d’alta i, “tot i no trobar-se en bones condicions, ha hagut de tornar a la seua casa”.

  

Posteriorment, agents de la Policia Nacional han realitzat una inspecció ocular a la casa i no han observat “res estrany, ni signes de violència”, han concretat a Europa Press fonts del cos de seguretat.

 

Troben els cossos sense vida de la dona i el xiquet desapareguts en Adeje, a Tenerife

Els cossos de la dona i el seu fill de deu anys desapareguts esta setmana en el municipi de Adeje, a Tenerife, s’han trobat morts a l’interior d’una cova situada entre el Barranc del ‘Burro’ i el Barranc de l’Infern. Un ampli dispositiu format per més de cent persones portava dies buscant-los per terra i aire en la zona rural de La Quinta de Ifonche i finalment han sigut trobats sense vida. La causa ha quedat baix secret de sumari i les diligències s’estan tramitant baix competència del Jutjat de violència sobre la dona número 1 d’Arona, segons han informat fonts judicials.

  

En el dispositiu participaven agents de la Guàrdia Civil, Policia Nacional i Policia Local, així com efectius del Consorci d’Emergències de Bombers i dos helicòpters, un d’ells pertanyent al Grup d’Emergències i Salvament (GES) del Govern de Canàries, al qual es va sumar una unitat de terra. 

  

Els fets van ocórrer dimarts, sobre les cinc de la vesprada, quan un menut de cinc anys, fill i germà dels desapareguts, va ser trobat per uns veïns en la zona de La Quinta. Pel que sembla, el menor es trobava en estat de xoc i no parlava espanyol, per la qual cosa es va haver de contactar amb una veïna que parlava el seu idioma. El menor va contar que el seu pare els havia portat a una cova, on els hauria agredit, i ell va poder eixir fugint, per la qual cosa immediatament es va donar avís a la Policia Local.

  

L’home va ser localitzat posteriorment a la seua casa, situada en el casc d’Adeje, on va ser detingut, i de moment s’havia negat a dir on es trobava la resta de la seua família, tots de nacionalitat alemanya. L’habitatge també va ser registrat per part de la Guàrdia Civil. En el cas del menor, aquest es troba baix tutela judicial. 

 

En declaracions als mitjans, l’alcalde d’Adeje, José Miguel Rodríguez Fraga, ha indicat que, pel que sembla, el pare vivia en el municipi, encara que no estava empadronat, i la seua família anava i venia a l’illa per a visitar-lo. Fins ara, les hipòtesis apuntaven a un presumpte delicte de violència masclista, si bé no consta cap denúncia per maltractaments, per la qual cosa caldrà esperar que acabe la recerca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.