Una dona detinguda per agredir als agents que la van identificar per no portar mascareta en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 52 anys com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat després d’agredir als policies que la van identificar per no portar posada la mascareta en la via pública, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els fets han passat esta vesprada de dilluns, cap a les 20.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a dos dones en la plaça del Prat de la localitat que no portaven posada la mascareta de protecció.

 

En un moment donat, una de les identificades ha començat a alçar la veu i a mostrar una actitud «desafiadora» cap als policies, arribant a espentar a un d’ells, agarrar-li dels avantbraços i clavar-li les ungles, pel que ha quedat detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Al vore que havia sigut detinguda, ha començat a cridar i, durant el seu trasllat a dependències policials, ha pegat diferents puntades i ha escopit dins del cotxe policial. A conseqüència de la detenció han acabat tres policies lesionats, i ha hagut de rebre atenció sanitària pels colps i esgarrapades rebudes. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.