Una dona detinguda per agredir als agents que la van identificar per no portar mascareta en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 52 anys com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat després d’agredir als policies que la van identificar per no portar posada la mascareta en la via pública, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els fets han passat esta vesprada de dilluns, cap a les 20.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a dos dones en la plaça del Prat de la localitat que no portaven posada la mascareta de protecció.

 

En un moment donat, una de les identificades ha començat a alçar la veu i a mostrar una actitud «desafiadora» cap als policies, arribant a espentar a un d’ells, agarrar-li dels avantbraços i clavar-li les ungles, pel que ha quedat detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Al vore que havia sigut detinguda, ha començat a cridar i, durant el seu trasllat a dependències policials, ha pegat diferents puntades i ha escopit dins del cotxe policial. A conseqüència de la detenció han acabat tres policies lesionats, i ha hagut de rebre atenció sanitària pels colps i esgarrapades rebudes. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.