Una dona detinguda per agredir als agents que la van identificar per no portar mascareta en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 52 anys com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat després d’agredir als policies que la van identificar per no portar posada la mascareta en la via pública, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els fets han passat esta vesprada de dilluns, cap a les 20.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a dos dones en la plaça del Prat de la localitat que no portaven posada la mascareta de protecció.

 

En un moment donat, una de les identificades ha començat a alçar la veu i a mostrar una actitud «desafiadora» cap als policies, arribant a espentar a un d’ells, agarrar-li dels avantbraços i clavar-li les ungles, pel que ha quedat detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Al vore que havia sigut detinguda, ha començat a cridar i, durant el seu trasllat a dependències policials, ha pegat diferents puntades i ha escopit dins del cotxe policial. A conseqüència de la detenció han acabat tres policies lesionats, i ha hagut de rebre atenció sanitària pels colps i esgarrapades rebudes. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.