28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

Una dona detinguda per agredir als agents que la van identificar per no portar mascareta en Gandia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 52 anys com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat després d’agredir als policies que la van identificar per no portar posada la mascareta en la via pública, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els fets han passat esta vesprada de dilluns, cap a les 20.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a dos dones en la plaça del Prat de la localitat que no portaven posada la mascareta de protecció.

 

En un moment donat, una de les identificades ha començat a alçar la veu i a mostrar una actitud «desafiadora» cap als policies, arribant a espentar a un d’ells, agarrar-li dels avantbraços i clavar-li les ungles, pel que ha quedat detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Al vore que havia sigut detinguda, ha començat a cridar i, durant el seu trasllat a dependències policials, ha pegat diferents puntades i ha escopit dins del cotxe policial. A conseqüència de la detenció han acabat tres policies lesionats, i ha hagut de rebre atenció sanitària pels colps i esgarrapades rebudes. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.