Una dona detinguda per agredir als agents que la van identificar per no portar mascareta en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 52 anys com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat després d’agredir als policies que la van identificar per no portar posada la mascareta en la via pública, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

 

Els fets han passat esta vesprada de dilluns, cap a les 20.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a dos dones en la plaça del Prat de la localitat que no portaven posada la mascareta de protecció.

 

En un moment donat, una de les identificades ha començat a alçar la veu i a mostrar una actitud «desafiadora» cap als policies, arribant a espentar a un d’ells, agarrar-li dels avantbraços i clavar-li les ungles, pel que ha quedat detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Al vore que havia sigut detinguda, ha començat a cridar i, durant el seu trasllat a dependències policials, ha pegat diferents puntades i ha escopit dins del cotxe policial. A conseqüència de la detenció han acabat tres policies lesionats, i ha hagut de rebre atenció sanitària pels colps i esgarrapades rebudes. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.