Una dona detinguda per apunyalar al seu home en Torrent

 

Esta nit de dimarts, cap a les 21.00 hores, s’ha produït una agressió en una casa de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), quan una dona de 44 anys ha apunyalat a la seua parella, un home de 54 anys, després d’una discussió.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la Policia Nacional d’este municipi ha sigut avisat de què un home estava ferit en ser apunyalat per la seua parella, pel que ràpidament s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, junt una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a la víctima, qui presentava diferents ferides en l’abdomen i un tall gran en el coll, pel que, després de ser estabilitzat, l’han traslladat fins a l’Hospital General de la ciutat de València.

 

La dona podria patir una malaltia mental

Quant a la presumpta agressora, els agents l’han detingut en el lloc dels fets per un delicte de temptativa d’homicidi, però ha quedat en llibertat després de declarar davant del jutge de guàrdia. Segons pareix, la víctima ha exculpat a la dona i ha dit que ell mateix s’havia fet les ferides.

 

A causa de les investigacions policials, s’ha vist que la dona podria patir una malaltia mental i que en diferents ocasions havia manifestat que volia suïcidar-se. A demés, la Policia ja els tenia identificats als dos per altre incident en la casa.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.