Una dona detinguda per apunyalar al seu home en Torrent

 

Esta nit de dimarts, cap a les 21.00 hores, s’ha produït una agressió en una casa de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), quan una dona de 44 anys ha apunyalat a la seua parella, un home de 54 anys, després d’una discussió.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la Policia Nacional d’este municipi ha sigut avisat de què un home estava ferit en ser apunyalat per la seua parella, pel que ràpidament s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, junt una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a la víctima, qui presentava diferents ferides en l’abdomen i un tall gran en el coll, pel que, després de ser estabilitzat, l’han traslladat fins a l’Hospital General de la ciutat de València.

 

La dona podria patir una malaltia mental

Quant a la presumpta agressora, els agents l’han detingut en el lloc dels fets per un delicte de temptativa d’homicidi, però ha quedat en llibertat després de declarar davant del jutge de guàrdia. Segons pareix, la víctima ha exculpat a la dona i ha dit que ell mateix s’havia fet les ferides.

 

A causa de les investigacions policials, s’ha vist que la dona podria patir una malaltia mental i que en diferents ocasions havia manifestat que volia suïcidar-se. A demés, la Policia ja els tenia identificats als dos per altre incident en la casa.

Últimes notícies

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.
FILMOTECA D'ESTIU