Una dona detinguda per apunyalar al seu home en Torrent

 

Esta nit de dimarts, cap a les 21.00 hores, s’ha produït una agressió en una casa de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), quan una dona de 44 anys ha apunyalat a la seua parella, un home de 54 anys, després d’una discussió.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la Policia Nacional d’este municipi ha sigut avisat de què un home estava ferit en ser apunyalat per la seua parella, pel que ràpidament s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, junt una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a la víctima, qui presentava diferents ferides en l’abdomen i un tall gran en el coll, pel que, després de ser estabilitzat, l’han traslladat fins a l’Hospital General de la ciutat de València.

 

La dona podria patir una malaltia mental

Quant a la presumpta agressora, els agents l’han detingut en el lloc dels fets per un delicte de temptativa d’homicidi, però ha quedat en llibertat després de declarar davant del jutge de guàrdia. Segons pareix, la víctima ha exculpat a la dona i ha dit que ell mateix s’havia fet les ferides.

 

A causa de les investigacions policials, s’ha vist que la dona podria patir una malaltia mental i que en diferents ocasions havia manifestat que volia suïcidar-se. A demés, la Policia ja els tenia identificats als dos per altre incident en la casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna i descarten indicis criminals

Un cos amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna a les 2.30 hores. Les primeres perquisicions descarten indicis de criminalitat.

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.