12.3 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Una dona detinguda per apunyalar al seu home en Torrent

 

Esta nit de dimarts, cap a les 21.00 hores, s’ha produït una agressió en una casa de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), quan una dona de 44 anys ha apunyalat a la seua parella, un home de 54 anys, després d’una discussió.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la Policia Nacional d’este municipi ha sigut avisat de què un home estava ferit en ser apunyalat per la seua parella, pel que ràpidament s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, junt una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a la víctima, qui presentava diferents ferides en l’abdomen i un tall gran en el coll, pel que, després de ser estabilitzat, l’han traslladat fins a l’Hospital General de la ciutat de València.

 

La dona podria patir una malaltia mental

Quant a la presumpta agressora, els agents l’han detingut en el lloc dels fets per un delicte de temptativa d’homicidi, però ha quedat en llibertat després de declarar davant del jutge de guàrdia. Segons pareix, la víctima ha exculpat a la dona i ha dit que ell mateix s’havia fet les ferides.

 

A causa de les investigacions policials, s’ha vist que la dona podria patir una malaltia mental i que en diferents ocasions havia manifestat que volia suïcidar-se. A demés, la Policia ja els tenia identificats als dos per altre incident en la casa.

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.