Una dona detinguda per apunyalar al seu home en Torrent

 

Esta nit de dimarts, cap a les 21.00 hores, s’ha produït una agressió en una casa de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), quan una dona de 44 anys ha apunyalat a la seua parella, un home de 54 anys, després d’una discussió.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la Policia Nacional d’este municipi ha sigut avisat de què un home estava ferit en ser apunyalat per la seua parella, pel que ràpidament s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, junt una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a la víctima, qui presentava diferents ferides en l’abdomen i un tall gran en el coll, pel que, després de ser estabilitzat, l’han traslladat fins a l’Hospital General de la ciutat de València.

 

La dona podria patir una malaltia mental

Quant a la presumpta agressora, els agents l’han detingut en el lloc dels fets per un delicte de temptativa d’homicidi, però ha quedat en llibertat després de declarar davant del jutge de guàrdia. Segons pareix, la víctima ha exculpat a la dona i ha dit que ell mateix s’havia fet les ferides.

 

A causa de les investigacions policials, s’ha vist que la dona podria patir una malaltia mental i que en diferents ocasions havia manifestat que volia suïcidar-se. A demés, la Policia ja els tenia identificats als dos per altre incident en la casa.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.