14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Una dona detinguda per retindre a un home en sa casa en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces amb arma blanca, després d’impedir a un home abandonar la casa. La sospitosa ha arribat a amenaçar-lo amb un ganivet.

 

Els fets han passat cap a les 02.45 hores de la matinada, quan agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Gandia, a on hi havia una persona retinguda en contra de la seua voluntat.

 

Una volta en el lloc, els policies han entrat a la finca i en pujar al pis i escoltar colps i crits que procedien de dins de la casa, han tocat a la porta, cridant una veu de dona «aneu-se’n d’ací, conec gent poderosa que farà que vos tiren de la policia».

 

La dona té antecedents policials

Davant de la negativa reiterada de la dona a obrir la porta, i en senntir els agents a un home demanar ajuda, han demanat la presència dels bombers que finalment han conseguit obrir la porta, per a continuació els policies trobar a la víctima i a la sospitosa en el seu interior.

 

Els agents han sabut que la víctima havia acudit a la casa de la dona, ja que l’ajuda amb alguns problemes, i esta hauria tancat la porta, deixant-lo sense eixir en tot el dia, arribant fins i tot a amenaçar-lo de mort esgrimint un ganivet, pel que l’home ha decidit avisar a la policia. 

 

Finalment, fetes totes les gestions oportunes per a l’esclariment del succeït, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces amb arma blanca. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.