Una dona detinguda per retindre a un home en sa casa en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces amb arma blanca, després d’impedir a un home abandonar la casa. La sospitosa ha arribat a amenaçar-lo amb un ganivet.

 

Els fets han passat cap a les 02.45 hores de la matinada, quan agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Gandia, a on hi havia una persona retinguda en contra de la seua voluntat.

 

Una volta en el lloc, els policies han entrat a la finca i en pujar al pis i escoltar colps i crits que procedien de dins de la casa, han tocat a la porta, cridant una veu de dona «aneu-se’n d’ací, conec gent poderosa que farà que vos tiren de la policia».

 

La dona té antecedents policials

Davant de la negativa reiterada de la dona a obrir la porta, i en senntir els agents a un home demanar ajuda, han demanat la presència dels bombers que finalment han conseguit obrir la porta, per a continuació els policies trobar a la víctima i a la sospitosa en el seu interior.

 

Els agents han sabut que la víctima havia acudit a la casa de la dona, ja que l’ajuda amb alguns problemes, i esta hauria tancat la porta, deixant-lo sense eixir en tot el dia, arribant fins i tot a amenaçar-lo de mort esgrimint un ganivet, pel que l’home ha decidit avisar a la policia. 

 

Finalment, fetes totes les gestions oportunes per a l’esclariment del succeït, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces amb arma blanca. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.