Una dona detinguda per retindre a un home en sa casa en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces amb arma blanca, després d’impedir a un home abandonar la casa. La sospitosa ha arribat a amenaçar-lo amb un ganivet.

 

Els fets han passat cap a les 02.45 hores de la matinada, quan agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Gandia, a on hi havia una persona retinguda en contra de la seua voluntat.

 

Una volta en el lloc, els policies han entrat a la finca i en pujar al pis i escoltar colps i crits que procedien de dins de la casa, han tocat a la porta, cridant una veu de dona «aneu-se’n d’ací, conec gent poderosa que farà que vos tiren de la policia».

 

La dona té antecedents policials

Davant de la negativa reiterada de la dona a obrir la porta, i en senntir els agents a un home demanar ajuda, han demanat la presència dels bombers que finalment han conseguit obrir la porta, per a continuació els policies trobar a la víctima i a la sospitosa en el seu interior.

 

Els agents han sabut que la víctima havia acudit a la casa de la dona, ja que l’ajuda amb alguns problemes, i esta hauria tancat la porta, deixant-lo sense eixir en tot el dia, arribant fins i tot a amenaçar-lo de mort esgrimint un ganivet, pel que l’home ha decidit avisar a la policia. 

 

Finalment, fetes totes les gestions oportunes per a l’esclariment del succeït, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces amb arma blanca. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.