Una dona detinguda per retindre a un home en sa casa en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces amb arma blanca, després d’impedir a un home abandonar la casa. La sospitosa ha arribat a amenaçar-lo amb un ganivet.

 

Els fets han passat cap a les 02.45 hores de la matinada, quan agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Gandia, a on hi havia una persona retinguda en contra de la seua voluntat.

 

Una volta en el lloc, els policies han entrat a la finca i en pujar al pis i escoltar colps i crits que procedien de dins de la casa, han tocat a la porta, cridant una veu de dona «aneu-se’n d’ací, conec gent poderosa que farà que vos tiren de la policia».

 

La dona té antecedents policials

Davant de la negativa reiterada de la dona a obrir la porta, i en senntir els agents a un home demanar ajuda, han demanat la presència dels bombers que finalment han conseguit obrir la porta, per a continuació els policies trobar a la víctima i a la sospitosa en el seu interior.

 

Els agents han sabut que la víctima havia acudit a la casa de la dona, ja que l’ajuda amb alguns problemes, i esta hauria tancat la porta, deixant-lo sense eixir en tot el dia, arribant fins i tot a amenaçar-lo de mort esgrimint un ganivet, pel que l’home ha decidit avisar a la policia. 

 

Finalment, fetes totes les gestions oportunes per a l’esclariment del succeït, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces amb arma blanca. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.