Una dona detinguda per retindre a un home en sa casa en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces amb arma blanca, després d’impedir a un home abandonar la casa. La sospitosa ha arribat a amenaçar-lo amb un ganivet.

 

Els fets han passat cap a les 02.45 hores de la matinada, quan agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Gandia, a on hi havia una persona retinguda en contra de la seua voluntat.

 

Una volta en el lloc, els policies han entrat a la finca i en pujar al pis i escoltar colps i crits que procedien de dins de la casa, han tocat a la porta, cridant una veu de dona «aneu-se’n d’ací, conec gent poderosa que farà que vos tiren de la policia».

 

La dona té antecedents policials

Davant de la negativa reiterada de la dona a obrir la porta, i en senntir els agents a un home demanar ajuda, han demanat la presència dels bombers que finalment han conseguit obrir la porta, per a continuació els policies trobar a la víctima i a la sospitosa en el seu interior.

 

Els agents han sabut que la víctima havia acudit a la casa de la dona, ja que l’ajuda amb alguns problemes, i esta hauria tancat la porta, deixant-lo sense eixir en tot el dia, arribant fins i tot a amenaçar-lo de mort esgrimint un ganivet, pel que l’home ha decidit avisar a la policia. 

 

Finalment, fetes totes les gestions oportunes per a l’esclariment del succeït, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces amb arma blanca. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.