Una dona detinguda per fer xantatge al seu home amb difondre fotos sexuals d’ell en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a tres persones per amenaçar a un home amb difondre fotos de caràcter sexual si este no els pagava diferents quantitats de diners per a no fer-ho. Entre els arrestats està la dona de la víctima, que havia descobert una suposada infidelitat de la seua parella i, perquè esta cessara, va demanar ajuda a un amic i a un tercer.

 

Els agents, amb les investigacions, han descobert que era un cas de xantatge a canvi de no difondre unes fotos de contingut sexual. La víctima havia presentat una denúncia en la que manifestava que estava rebent telefonades des d’un número ocult en què li demanaven quantitats de diners, entre 500 i 2.000 euros, a canvi de no difondre fotos seues que havia enviat a una xica amb qui mantenia una amistat telefònica.

 

Els investigadors es van centrar en eixes telefonades i van conseguir identificar el número de telèfon des d’on s’estaven fent, que pertanyia a un xic conegut de la víctima i de la seua dona. Una volta identificada esta persona, els agents van poder comprovar com la dona de la víctima havia descobert una suposada infidelitat del seu marit i havia demanat ajuda a un amic perquè amenaçara al seu home amb difondre les fotos per a que deixara seua aventura.

 

Van demanar l’ajuda d’una tercera persona

Com que l’home coneixia a l’amic, ell i la dona van recórrer a una tercera persona, que era el que parlava per telèfon amb la víctima, segons la Policia. Tot això es va produir presumptament seguint les instruccions de la dona del denunciant, que els facilitava la informació necessària per a poder dur a terme el xantatge.

 

Una volta identificats els presumptes autors, els policies van detindre a estes tres persones, que van ser sentides en declaració en les dependències del Grup de Delictes Tecnologies de la Comissaria Provincial d’Alacant. Els arrestats han sigut posats en llibertat amb càrrecs per un presumpte delicte d’amenaces i estan a l’espera que siguen citats per l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.