10.3 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Una dona detinguda per fer xantatge al seu home amb difondre fotos sexuals d’ell en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a tres persones per amenaçar a un home amb difondre fotos de caràcter sexual si este no els pagava diferents quantitats de diners per a no fer-ho. Entre els arrestats està la dona de la víctima, que havia descobert una suposada infidelitat de la seua parella i, perquè esta cessara, va demanar ajuda a un amic i a un tercer.

 

Els agents, amb les investigacions, han descobert que era un cas de xantatge a canvi de no difondre unes fotos de contingut sexual. La víctima havia presentat una denúncia en la que manifestava que estava rebent telefonades des d’un número ocult en què li demanaven quantitats de diners, entre 500 i 2.000 euros, a canvi de no difondre fotos seues que havia enviat a una xica amb qui mantenia una amistat telefònica.

 

Els investigadors es van centrar en eixes telefonades i van conseguir identificar el número de telèfon des d’on s’estaven fent, que pertanyia a un xic conegut de la víctima i de la seua dona. Una volta identificada esta persona, els agents van poder comprovar com la dona de la víctima havia descobert una suposada infidelitat del seu marit i havia demanat ajuda a un amic perquè amenaçara al seu home amb difondre les fotos per a que deixara seua aventura.

 

Van demanar l’ajuda d’una tercera persona

Com que l’home coneixia a l’amic, ell i la dona van recórrer a una tercera persona, que era el que parlava per telèfon amb la víctima, segons la Policia. Tot això es va produir presumptament seguint les instruccions de la dona del denunciant, que els facilitava la informació necessària per a poder dur a terme el xantatge.

 

Una volta identificats els presumptes autors, els policies van detindre a estes tres persones, que van ser sentides en declaració en les dependències del Grup de Delictes Tecnologies de la Comissaria Provincial d’Alacant. Els arrestats han sigut posats en llibertat amb càrrecs per un presumpte delicte d’amenaces i estan a l’espera que siguen citats per l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.