Una dona detinguda per fer xantatge al seu home amb difondre fotos sexuals d’ell en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a tres persones per amenaçar a un home amb difondre fotos de caràcter sexual si este no els pagava diferents quantitats de diners per a no fer-ho. Entre els arrestats està la dona de la víctima, que havia descobert una suposada infidelitat de la seua parella i, perquè esta cessara, va demanar ajuda a un amic i a un tercer.

 

Els agents, amb les investigacions, han descobert que era un cas de xantatge a canvi de no difondre unes fotos de contingut sexual. La víctima havia presentat una denúncia en la que manifestava que estava rebent telefonades des d’un número ocult en què li demanaven quantitats de diners, entre 500 i 2.000 euros, a canvi de no difondre fotos seues que havia enviat a una xica amb qui mantenia una amistat telefònica.

 

Els investigadors es van centrar en eixes telefonades i van conseguir identificar el número de telèfon des d’on s’estaven fent, que pertanyia a un xic conegut de la víctima i de la seua dona. Una volta identificada esta persona, els agents van poder comprovar com la dona de la víctima havia descobert una suposada infidelitat del seu marit i havia demanat ajuda a un amic perquè amenaçara al seu home amb difondre les fotos per a que deixara seua aventura.

 

Van demanar l’ajuda d’una tercera persona

Com que l’home coneixia a l’amic, ell i la dona van recórrer a una tercera persona, que era el que parlava per telèfon amb la víctima, segons la Policia. Tot això es va produir presumptament seguint les instruccions de la dona del denunciant, que els facilitava la informació necessària per a poder dur a terme el xantatge.

 

Una volta identificats els presumptes autors, els policies van detindre a estes tres persones, que van ser sentides en declaració en les dependències del Grup de Delictes Tecnologies de la Comissaria Provincial d’Alacant. Els arrestats han sigut posats en llibertat amb càrrecs per un presumpte delicte d’amenaces i estan a l’espera que siguen citats per l’autoritat judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.