Una dona detinguda per fer xantatge al seu home amb difondre fotos sexuals d’ell en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a tres persones per amenaçar a un home amb difondre fotos de caràcter sexual si este no els pagava diferents quantitats de diners per a no fer-ho. Entre els arrestats està la dona de la víctima, que havia descobert una suposada infidelitat de la seua parella i, perquè esta cessara, va demanar ajuda a un amic i a un tercer.

 

Els agents, amb les investigacions, han descobert que era un cas de xantatge a canvi de no difondre unes fotos de contingut sexual. La víctima havia presentat una denúncia en la que manifestava que estava rebent telefonades des d’un número ocult en què li demanaven quantitats de diners, entre 500 i 2.000 euros, a canvi de no difondre fotos seues que havia enviat a una xica amb qui mantenia una amistat telefònica.

 

Els investigadors es van centrar en eixes telefonades i van conseguir identificar el número de telèfon des d’on s’estaven fent, que pertanyia a un xic conegut de la víctima i de la seua dona. Una volta identificada esta persona, els agents van poder comprovar com la dona de la víctima havia descobert una suposada infidelitat del seu marit i havia demanat ajuda a un amic perquè amenaçara al seu home amb difondre les fotos per a que deixara seua aventura.

 

Van demanar l’ajuda d’una tercera persona

Com que l’home coneixia a l’amic, ell i la dona van recórrer a una tercera persona, que era el que parlava per telèfon amb la víctima, segons la Policia. Tot això es va produir presumptament seguint les instruccions de la dona del denunciant, que els facilitava la informació necessària per a poder dur a terme el xantatge.

 

Una volta identificats els presumptes autors, els policies van detindre a estes tres persones, que van ser sentides en declaració en les dependències del Grup de Delictes Tecnologies de la Comissaria Provincial d’Alacant. Els arrestats han sigut posats en llibertat amb càrrecs per un presumpte delicte d’amenaces i estan a l’espera que siguen citats per l’autoritat judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.