Una dona ferida en un accident de cotxe en Vila-real

Vila-real

Lloc dels fets en Vila-real | Maps

Una dona, de 35 anys, ha resultat ferida després de patir un accident este divendres a la nit en el municipi de Vila-real, en la comarca de Plana Baixa (Castelló). 

 

L’incident ha tingut lloc després de què la conductora perdera el control del vehicle i acabara xocant contra un fanal. En concret, l’incident ha tingut lloc en una de les principals vies del municipi, l’avinguda de França, que limita amb els afores de la localitat

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’accident s’ha donat al voltant de les 22.00 hores i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Suport Vital Bàsic, una altra unitat del Sevici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un Punt d’Atenció Continuada (PAC) per a atendre la dona, que presentava policontusions. Finalment, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, però es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

A causa del xoc, la dona va quedar atrapada dins del vehicle i per això actuà també una unitat del Parc de la Plana Baixa del Consorci Provincial de Bombers

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.