Una dona ferida en un accident de cotxe en Vila-real

Vila-real

Lloc dels fets en Vila-real | Maps

Una dona, de 35 anys, ha resultat ferida després de patir un accident este divendres a la nit en el municipi de Vila-real, en la comarca de Plana Baixa (Castelló). 

 

L’incident ha tingut lloc després de què la conductora perdera el control del vehicle i acabara xocant contra un fanal. En concret, l’incident ha tingut lloc en una de les principals vies del municipi, l’avinguda de França, que limita amb els afores de la localitat

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’accident s’ha donat al voltant de les 22.00 hores i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Suport Vital Bàsic, una altra unitat del Sevici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un Punt d’Atenció Continuada (PAC) per a atendre la dona, que presentava policontusions. Finalment, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, però es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

A causa del xoc, la dona va quedar atrapada dins del vehicle i per això actuà també una unitat del Parc de la Plana Baixa del Consorci Provincial de Bombers

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.