Una dona ferida en un accident de cotxe en Vila-real

Vila-real

Lloc dels fets en Vila-real | Maps

Una dona, de 35 anys, ha resultat ferida després de patir un accident este divendres a la nit en el municipi de Vila-real, en la comarca de Plana Baixa (Castelló). 

 

L’incident ha tingut lloc després de què la conductora perdera el control del vehicle i acabara xocant contra un fanal. En concret, l’incident ha tingut lloc en una de les principals vies del municipi, l’avinguda de França, que limita amb els afores de la localitat

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’accident s’ha donat al voltant de les 22.00 hores i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Suport Vital Bàsic, una altra unitat del Sevici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un Punt d’Atenció Continuada (PAC) per a atendre la dona, que presentava policontusions. Finalment, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, però es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

A causa del xoc, la dona va quedar atrapada dins del vehicle i per això actuà també una unitat del Parc de la Plana Baixa del Consorci Provincial de Bombers

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morales s’acomiada del Ciutat entre lagrimas i deixa en l’aire el seu futur en el Llevant

Jose Luis Morales vivio un emotiu comiat en el Ciutat de València després de la victòria davant el Mallorca, encara que ni el jugador ni el club han aclarit fins i tot el seu futur.

Els barons del PP abrigallen a Juanma Moreno i eviten pressionar-li sobre un pacte amb Vox

Els principals dirigents autonòmics del PP destaquen el resultat de Juanma Moreno a Andalusia i li mostren el seu suport sense fixar una postura comuna sobre fins a on ha de cedir davant Vox.

La vaga educativa a Castelló arranca la seua segona setmana amb ampli suport de famílies i professorat

Centenars de docents, alumnat i famílies es concentren davant la Direcció Territorial d'Educació de Castelló a l'inici de la segona setmana de vaga indefinida, que els sindicats qualifiquen d'històrica pel seu seguiment i suport social.

El PSPV defén que Diana Morant puga ser alhora candidata i ministra pel seu treball pels valencians

El PSPV sosté que és positiu que Diana Morant siga alhora candidata a la Generalitat i ministra, perquè considera que així reforça la defensa dels interessos de la Comunitat Valenciana enfront de les polítiques de Vox i del PP.

Extremadura i Comunitat Valenciana amplien la bretxa salarial dels seus docents enfront d’altres autonomies

Un informe d'UGT assenyala que Extremadura i Comunitat Valenciana són les regions on més s'eixampla la bretxa salarial dels docents, mentres que Astúries i Catalunya retallen distàncies i milloren les seues condicions retributives.

Xoc de xifres en la quarta vaga mèdica setmanal en la Comunitat Valenciana

La quarta vaga mèdica setmanal de l'any arranca en la Comunitat Valenciana amb un fort xoc de xifres: els convocants parlen de prop del 90% de seguiment, mentres Sanitat ho situa en el 7,96%. Les protestes s'estendran tota la setmana amb manifestacions i concentracions en les tres províncies.

La planta d’Almussafes acoblarà des de 2028 el nou Ford Bast

La fàbrica de Ford a Almussafes produirà a partir de 2028 el Bast, un SUV compacte i robust amb diferents opcions de propulsió, reforçant el pes industrial de la planta valenciana.

Awa Fam deixa el València Basket per a fer el salt a la WNBA sense haver sigut encara dominant

La pivot alacantina Awa Fam s'acomiada del València Basket i del bàsquet europeu per a iniciar la seua carrera en la WNBA i en la nova lliga privada Project B després de dos anys de creixement sense arribar encara a ser dominant.