10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Una dona ferida en un accident de cotxe en Vila-real

Vila-real

Lloc dels fets en Vila-real | Maps

Una dona, de 35 anys, ha resultat ferida després de patir un accident este divendres a la nit en el municipi de Vila-real, en la comarca de Plana Baixa (Castelló). 

 

L’incident ha tingut lloc després de què la conductora perdera el control del vehicle i acabara xocant contra un fanal. En concret, l’incident ha tingut lloc en una de les principals vies del municipi, l’avinguda de França, que limita amb els afores de la localitat

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’accident s’ha donat al voltant de les 22.00 hores i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Suport Vital Bàsic, una altra unitat del Sevici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un Punt d’Atenció Continuada (PAC) per a atendre la dona, que presentava policontusions. Finalment, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, però es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

A causa del xoc, la dona va quedar atrapada dins del vehicle i per això actuà també una unitat del Parc de la Plana Baixa del Consorci Provincial de Bombers

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.