Una dona ferida en un accident de cotxe en Vila-real

Vila-real

Lloc dels fets en Vila-real | Maps

Una dona, de 35 anys, ha resultat ferida després de patir un accident este divendres a la nit en el municipi de Vila-real, en la comarca de Plana Baixa (Castelló). 

 

L’incident ha tingut lloc després de què la conductora perdera el control del vehicle i acabara xocant contra un fanal. En concret, l’incident ha tingut lloc en una de les principals vies del municipi, l’avinguda de França, que limita amb els afores de la localitat

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’accident s’ha donat al voltant de les 22.00 hores i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Suport Vital Bàsic, una altra unitat del Sevici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un Punt d’Atenció Continuada (PAC) per a atendre la dona, que presentava policontusions. Finalment, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, però es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

A causa del xoc, la dona va quedar atrapada dins del vehicle i per això actuà també una unitat del Parc de la Plana Baixa del Consorci Provincial de Bombers

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.