Anuncios

Menors destrossen un mur històric en la Vall d’Uixó

Un grup de menors d'edat destrossen a patades un mur històric en la Vall d'Uixó, Plana Baixa (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Un grup de menors d’edat, d’entre 14 i 15 anys, ha destrossat a patades un mur històric de pedra en sec que forma part del conjunt arquitectònic de la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). La Policia Local ha conseguit identificar als xiquets gràcies a l’avís d’un veí del municipi.

 

Anuncios

Els fets han passat este dimecres 12 de febrer, cap a les 16.20 hores de la vesprada. Un veí que caminava per la zona de la Muntanyeta de la Corona, a on està este mur, va avisar a la policia. A demés de trencar el mur, els xiquets també estaven tirant pedres contra la plaça de bous portàtil ubicada en eixa zona, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Davant esta alerta, agents de la policia es van mobilitzar fins a la zona dels fets i van poder identificar als menors d’edats, que en total eren set xiquets i una xiqueta. La policia va pillar en directe a dos menors trencant el mur, qui ja tenien antecedents per vandalisme, mentre els altres del grup estaven vigilant. Els pares dels xiquets, al ser menors d’edat, seran els encarregats d’assumir les conseqüències.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios