Menors destrossen un mur històric en la Vall d’Uixó

Un grup de menors d'edat destrossen a patades un mur històric en la Vall d'Uixó, Plana Baixa (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Un grup de menors d’edat, d’entre 14 i 15 anys, ha destrossat a patades un mur històric de pedra en sec que forma part del conjunt arquitectònic de la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). La Policia Local ha conseguit identificar als xiquets gràcies a l’avís d’un veí del municipi.

 

Els fets han passat este dimecres 12 de febrer, cap a les 16.20 hores de la vesprada. Un veí que caminava per la zona de la Muntanyeta de la Corona, a on està este mur, va avisar a la policia. A demés de trencar el mur, els xiquets també estaven tirant pedres contra la plaça de bous portàtil ubicada en eixa zona, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Davant esta alerta, agents de la policia es van mobilitzar fins a la zona dels fets i van poder identificar als menors d’edats, que en total eren set xiquets i una xiqueta. La policia va pillar en directe a dos menors trencant el mur, qui ja tenien antecedents per vandalisme, mentre els altres del grup estaven vigilant. Els pares dels xiquets, al ser menors d’edat, seran els encarregats d’assumir les conseqüències.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.