Menors destrossen un mur històric en la Vall d’Uixó

Un grup de menors d'edat destrossen a patades un mur històric en la Vall d'Uixó, Plana Baixa (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Un grup de menors d’edat, d’entre 14 i 15 anys, ha destrossat a patades un mur històric de pedra en sec que forma part del conjunt arquitectònic de la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). La Policia Local ha conseguit identificar als xiquets gràcies a l’avís d’un veí del municipi.

 

Els fets han passat este dimecres 12 de febrer, cap a les 16.20 hores de la vesprada. Un veí que caminava per la zona de la Muntanyeta de la Corona, a on està este mur, va avisar a la policia. A demés de trencar el mur, els xiquets també estaven tirant pedres contra la plaça de bous portàtil ubicada en eixa zona, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Davant esta alerta, agents de la policia es van mobilitzar fins a la zona dels fets i van poder identificar als menors d’edats, que en total eren set xiquets i una xiqueta. La policia va pillar en directe a dos menors trencant el mur, qui ja tenien antecedents per vandalisme, mentre els altres del grup estaven vigilant. Els pares dels xiquets, al ser menors d’edat, seran els encarregats d’assumir les conseqüències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.