Menors destrossen un mur històric en la Vall d’Uixó

Un grup de menors d'edat destrossen a patades un mur històric en la Vall d'Uixó, Plana Baixa (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Un grup de menors d’edat, d’entre 14 i 15 anys, ha destrossat a patades un mur històric de pedra en sec que forma part del conjunt arquitectònic de la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). La Policia Local ha conseguit identificar als xiquets gràcies a l’avís d’un veí del municipi.

 

Els fets han passat este dimecres 12 de febrer, cap a les 16.20 hores de la vesprada. Un veí que caminava per la zona de la Muntanyeta de la Corona, a on està este mur, va avisar a la policia. A demés de trencar el mur, els xiquets també estaven tirant pedres contra la plaça de bous portàtil ubicada en eixa zona, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Davant esta alerta, agents de la policia es van mobilitzar fins a la zona dels fets i van poder identificar als menors d’edats, que en total eren set xiquets i una xiqueta. La policia va pillar en directe a dos menors trencant el mur, qui ja tenien antecedents per vandalisme, mentre els altres del grup estaven vigilant. Els pares dels xiquets, al ser menors d’edat, seran els encarregats d’assumir les conseqüències.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.