Menors destrossen un mur històric en la Vall d’Uixó

Un grup de menors d'edat destrossen a patades un mur històric en la Vall d'Uixó, Plana Baixa (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Un grup de menors d’edat, d’entre 14 i 15 anys, ha destrossat a patades un mur històric de pedra en sec que forma part del conjunt arquitectònic de la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). La Policia Local ha conseguit identificar als xiquets gràcies a l’avís d’un veí del municipi.

 

Els fets han passat este dimecres 12 de febrer, cap a les 16.20 hores de la vesprada. Un veí que caminava per la zona de la Muntanyeta de la Corona, a on està este mur, va avisar a la policia. A demés de trencar el mur, els xiquets també estaven tirant pedres contra la plaça de bous portàtil ubicada en eixa zona, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Davant esta alerta, agents de la policia es van mobilitzar fins a la zona dels fets i van poder identificar als menors d’edats, que en total eren set xiquets i una xiqueta. La policia va pillar en directe a dos menors trencant el mur, qui ja tenien antecedents per vandalisme, mentre els altres del grup estaven vigilant. Els pares dels xiquets, al ser menors d’edat, seran els encarregats d’assumir les conseqüències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.