Una dona ferida després de caure’s el sòl de la seua casa en Concentaina

Forat Casa Concentaina

A les 20:02 hores de la vesprada d’este diumenge, el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant rebien un avís per l’ensulsiada del sòl d’una casa en Concentaina.

Els fets van ocórrer al carrer Dolors de la Verge, a Cocentaina on es va produir l’ensulsiada de part del sòl d’una casa molt antiga amb la propietària dins. Fruit del moviment de la casa amb l’ensulsiada de part del sòl la propietària va patir una caiguda en el seu domicili i va haver de ser atesa, també necessite ajuda psicològica per estat alterat de nervis.

L’ensulsiada que té la casa en el sòl ha deixat un forat d‘1 metre de llarg quedant a l’aire i veient-se a través del sòl la part del pis de baix que pertany al mateix habitatge. Aquest fet s’ha produït, possiblement, pel mal estat de les bigues en tota la casa.

En l’ensulsiada es va veure afectada la biga de formigó de la zona afectada. Els bombers van procedir a tapar el forat i apuntalar l’habitatge per a evitar més ensulsiades. A més, ja s’han avisat als serveis municipals perquè realitzen valoració de l’edifici.
 

Últimes notícies

Continuen buscant a un banyista desaparegut a la platja del Campello (Alacant)

Un ampli dispositiu de Salvament Marítim, Guàrdia Civil, Bombers i Creu Roja busca a un banyista desaparegut a la platja Carrer de la Mar del Campello després de deixar les seues pertinences en l'arena i no tornar de l'aigua.

Deu noms que revolucionen LaLiga 2025-26

Deu futbolistes es consoliden com a grans revelacions de LaLiga 2025-26, claus en la millora dels seus equips i en el gir competitiu del campionat.

Els sindicats docents entreguen a Educació un nou document i tornen a la taula de negociació a les 16 hores

Els sindicats STEPV, UGT i CCOO han presentat a la Conselleria de Educacion un nou document amb propostes en ple undecimo dia de vaga indefinida i estan citats a una nova reunion a les 16 hores.

Les nits d’hotel pugen un 2,7% fins a abril per l’estirada de la Setmana Santa

Les pernoctacions en hotels van créixer un 2,7% entre gener i abril, amb un fort impuls dels viatgers estrangers i de l'efecte calendari de la Setmana Santa. Els preus i la rendibilitat hotelera també van avançar amb força.

Estiu de rècord en ocupació: hostaleria i distribució oferixen milers de vacants qualificades

Hostaleria, supermercats i la indústria alimentària reforcen plantilles este estiu amb més de mig milió de contractes i noves escoles, beques i cursos per a captar personal qualificat.

‘La soledad del pecado’ i el robo de xiquets

Leo Giménez és lingüista y en el seu article d'esta setmana para la sobre la novel·la 'La soledad del pecado', que té com idea principal éuna Espanya marcada per la repressió moral, religiosa i política, on moltes dones embarassades fora del matrimoni eren castigades socialment i, en molts casos, separades dels seus fills

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.