Una dona ferida en incendiar-se sa casa en Burjassot

INCENDI

Tres dotacions de bombers s’han mobilitzat fins al lloc dels fets | Freepik

Una dona ha hagut de ser traslladada a l’hospital per inhalació de fum després d’incendiar-se una casa en la localitat valenciana de Burjassot, en l’Horta Nord, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

El foc s’ha produït cap a les 15.45 hores d’este diumenge en una casa de la localitat, en el carrer de les Balmes i, fins al lloc, s’ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Com a conseqüència de l’incendi, l’equip mèdic ha traslladat a una dona de 37 anys a l’Hospital Arnau de Vilanova per inhalació de fum, segons les mateixes fonts.

 

Fins a quatre dotacions de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i un oficial de guàrdia s’han desplaçat fins al lloc dels fets per a extingir l’incendi, que ha afectat al saló, d’uns 20 m² de la planta baixa afectada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.