5 ferits en un incendi d’un pis d’Alfafar

Incendi en una vivenda d'Alfafar

Les flames han cremat per complet la vivenda | Bombers València

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 5.33 hores, en la localitat d’Alfafar, en la comarca de l’Horta de València, s’ha produït un incendi en un pis d’un edifici situat en l’avinguda de Torrent, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Incendi en una vivenda d'Alfafar

Els bombers han pogut controlar l’incendi ràpidament | Bombers València

 

Les flames han afectat una planta baixa d’una finca de 5 altures i han hagut de ser evacuades 5 vivendes. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc s’han desplaçat dos ambulàncies del Suport Vital Bàsic (SVB), que han traslladat a cinc persones a l’Hospital La Fe i a l’Hospital Doctor Peset per inhalació de fum. Dotacions del parc de bombers de Torrent, Catarroja, Gandia i un oficial de guàrdia han hagut d’actuar i han donat per controlat l’incendi a les 5.55 hores, extingit per complet a les 6.30h. 

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.