Una dona incendia sa casa en València després de conéixer que anava a ser desallotjada

 

Una dona de 53 anys es troba hospitalitzada des del passat 27 de setembre després d’acabar ferida en un incendi que presumptament ella mateixa va provocar en la seua casa de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons explica el diari ‘Información’, la dona havia amenaçat en pegar foc la casa després que li comunicaren en el mes de maig que havia d’abandonar el domicili a on residia. 

 

Tal com pareix, la immobiliària que gestiona la propietat li havia fet un seriós advertiment a la dona abans d’iniciar els tràmits per a procedir al seu desallotjament.

 

La dona va posar en risc la vida dels seus veïns

Els investigadors de la Guàrdia Civil sospiten que este fet hauria motivat que la dona decidirà incendiar la casa, posant en risc tant la seua vida com la de la resta de veïns de l’edifici.

 

Les autoritats han descobert tres focus diferents en el lloc dels fets. Açò descarta que la causa de l’incendi fora un accident. Dies abans de l’incendi, la dona havia amenaçat de cremar la casa. La presumpta piròmana va resultar intoxicada pel fum i va haver de ser evacuada en ambulància a l’Hospital La Fe de València. 

 

Ara com ara, la dona seguix ingressada en el centre hospitalari i podria ser imputada en els pròxims dies per uns quants delictes, entre ells el de l‘incendi amb risc per a les persones. 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.