Una dona incendia sa casa en València després de conéixer que anava a ser desallotjada

 

Una dona de 53 anys es troba hospitalitzada des del passat 27 de setembre després d’acabar ferida en un incendi que presumptament ella mateixa va provocar en la seua casa de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons explica el diari ‘Información’, la dona havia amenaçat en pegar foc la casa després que li comunicaren en el mes de maig que havia d’abandonar el domicili a on residia. 

 

Tal com pareix, la immobiliària que gestiona la propietat li havia fet un seriós advertiment a la dona abans d’iniciar els tràmits per a procedir al seu desallotjament.

 

La dona va posar en risc la vida dels seus veïns

Els investigadors de la Guàrdia Civil sospiten que este fet hauria motivat que la dona decidirà incendiar la casa, posant en risc tant la seua vida com la de la resta de veïns de l’edifici.

 

Les autoritats han descobert tres focus diferents en el lloc dels fets. Açò descarta que la causa de l’incendi fora un accident. Dies abans de l’incendi, la dona havia amenaçat de cremar la casa. La presumpta piròmana va resultar intoxicada pel fum i va haver de ser evacuada en ambulància a l’Hospital La Fe de València. 

 

Ara com ara, la dona seguix ingressada en el centre hospitalari i podria ser imputada en els pròxims dies per uns quants delictes, entre ells el de l‘incendi amb risc per a les persones. 

 

 

 

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.