Una dona incendia sa casa en València després de conéixer que anava a ser desallotjada

 

Una dona de 53 anys es troba hospitalitzada des del passat 27 de setembre després d’acabar ferida en un incendi que presumptament ella mateixa va provocar en la seua casa de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons explica el diari ‘Información’, la dona havia amenaçat en pegar foc la casa després que li comunicaren en el mes de maig que havia d’abandonar el domicili a on residia. 

 

Tal com pareix, la immobiliària que gestiona la propietat li havia fet un seriós advertiment a la dona abans d’iniciar els tràmits per a procedir al seu desallotjament.

 

La dona va posar en risc la vida dels seus veïns

Els investigadors de la Guàrdia Civil sospiten que este fet hauria motivat que la dona decidirà incendiar la casa, posant en risc tant la seua vida com la de la resta de veïns de l’edifici.

 

Les autoritats han descobert tres focus diferents en el lloc dels fets. Açò descarta que la causa de l’incendi fora un accident. Dies abans de l’incendi, la dona havia amenaçat de cremar la casa. La presumpta piròmana va resultar intoxicada pel fum i va haver de ser evacuada en ambulància a l’Hospital La Fe de València. 

 

Ara com ara, la dona seguix ingressada en el centre hospitalari i podria ser imputada en els pròxims dies per uns quants delictes, entre ells el de l‘incendi amb risc per a les persones. 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.