Una dona incendia sa casa en València després de conéixer que anava a ser desallotjada

 

Una dona de 53 anys es troba hospitalitzada des del passat 27 de setembre després d’acabar ferida en un incendi que presumptament ella mateixa va provocar en la seua casa de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons explica el diari ‘Información’, la dona havia amenaçat en pegar foc la casa després que li comunicaren en el mes de maig que havia d’abandonar el domicili a on residia. 

 

Tal com pareix, la immobiliària que gestiona la propietat li havia fet un seriós advertiment a la dona abans d’iniciar els tràmits per a procedir al seu desallotjament.

 

La dona va posar en risc la vida dels seus veïns

Els investigadors de la Guàrdia Civil sospiten que este fet hauria motivat que la dona decidirà incendiar la casa, posant en risc tant la seua vida com la de la resta de veïns de l’edifici.

 

Les autoritats han descobert tres focus diferents en el lloc dels fets. Açò descarta que la causa de l’incendi fora un accident. Dies abans de l’incendi, la dona havia amenaçat de cremar la casa. La presumpta piròmana va resultar intoxicada pel fum i va haver de ser evacuada en ambulància a l’Hospital La Fe de València. 

 

Ara com ara, la dona seguix ingressada en el centre hospitalari i podria ser imputada en els pròxims dies per uns quants delictes, entre ells el de l‘incendi amb risc per a les persones. 

 

 

 

Últimes notícies

Muñoz acusa Pérez Llorca de pensar només en ser candidat del PP en 2027

El síndic del PSPV en Les Corts, Jose Muñoz, acusa el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, de desatendre educació i sanitat pública i de tindre com a única prioritat repetir com a candidat del PP en 2027.

L’Ajuntament de València defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per complir la normativa acústica

L’Ajuntament de València justifica la cancel·lació del Festival de Les Arts després de detectar un excés de 20 decibels i recorda que els promotors coneixien la normativa. El regidor Juan Giner critica també la gestió de l’anterior govern municipal en matèria de contaminació acústica.

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.