Una dona incendia sa casa en València després de conéixer que anava a ser desallotjada

 

Una dona de 53 anys es troba hospitalitzada des del passat 27 de setembre després d’acabar ferida en un incendi que presumptament ella mateixa va provocar en la seua casa de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons explica el diari ‘Información’, la dona havia amenaçat en pegar foc la casa després que li comunicaren en el mes de maig que havia d’abandonar el domicili a on residia. 

 

Tal com pareix, la immobiliària que gestiona la propietat li havia fet un seriós advertiment a la dona abans d’iniciar els tràmits per a procedir al seu desallotjament.

 

La dona va posar en risc la vida dels seus veïns

Els investigadors de la Guàrdia Civil sospiten que este fet hauria motivat que la dona decidirà incendiar la casa, posant en risc tant la seua vida com la de la resta de veïns de l’edifici.

 

Les autoritats han descobert tres focus diferents en el lloc dels fets. Açò descarta que la causa de l’incendi fora un accident. Dies abans de l’incendi, la dona havia amenaçat de cremar la casa. La presumpta piròmana va resultar intoxicada pel fum i va haver de ser evacuada en ambulància a l’Hospital La Fe de València. 

 

Ara com ara, la dona seguix ingressada en el centre hospitalari i podria ser imputada en els pròxims dies per uns quants delictes, entre ells el de l‘incendi amb risc per a les persones. 

 

 

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.