Una dona intenta apunyalar a un home per diners en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a una dona de 39 anys per, presumptament, intentar apunyalar a un home amb el que havia mantingut una discussió per motius econòmics i saltar a la casa d’un veí per a evitar ser arrestada. En la comissaria també ha insultat i escopit als agents.

 

Cap a les 11.45 hores d’este dimecres, el 091 ha rebut l’avís de l’intent d’apunyalament en una casa del districte de Proveïments, informa Prefectura en un comunicat. L’home, atordit i amb la samarreta trencada, ha manifestat als agents que havia sigut apunyalat per una dona, que davant de la presència policial es va clavar en una de les cases veïnes. La discussió entre els dos ha començat perquè ella li va reclamar diners que ell desconeixia que li devia.

 

Durant la baralla, la sospitosa ha espentat a l’home, qui se n’ha anat de la casa, moment que l’agressora ha aprofitat per a agafar un ganivet i intentar pillar-lo en el portal per a tractar d’apunyalar-li, encara que no ho ha conseguit. La sospitosa s’ha negat a obrir la porta del domicili, a on s’havia colat, pel que els policies han entrat per una cornisa contigua quan l’han vist saltant al pati del veí de baix.

 

Finalment ha sigut detinguda com a presumpta autora dels delictes d’homicidi en grau de temptativa, violació de domicili i resistència i desobediència. La víctima, de 32 anys, presentava ferides en la zona central del pit. Ja en dependències policials, esta dona ha insultat i escopit als efectius. Compta amb antecedents i ja ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.