Una dona intenta apunyalar a un home per diners en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a una dona de 39 anys per, presumptament, intentar apunyalar a un home amb el que havia mantingut una discussió per motius econòmics i saltar a la casa d’un veí per a evitar ser arrestada. En la comissaria també ha insultat i escopit als agents.

 

Cap a les 11.45 hores d’este dimecres, el 091 ha rebut l’avís de l’intent d’apunyalament en una casa del districte de Proveïments, informa Prefectura en un comunicat. L’home, atordit i amb la samarreta trencada, ha manifestat als agents que havia sigut apunyalat per una dona, que davant de la presència policial es va clavar en una de les cases veïnes. La discussió entre els dos ha començat perquè ella li va reclamar diners que ell desconeixia que li devia.

 

Durant la baralla, la sospitosa ha espentat a l’home, qui se n’ha anat de la casa, moment que l’agressora ha aprofitat per a agafar un ganivet i intentar pillar-lo en el portal per a tractar d’apunyalar-li, encara que no ho ha conseguit. La sospitosa s’ha negat a obrir la porta del domicili, a on s’havia colat, pel que els policies han entrat per una cornisa contigua quan l’han vist saltant al pati del veí de baix.

 

Finalment ha sigut detinguda com a presumpta autora dels delictes d’homicidi en grau de temptativa, violació de domicili i resistència i desobediència. La víctima, de 32 anys, presentava ferides en la zona central del pit. Ja en dependències policials, esta dona ha insultat i escopit als efectius. Compta amb antecedents i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.