Una dona intenta apunyalar a un home per diners en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a una dona de 39 anys per, presumptament, intentar apunyalar a un home amb el que havia mantingut una discussió per motius econòmics i saltar a la casa d’un veí per a evitar ser arrestada. En la comissaria també ha insultat i escopit als agents.

 

Cap a les 11.45 hores d’este dimecres, el 091 ha rebut l’avís de l’intent d’apunyalament en una casa del districte de Proveïments, informa Prefectura en un comunicat. L’home, atordit i amb la samarreta trencada, ha manifestat als agents que havia sigut apunyalat per una dona, que davant de la presència policial es va clavar en una de les cases veïnes. La discussió entre els dos ha començat perquè ella li va reclamar diners que ell desconeixia que li devia.

 

Durant la baralla, la sospitosa ha espentat a l’home, qui se n’ha anat de la casa, moment que l’agressora ha aprofitat per a agafar un ganivet i intentar pillar-lo en el portal per a tractar d’apunyalar-li, encara que no ho ha conseguit. La sospitosa s’ha negat a obrir la porta del domicili, a on s’havia colat, pel que els policies han entrat per una cornisa contigua quan l’han vist saltant al pati del veí de baix.

 

Finalment ha sigut detinguda com a presumpta autora dels delictes d’homicidi en grau de temptativa, violació de domicili i resistència i desobediència. La víctima, de 32 anys, presentava ferides en la zona central del pit. Ja en dependències policials, esta dona ha insultat i escopit als efectius. Compta amb antecedents i ja ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.