Una dona intenta apunyalar a un home per diners en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a una dona de 39 anys per, presumptament, intentar apunyalar a un home amb el que havia mantingut una discussió per motius econòmics i saltar a la casa d’un veí per a evitar ser arrestada. En la comissaria també ha insultat i escopit als agents.

 

Cap a les 11.45 hores d’este dimecres, el 091 ha rebut l’avís de l’intent d’apunyalament en una casa del districte de Proveïments, informa Prefectura en un comunicat. L’home, atordit i amb la samarreta trencada, ha manifestat als agents que havia sigut apunyalat per una dona, que davant de la presència policial es va clavar en una de les cases veïnes. La discussió entre els dos ha començat perquè ella li va reclamar diners que ell desconeixia que li devia.

 

Durant la baralla, la sospitosa ha espentat a l’home, qui se n’ha anat de la casa, moment que l’agressora ha aprofitat per a agafar un ganivet i intentar pillar-lo en el portal per a tractar d’apunyalar-li, encara que no ho ha conseguit. La sospitosa s’ha negat a obrir la porta del domicili, a on s’havia colat, pel que els policies han entrat per una cornisa contigua quan l’han vist saltant al pati del veí de baix.

 

Finalment ha sigut detinguda com a presumpta autora dels delictes d’homicidi en grau de temptativa, violació de domicili i resistència i desobediència. La víctima, de 32 anys, presentava ferides en la zona central del pit. Ja en dependències policials, esta dona ha insultat i escopit als efectius. Compta amb antecedents i ja ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.