Una dona intenta apunyalar a un home per diners en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a una dona de 39 anys per, presumptament, intentar apunyalar a un home amb el que havia mantingut una discussió per motius econòmics i saltar a la casa d’un veí per a evitar ser arrestada. En la comissaria també ha insultat i escopit als agents.

 

Cap a les 11.45 hores d’este dimecres, el 091 ha rebut l’avís de l’intent d’apunyalament en una casa del districte de Proveïments, informa Prefectura en un comunicat. L’home, atordit i amb la samarreta trencada, ha manifestat als agents que havia sigut apunyalat per una dona, que davant de la presència policial es va clavar en una de les cases veïnes. La discussió entre els dos ha començat perquè ella li va reclamar diners que ell desconeixia que li devia.

 

Durant la baralla, la sospitosa ha espentat a l’home, qui se n’ha anat de la casa, moment que l’agressora ha aprofitat per a agafar un ganivet i intentar pillar-lo en el portal per a tractar d’apunyalar-li, encara que no ho ha conseguit. La sospitosa s’ha negat a obrir la porta del domicili, a on s’havia colat, pel que els policies han entrat per una cornisa contigua quan l’han vist saltant al pati del veí de baix.

 

Finalment ha sigut detinguda com a presumpta autora dels delictes d’homicidi en grau de temptativa, violació de domicili i resistència i desobediència. La víctima, de 32 anys, presentava ferides en la zona central del pit. Ja en dependències policials, esta dona ha insultat i escopit als efectius. Compta amb antecedents i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.