12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Una dona lliura a la Policia Local una cartera amb 1.000 euros trobada a Cullera

 

Una dona ha lliurat a la Policia Local de Cullera una billetera que va trobar en la matinada del diumenge en el passeig marítim, amb 1.000 euros en el seu interior. La cartera portava documentació i els agents van poder localitzar a la seia propietària, que s’allotjava en un hotel de la localitat.

 

Si la setmana passada una veïna anònima d’Albalat de la Ribera va trobar una cartera perduda amb 763 euros i la va lliurar la Policia Local, esta vegada ha estat una turista de la Comunitat de Madrid, Patricia Crespo, la que ha fet el mateix amb una billetera que contenia 1.000 euros.

   

Els fets van succeir a la 1 de la matinada d’este passat diumenge quan una veïna de Las Rozas, a la Comunitat de Madrid, va trobar el moneder en el passeig marítim de Cullera. Esta vegada sí contenia documentació i, a més, dos claus magnètiques d’accés a l’habitació d’un conegut hotel de quatre estrelles de Cullera.

  

Res més trobar-la, la turista va donar avís a la Policia Local i agents del cos es van personar immediatament i van comprovar el contingut de la cartera, que incloïa documentació personal, targetes bancàries i 20 bitllets de 50 euros.

  

Després d’agrair els policies la bona acció de la turista, els agents es van personar en l’establiment hoteler, on van localitzar a la propietària de la cartera, Martha Luz Penko, van comprovar la seua identitat i li van fer lliurament de la cartera. La propietària també va resultar ser turista de Madrid.

 

Un altre moneder recuperat

 

Esta no és l’única cartera trobada este cap de setmana. El diumenge per la vesprada la Policia Local de Cullera, després de realitzar les pertinents gestions amb els seus homòlegs de Madrid, va poder fer el lliurament d’una altra cartera perduda amb documentació personal i 80 euros al seu propietari, resident vacacional a Cullera i que va ser lliurada a la Policia de Cullera pel servei de Correus després que algun desconegut la trobara.

 

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.