9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Una dona lliura a la Policia Local una cartera amb 1.000 euros trobada a Cullera

 

Una dona ha lliurat a la Policia Local de Cullera una billetera que va trobar en la matinada del diumenge en el passeig marítim, amb 1.000 euros en el seu interior. La cartera portava documentació i els agents van poder localitzar a la seia propietària, que s’allotjava en un hotel de la localitat.

 

Si la setmana passada una veïna anònima d’Albalat de la Ribera va trobar una cartera perduda amb 763 euros i la va lliurar la Policia Local, esta vegada ha estat una turista de la Comunitat de Madrid, Patricia Crespo, la que ha fet el mateix amb una billetera que contenia 1.000 euros.

   

Els fets van succeir a la 1 de la matinada d’este passat diumenge quan una veïna de Las Rozas, a la Comunitat de Madrid, va trobar el moneder en el passeig marítim de Cullera. Esta vegada sí contenia documentació i, a més, dos claus magnètiques d’accés a l’habitació d’un conegut hotel de quatre estrelles de Cullera.

  

Res més trobar-la, la turista va donar avís a la Policia Local i agents del cos es van personar immediatament i van comprovar el contingut de la cartera, que incloïa documentació personal, targetes bancàries i 20 bitllets de 50 euros.

  

Després d’agrair els policies la bona acció de la turista, els agents es van personar en l’establiment hoteler, on van localitzar a la propietària de la cartera, Martha Luz Penko, van comprovar la seua identitat i li van fer lliurament de la cartera. La propietària també va resultar ser turista de Madrid.

 

Un altre moneder recuperat

 

Esta no és l’única cartera trobada este cap de setmana. El diumenge per la vesprada la Policia Local de Cullera, després de realitzar les pertinents gestions amb els seus homòlegs de Madrid, va poder fer el lliurament d’una altra cartera perduda amb documentació personal i 80 euros al seu propietari, resident vacacional a Cullera i que va ser lliurada a la Policia de Cullera pel servei de Correus després que algun desconegut la trobara.

 

Últimes notícies

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.

José Andrés visita el Mercat Central de València i recolza als mercats municipals

El xef va recórrer el Mercat Central de València, va desdejunar en Central Bar i va comprar en més de quinze posats producte local i utensilis. Va reforçar el seu defensa dels mercats i va alertar del risc de perdre la seua essència davant el turisme.

Dos detinguts per intentar una estafa immobiliària de 400.000 euros a una anciana a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i a un home per intentar estafar 400.000 euros a una dona de 77 anys. La víctima ja havia perdut joies i 29.300 euros mitjançant retirades en efectiu.

Antònia Folguera: l’art digital a penes ha mostrat les seues possibilitats

Antònia Folguera ha comissariat la posada de llarg de Vortex, un espai immersiu de Bellver Blue Tech Zone, i sosté que l'art digital a penes ha mostrat el seu potencial. L'obra 'The Rhythm of the Ocean', de Desilence amb música de Suzanne Ciani, connecta amb la investigació marina del centre.

La Comunitat Valenciana espera que el primer premi de la Loteria de Nadal no l’esquive una altra vegada

La Comunitat Valenciana confia que la Grossa torne a la regió després d'un 2024 discret. Vendes i consignació creixen en 2025 i les matemàtiques recorden el pes de l'atzar.

La tardor s’acomiada amb núvols i possibles pluges a Alacant i lleus canvis tèrmics

El comiat de la tardor arriba amb cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana i ruixats puntuals en el litoral d'Alacant que tendiran a remetre al final del dia. Les temperatures només variaran lleugerament i el vent anirà girant a component oest amb algun repunt d'intensitat.

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.