Una dona lliura a la Policia Local una cartera amb 1.000 euros trobada a Cullera

 

Una dona ha lliurat a la Policia Local de Cullera una billetera que va trobar en la matinada del diumenge en el passeig marítim, amb 1.000 euros en el seu interior. La cartera portava documentació i els agents van poder localitzar a la seia propietària, que s’allotjava en un hotel de la localitat.

 

Si la setmana passada una veïna anònima d’Albalat de la Ribera va trobar una cartera perduda amb 763 euros i la va lliurar la Policia Local, esta vegada ha estat una turista de la Comunitat de Madrid, Patricia Crespo, la que ha fet el mateix amb una billetera que contenia 1.000 euros.

   

Els fets van succeir a la 1 de la matinada d’este passat diumenge quan una veïna de Las Rozas, a la Comunitat de Madrid, va trobar el moneder en el passeig marítim de Cullera. Esta vegada sí contenia documentació i, a més, dos claus magnètiques d’accés a l’habitació d’un conegut hotel de quatre estrelles de Cullera.

  

Res més trobar-la, la turista va donar avís a la Policia Local i agents del cos es van personar immediatament i van comprovar el contingut de la cartera, que incloïa documentació personal, targetes bancàries i 20 bitllets de 50 euros.

  

Després d’agrair els policies la bona acció de la turista, els agents es van personar en l’establiment hoteler, on van localitzar a la propietària de la cartera, Martha Luz Penko, van comprovar la seua identitat i li van fer lliurament de la cartera. La propietària també va resultar ser turista de Madrid.

 

Un altre moneder recuperat

 

Esta no és l’única cartera trobada este cap de setmana. El diumenge per la vesprada la Policia Local de Cullera, després de realitzar les pertinents gestions amb els seus homòlegs de Madrid, va poder fer el lliurament d’una altra cartera perduda amb documentació personal i 80 euros al seu propietari, resident vacacional a Cullera i que va ser lliurada a la Policia de Cullera pel servei de Correus després que algun desconegut la trobara.

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.