9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Una dona lliura a la Policia Local una cartera amb 1.000 euros trobada a Cullera

 

Una dona ha lliurat a la Policia Local de Cullera una billetera que va trobar en la matinada del diumenge en el passeig marítim, amb 1.000 euros en el seu interior. La cartera portava documentació i els agents van poder localitzar a la seia propietària, que s’allotjava en un hotel de la localitat.

 

Si la setmana passada una veïna anònima d’Albalat de la Ribera va trobar una cartera perduda amb 763 euros i la va lliurar la Policia Local, esta vegada ha estat una turista de la Comunitat de Madrid, Patricia Crespo, la que ha fet el mateix amb una billetera que contenia 1.000 euros.

   

Els fets van succeir a la 1 de la matinada d’este passat diumenge quan una veïna de Las Rozas, a la Comunitat de Madrid, va trobar el moneder en el passeig marítim de Cullera. Esta vegada sí contenia documentació i, a més, dos claus magnètiques d’accés a l’habitació d’un conegut hotel de quatre estrelles de Cullera.

  

Res més trobar-la, la turista va donar avís a la Policia Local i agents del cos es van personar immediatament i van comprovar el contingut de la cartera, que incloïa documentació personal, targetes bancàries i 20 bitllets de 50 euros.

  

Després d’agrair els policies la bona acció de la turista, els agents es van personar en l’establiment hoteler, on van localitzar a la propietària de la cartera, Martha Luz Penko, van comprovar la seua identitat i li van fer lliurament de la cartera. La propietària també va resultar ser turista de Madrid.

 

Un altre moneder recuperat

 

Esta no és l’única cartera trobada este cap de setmana. El diumenge per la vesprada la Policia Local de Cullera, després de realitzar les pertinents gestions amb els seus homòlegs de Madrid, va poder fer el lliurament d’una altra cartera perduda amb documentació personal i 80 euros al seu propietari, resident vacacional a Cullera i que va ser lliurada a la Policia de Cullera pel servei de Correus després que algun desconegut la trobara.

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.