Una dona lliura a la Policia Local una cartera amb 1.000 euros trobada a Cullera

 

Una dona ha lliurat a la Policia Local de Cullera una billetera que va trobar en la matinada del diumenge en el passeig marítim, amb 1.000 euros en el seu interior. La cartera portava documentació i els agents van poder localitzar a la seia propietària, que s’allotjava en un hotel de la localitat.

 

Si la setmana passada una veïna anònima d’Albalat de la Ribera va trobar una cartera perduda amb 763 euros i la va lliurar la Policia Local, esta vegada ha estat una turista de la Comunitat de Madrid, Patricia Crespo, la que ha fet el mateix amb una billetera que contenia 1.000 euros.

   

Els fets van succeir a la 1 de la matinada d’este passat diumenge quan una veïna de Las Rozas, a la Comunitat de Madrid, va trobar el moneder en el passeig marítim de Cullera. Esta vegada sí contenia documentació i, a més, dos claus magnètiques d’accés a l’habitació d’un conegut hotel de quatre estrelles de Cullera.

  

Res més trobar-la, la turista va donar avís a la Policia Local i agents del cos es van personar immediatament i van comprovar el contingut de la cartera, que incloïa documentació personal, targetes bancàries i 20 bitllets de 50 euros.

  

Després d’agrair els policies la bona acció de la turista, els agents es van personar en l’establiment hoteler, on van localitzar a la propietària de la cartera, Martha Luz Penko, van comprovar la seua identitat i li van fer lliurament de la cartera. La propietària també va resultar ser turista de Madrid.

 

Un altre moneder recuperat

 

Esta no és l’única cartera trobada este cap de setmana. El diumenge per la vesprada la Policia Local de Cullera, després de realitzar les pertinents gestions amb els seus homòlegs de Madrid, va poder fer el lliurament d’una altra cartera perduda amb documentació personal i 80 euros al seu propietari, resident vacacional a Cullera i que va ser lliurada a la Policia de Cullera pel servei de Correus després que algun desconegut la trobara.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU