12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Mor una anciana amb coronavirus en desmaiar-se enmig del carrer en València

 

Esta vesprada de dimarts, cap a les 20.00 hores, s’ha produït un fet terrible en el carrer de Rodrigo de Pertegàs de la ciutat de València quan una dona de 73 anys ha mort en desmaiar-se enmig de la via pública. Segons pareix, la dona presentava símptomes compatibles amb els del coronavirus, i just en el moment de la mort estava anant a un ambulatori per a fer-se una PCR.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante’EMV’, la víctima anava caminant, amb el seu home de 81 anys, per este carrer, junt a l’avinguda del Port de la capital valenciana, quan de sobte ha caigut desmaiada. Ràpidament, s’han avisat als servicis d’emergències i fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic li ha fet a la dona les maniobres de reanimació cardiopulmonar, però sense cap èxit.

 

Junt al SAMU, també s’han mobilitzat agents de la Policia Local de València i de la Policia Nacional. Una volta confirmada la mort de la dona, el Jutjat d’Instrucció número 8 de València ha ordenat l’alçament del cadàver.

Últimes notícies

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.