Mor una anciana amb coronavirus en desmaiar-se enmig del carrer en València

 

Esta vesprada de dimarts, cap a les 20.00 hores, s’ha produït un fet terrible en el carrer de Rodrigo de Pertegàs de la ciutat de València quan una dona de 73 anys ha mort en desmaiar-se enmig de la via pública. Segons pareix, la dona presentava símptomes compatibles amb els del coronavirus, i just en el moment de la mort estava anant a un ambulatori per a fer-se una PCR.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante’EMV’, la víctima anava caminant, amb el seu home de 81 anys, per este carrer, junt a l’avinguda del Port de la capital valenciana, quan de sobte ha caigut desmaiada. Ràpidament, s’han avisat als servicis d’emergències i fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic li ha fet a la dona les maniobres de reanimació cardiopulmonar, però sense cap èxit.

 

Junt al SAMU, també s’han mobilitzat agents de la Policia Local de València i de la Policia Nacional. Una volta confirmada la mort de la dona, el Jutjat d’Instrucció número 8 de València ha ordenat l’alçament del cadàver.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres alts càrrecs de la Conselleria declararan com a testimonis per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita a tres responsables de la Conselleria com a testimonis i reclama aclarir qui va elaborar els informes incorporats a la causa.

El nou subdelegat del Govern a Alacant defén com a irrenunciable el transvasament Tajo-Segura

Manuel Pineda, nou subdelegat del Govern a Alacant, situa el transvasament Tajo-Segura com a infraestructura irrenunciable i marca com a prioritats l'aigua, la vivenda i la lluita contra la violència masclista.

La comissió d’Alacant citarà a Barcala i a càrrecs de tots els partits per les VPP de la Platja de Sant Joan

La comissió de l'Ajuntament d'Alacant sobre les presumptes irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan citarà a l'alcalde Luis Barcala i a responsables polítics de diferents etapes, enmig de retrets per la rapidesa dels terminis.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.