Una dona mor en caure-li la casa damunt a causa del temporal en Alcoi

Alcoi

Els efectius treballaven este matí per a trobar a la víctima | Bombers d’Alacant

 

Este matí de dimecres, en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), bombers i Policia Local han trobat el cos d’una dona després de què s’enfonsara un edifici a causa de la borrasca ‘Glòria‘, que ha afectat estos dies el territori valencià.

 

Segons explica ‘Levante’, els fets han passat en el carrer de la Verge d’Agost i este enfonsament és el tercer en el centre històric del municipi des de què va començar el temporal, com és el cas d’altres dos cases del carrer de Casablanca i del carrer Major. En total, la borrasca ‘Glòria’ s’ha cobrat quatre víctimes fins al moment en el territori valencià.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Delgado veu a Paul Seixas com el gran rival que posarà en dificultats a Pogacar en 2028

Pedro Delgado apunta al jove francés Paul Seixas com el corredor cridat a desafiar el domini de Tadej Pogacar i obligat al fet que l'eslové es reinvente a partir de 2028.

Transports completa les obres per a vianants i bicis en la N-332 al seu pas per Sueca

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha conclòs l'adequació de la N-332 a Sueca per a vianants i ciclistes, amb una inversió de 4,32 milions i un redissenye urbà que prioritza la mobilitat sostenible.

Lucas Beltrán es retroba amb Demichelis, el tècnic que va impulsar la seua explosió en River

Lucas Beltrán es mesura de nou a Martín Demichelis, l'entrenador amb el qual va firmar la seua temporada més brillant en River abans de fer el salt a Europa i arribar al València.

València reforça la Policia de Barri i preveu sumar 100 agents més en 2026

L'Ajuntament de València ha duplicat en dos anys els efectius de la Policia de Barri, ampliat el seu desplegament a nous barris i preveu convocar 100 places més en 2026, a més d'estrenar una app de contacte directe amb els agents.

El Skyline Benidorm Film Festival celebra la seua desena edició amb un homenatge a Fele Martínez

La desena edició del Skyline Benidorm Film Festival s'inaugura este dissabte amb una gala en el Centre Cultural en la qual Fele Martínez rebrà el Premi Skyliner i s'estrenarà el curtmetratge 'Cremar al pare'.

Sindicats denuncien la suspensió d’operacions en l’Arnau pel trasllat d’anestesistes a la Fe

CSIF i SIMAP alerten que el trasllat forçós d'anestesistes des de l'Arnau de Vilanova-Llíria a la Fe està provocant suspensions de quiròfans, retards en operacions i un augment de les llistes d'espera.

La Generalitat mostra el treball dels servicis d’emergències en una jornada de portes obertes

La XXII jornada de portes obertes del Centre de Coordinació d'Emergències 112 Comunitat Valenciana reunix a l'Eliana a onze organismes i més de cent professionals per a acostar la seua labor a la ciutadania i fomentar l'autoprotecció.

Nova protesta a València el 26 d’abril amb el lema ‘Mazón a presó’

Els moviments socials i les associacions de víctimes de la dana de 2024 convoquen una nova concentració el 26 d'abril a València amb el lema 'Mazón a presó', enfront del Palau de la Generalitat.