15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Una dona simula el seu segrest per a ocultar-li al seu marit que estava de festa durant dos dies a Calp

La Guàrdia Civil ha detingut a Calp, Marina Alta, a una dona de 23 anys per presumptament fingir el seu propi segrest perquè el seu marit no sabera que havia estat diversos dies amb uns amics. La jove va denunciar que va ser raptada per tres homes i que aquests la van retenir un dia en una casa abandonada després de drogar-la. 

Una desena d'efectius van investigar el cas durant més d'una setmana fins a comprovar que la denúncia era falsa, segons ha informat l'institut armat en un comunicat. L'operatiu va arrancar arran de la denúncia que va interposar el seu marit en la comandància de l'el Verger. El dia anterior, ella va eixir de la seua casa al matí per a anar a treballar a la localitat alacantina de la Vila Joiosa i no va tornar.

El marit va intentar cridar-la per telèfon, però no donava senyal. Tampoc va poder posar-se en contacte amb el lloc de treball, perquè feia poc que havia començat i no sabia exactament on era.

Últimes notícies

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.