Dos dones li furten a una anciana en sa casa, després d’entrar amb enganys, en Sollana

Les mans dos dones majors

L’anciana va ser víctima d’un engany | Pixabay

Una anciana ha sigut víctima d’un robatori en sa casa, després de ser enganyada per dos desconegudes. Els fets s’han produït este passat dilluns en Sollana, en la comarca de la Ribera (València), quan dos dones van tocar a la porta i, enganyant a la dona, van conseguir entrar en la casa, segons ha informat l’Ajuntament de la localitat a través de les xarxes socials.

 

Les dos dones van insistir-li en què tenien que vore al seu fill i que era molt urgent, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. Per eixa raó, la víctima va accedir a que les dos lladres entraren, encara que el seu fill no es trobava en la casa i la dona estava a soles.

 

Mentres una va conseguir entretindre-la i emportar-se-la cap a la cuina, l’altra lladre se’n va anar a l’habitació, a on va trobar diferents caixes amb joies d’or i alguns objectes de valor que va furtar, segons ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana, Tomás Magraner, al mitjà citat.

 

Les autoritats alerten als veïns

Després d’este robatori, l’Ajuntament de la localitat i la Policia Local han alertat als veïns, especialment a la gent major, que és més vulnerable a patir este tipo d’enganys per a que tinguen precaució a l’hora d’obrir-li la porta a desconeguts i «que no dubten en cridar-nos si veuen alguna cosa estranya».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.