Dos dones li furten a una anciana en sa casa, després d’entrar amb enganys, en Sollana

Les mans dos dones majors

L’anciana va ser víctima d’un engany | Pixabay

Una anciana ha sigut víctima d’un robatori en sa casa, després de ser enganyada per dos desconegudes. Els fets s’han produït este passat dilluns en Sollana, en la comarca de la Ribera (València), quan dos dones van tocar a la porta i, enganyant a la dona, van conseguir entrar en la casa, segons ha informat l’Ajuntament de la localitat a través de les xarxes socials.

 

Les dos dones van insistir-li en què tenien que vore al seu fill i que era molt urgent, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. Per eixa raó, la víctima va accedir a que les dos lladres entraren, encara que el seu fill no es trobava en la casa i la dona estava a soles.

 

Mentres una va conseguir entretindre-la i emportar-se-la cap a la cuina, l’altra lladre se’n va anar a l’habitació, a on va trobar diferents caixes amb joies d’or i alguns objectes de valor que va furtar, segons ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana, Tomás Magraner, al mitjà citat.

 

Les autoritats alerten als veïns

Després d’este robatori, l’Ajuntament de la localitat i la Policia Local han alertat als veïns, especialment a la gent major, que és més vulnerable a patir este tipo d’enganys per a que tinguen precaució a l’hora d’obrir-li la porta a desconeguts i «que no dubten en cridar-nos si veuen alguna cosa estranya».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.