Dos dones li furten a una anciana en sa casa, després d’entrar amb enganys, en Sollana

Les mans dos dones majors

L’anciana va ser víctima d’un engany | Pixabay

Una anciana ha sigut víctima d’un robatori en sa casa, després de ser enganyada per dos desconegudes. Els fets s’han produït este passat dilluns en Sollana, en la comarca de la Ribera (València), quan dos dones van tocar a la porta i, enganyant a la dona, van conseguir entrar en la casa, segons ha informat l’Ajuntament de la localitat a través de les xarxes socials.

 

Les dos dones van insistir-li en què tenien que vore al seu fill i que era molt urgent, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. Per eixa raó, la víctima va accedir a que les dos lladres entraren, encara que el seu fill no es trobava en la casa i la dona estava a soles.

 

Mentres una va conseguir entretindre-la i emportar-se-la cap a la cuina, l’altra lladre se’n va anar a l’habitació, a on va trobar diferents caixes amb joies d’or i alguns objectes de valor que va furtar, segons ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana, Tomás Magraner, al mitjà citat.

 

Les autoritats alerten als veïns

Després d’este robatori, l’Ajuntament de la localitat i la Policia Local han alertat als veïns, especialment a la gent major, que és més vulnerable a patir este tipo d’enganys per a que tinguen precaució a l’hora d’obrir-li la porta a desconeguts i «que no dubten en cridar-nos si veuen alguna cosa estranya».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.