Dos dones li furten a una anciana en sa casa, després d’entrar amb enganys, en Sollana

Les mans dos dones majors

L’anciana va ser víctima d’un engany | Pixabay

Una anciana ha sigut víctima d’un robatori en sa casa, després de ser enganyada per dos desconegudes. Els fets s’han produït este passat dilluns en Sollana, en la comarca de la Ribera (València), quan dos dones van tocar a la porta i, enganyant a la dona, van conseguir entrar en la casa, segons ha informat l’Ajuntament de la localitat a través de les xarxes socials.

 

Les dos dones van insistir-li en què tenien que vore al seu fill i que era molt urgent, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. Per eixa raó, la víctima va accedir a que les dos lladres entraren, encara que el seu fill no es trobava en la casa i la dona estava a soles.

 

Mentres una va conseguir entretindre-la i emportar-se-la cap a la cuina, l’altra lladre se’n va anar a l’habitació, a on va trobar diferents caixes amb joies d’or i alguns objectes de valor que va furtar, segons ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana, Tomás Magraner, al mitjà citat.

 

Les autoritats alerten als veïns

Després d’este robatori, l’Ajuntament de la localitat i la Policia Local han alertat als veïns, especialment a la gent major, que és més vulnerable a patir este tipo d’enganys per a que tinguen precaució a l’hora d’obrir-li la porta a desconeguts i «que no dubten en cridar-nos si veuen alguna cosa estranya».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.