Dos dones li furten a una anciana en sa casa, després d’entrar amb enganys, en Sollana

Les mans dos dones majors

L’anciana va ser víctima d’un engany | Pixabay

Una anciana ha sigut víctima d’un robatori en sa casa, després de ser enganyada per dos desconegudes. Els fets s’han produït este passat dilluns en Sollana, en la comarca de la Ribera (València), quan dos dones van tocar a la porta i, enganyant a la dona, van conseguir entrar en la casa, segons ha informat l’Ajuntament de la localitat a través de les xarxes socials.

 

Les dos dones van insistir-li en què tenien que vore al seu fill i que era molt urgent, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. Per eixa raó, la víctima va accedir a que les dos lladres entraren, encara que el seu fill no es trobava en la casa i la dona estava a soles.

 

Mentres una va conseguir entretindre-la i emportar-se-la cap a la cuina, l’altra lladre se’n va anar a l’habitació, a on va trobar diferents caixes amb joies d’or i alguns objectes de valor que va furtar, segons ha informat el regidor de Seguretat Ciutadana, Tomás Magraner, al mitjà citat.

 

Les autoritats alerten als veïns

Després d’este robatori, l’Ajuntament de la localitat i la Policia Local han alertat als veïns, especialment a la gent major, que és més vulnerable a patir este tipo d’enganys per a que tinguen precaució a l’hora d’obrir-li la porta a desconeguts i «que no dubten en cridar-nos si veuen alguna cosa estranya».

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig