Dos agents policials agredits per un home en dir-li que es pose la mascareta en Carcaixent

 

Este dijous, 31 de desembre, dos agents de la Policia Local de la localitat de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), han acabat ferits després de què un home els haja agredit quan els policies li van exigir que es posara la mascareta.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan els dos agents policials han vist en el carrer a un grup de persones, en el que un d’ells no portava la mascareta posada i, davant d’això, en un primer moment la policia li va recordar a l’home que s’havia de posar una.

 

L’home, en lloc de fer cas a l’autoritat, s’ha negat a posar-se la mascareta i els ha contestat que «no em passa pels ous» i «a mi deixeu-me en pau», moment en què els agents han procedit a demanar-li que s’identificara per a posar-li una sanció.

 

En eixe moment, l’home li ha pegat una punyada en el pit a un dels agents, mentres l’altre intentava reduir-lo, qui també ha acabat ferit. Finalment, entre els dos agents han conseguit detindre’l i portar-lo fins al cotxe policial, i ha quedat en llibertat amb càrrecs després d’haver passat pel jutjat. 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.