Dos agents policials agredits per un home en dir-li que es pose la mascareta en Carcaixent

 

Este dijous, 31 de desembre, dos agents de la Policia Local de la localitat de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), han acabat ferits després de què un home els haja agredit quan els policies li van exigir que es posara la mascareta.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan els dos agents policials han vist en el carrer a un grup de persones, en el que un d’ells no portava la mascareta posada i, davant d’això, en un primer moment la policia li va recordar a l’home que s’havia de posar una.

 

L’home, en lloc de fer cas a l’autoritat, s’ha negat a posar-se la mascareta i els ha contestat que «no em passa pels ous» i «a mi deixeu-me en pau», moment en què els agents han procedit a demanar-li que s’identificara per a posar-li una sanció.

 

En eixe moment, l’home li ha pegat una punyada en el pit a un dels agents, mentres l’altre intentava reduir-lo, qui també ha acabat ferit. Finalment, entre els dos agents han conseguit detindre’l i portar-lo fins al cotxe policial, i ha quedat en llibertat amb càrrecs després d’haver passat pel jutjat. 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.