Dos agents policials agredits per un home en dir-li que es pose la mascareta en Carcaixent

 

Este dijous, 31 de desembre, dos agents de la Policia Local de la localitat de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), han acabat ferits després de què un home els haja agredit quan els policies li van exigir que es posara la mascareta.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan els dos agents policials han vist en el carrer a un grup de persones, en el que un d’ells no portava la mascareta posada i, davant d’això, en un primer moment la policia li va recordar a l’home que s’havia de posar una.

 

L’home, en lloc de fer cas a l’autoritat, s’ha negat a posar-se la mascareta i els ha contestat que «no em passa pels ous» i «a mi deixeu-me en pau», moment en què els agents han procedit a demanar-li que s’identificara per a posar-li una sanció.

 

En eixe moment, l’home li ha pegat una punyada en el pit a un dels agents, mentres l’altre intentava reduir-lo, qui també ha acabat ferit. Finalment, entre els dos agents han conseguit detindre’l i portar-lo fins al cotxe policial, i ha quedat en llibertat amb càrrecs després d’haver passat pel jutjat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.