Dos agents policials agredits per un home en dir-li que es pose la mascareta en Carcaixent

 

Este dijous, 31 de desembre, dos agents de la Policia Local de la localitat de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), han acabat ferits després de què un home els haja agredit quan els policies li van exigir que es posara la mascareta.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan els dos agents policials han vist en el carrer a un grup de persones, en el que un d’ells no portava la mascareta posada i, davant d’això, en un primer moment la policia li va recordar a l’home que s’havia de posar una.

 

L’home, en lloc de fer cas a l’autoritat, s’ha negat a posar-se la mascareta i els ha contestat que «no em passa pels ous» i «a mi deixeu-me en pau», moment en què els agents han procedit a demanar-li que s’identificara per a posar-li una sanció.

 

En eixe moment, l’home li ha pegat una punyada en el pit a un dels agents, mentres l’altre intentava reduir-lo, qui també ha acabat ferit. Finalment, entre els dos agents han conseguit detindre’l i portar-lo fins al cotxe policial, i ha quedat en llibertat amb càrrecs després d’haver passat pel jutjat. 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.